TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.7.2018.
Ona je poduzetnica, beauty blogerica, dama koja zaradi do 18 000 američkih dolara za sponzorirani Instagram post i jedna od 10 najuspješnijih influencerica prema pisanjima magazina Forbes. Huda Kattan je svoje prve korake u beauty industriji napravila 2010.godine, a prije tog je radila u financijskom sektoru u jednoj banci. Zbog recesije je dobila otkaz što ju je motiviralo da otkrije i dodatno
Zbog toga smo u nastavku izdvojili par korisnih savjeta koje možete naučiti iz njene karijere.
#NEUSPJEH PRETVORITE U USPJEH
Huda je započela svoju karijeru u financijskom sektoru, te je bila potresena nakon što je dobila otkaz. Šef joj je rekao da jednostavno ne pripada njihovom timu. Svoj gubitak pretvorila je u dobit – okrenula se sasvim novoj industriji uz koju je nakon bloga, statusa influencerice, vlastite linije kozmetike trenutno posvećena i lansiranju prvog vlastitog parfema.
#NIJEDAN POČETAK NIJE LAGAN
"Godinama nisam ništa zarađivala i to je OK. Ponekad se moraš žrtvovati da biste postigli ono o čemu sanjate." – komentirala je Huda.
Naime, Huda je nekoliko godina bila posvećena izgradnji vlastitog brenda – šminkanja na snimanjima, eventovi, blog. Tek nakon osnivanja vlastite kompanije, Huda Beauty cijeli projekt je postao i financijski isplativ. No, dotada, Huda je već imala izgrađen stil komunikacije sa svojim pratiteljima, ukrala je simpatije svojim smislom za humor, ali i svojim snažnim stavom u kojem nije bilo mjesta za probleme. Imala je jasnu viziju i bila je vjerna sebi, iako uvijek rado posluša i savjete tima.
#UVIJEK BUDITE ISKRENI
Huda je jedna od onih dama koje su uvijek bile u potpunosti iskrene i otvorene o svojim ritualima, beauty rutini, kozmetičkim tretmanima. Ne boji se isprobati stvari koje se na prvu čine smiješnima (poput recenzije na trend brijanja lica).
#UPORNOST JE KLJUČNA
Huda se beauty industriji predstavila uz liniju umjetnih trepavica, dok su njene palete sjenila za oči zaludile sve ljubiteljice makeup. I iako je njena prva paleta sjenila bila spremna za predstavljanje na tržištu gotovo godinu dana prije stvarnog predstavljanja, Huda je željela biti sigurna u njenu kvalitetu te je cijeli kreativni proces vremenski pomaknula. Otkrila je da joj je dodatno vrijeme bilo potrebno kako bi se uvjerila da je proizvod savršena replika njene ideje.
TEKST: Bonjour.ba
Kada govorimo o frizuri koja uspijeva biti istovremeno moderna, praktična i elegantna, bob već godinama zauzima 1. mjesto.
No, ove sezone on dobija novu dimenziju zahvaljujući nijansi kestena, toploj, bogatoj boji koja reflektuje sve ono što volimo kod jeseni pred nama: prirodne tonove, mekoću i suptilnu sofisticiranost.
Kestenasta nijansa je idealna za ovo doba godine jer unosi toplinu i dimenziju u kosu, a pritom savršeno nadopunjava tipične boje garderobe ovog perioda, od bež i karamel nijansi, do sive, maslinaste i tamnoplave. Upravo zato, bob u boji kestena djeluje kao svojevrsni 'modni aksesoar' koji povezuje cijeli styling u jednu skladnu cjelinu.
Osim estetskog dojma, praktičnost boba ostaje neupitna. Lako se održava, može se stilizirati ravno, s blagim valovima ili naglašenim šiškama, pa je podjednako dobar izbor za poslovne prilike, večernje izlaske ili opuštene vikende.
Stručnjaci ističu da je ovo nijansa koja laska gotovo svim tonovima kože i pristaje različitim teksturama kose. Za one koji žele dodatni efekt, moguće je uvesti suptilne pramenove u karamel ili med boji, što bobu daje dimenziju i čini ga još zanimljivijim.
Naslovna fotografija: @ilhamette_
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!