TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.6.2019.
Naš uvod u sjajnu atmosferu i dobro raspoloženje koje je vladalo na Play Media Day, bila je sunčana vožnja vlakom do Banja Luke. Grad predivne arhitekture i bogate kulture, jučer je bio i poveznica više od 40 govornika iz cijelog svijeta koji gaje ljubav prema onome što rade i imaju ambiciju da naprave nešto veliko i onih željnih znanja, novih inspirativnih priča i vala pozitivne energije.
Tri konferencijske sale istovremeno su nudile tri uspješne priče stručnjaka iz raznih sfera, a najveća debata je dana bila, kako izabrati samo jednu?
Od savjeta kako na najbolji način ispričati filozofiju branda kroz alate koji današnji marketing nudi, preko trendova u agencijskom poslovanju i podcastima pa sve do kampanja koje su pokazale zašto je važno uistinu živjeti poruku dobrote kroz svoj brand, svi uzvanici su konferenciju napustili s novim kreativnim idejama.
Kampanja o kojoj se najviše pričalo u pauzama od predavanja, zasigurno je ona koju potpisuje Eva Zahrawi Ruiz, za kompaniju Vodafone. Naime, Eva je željela pokazati da brandovi ne samo da trebaju pričati inspirativne i motivirajuće priče, nego i uistinu trebaju raditi korisne stvari za društvo.
Započelo je s pričom Vera's #FirstConcert. Kampanja donosi priču o mladoj dami, koja je bila gluha od rođenja, no, operacijski je usadila takozvani Cochlear implant nakon čega je mogla čuti zvukove oko sebe. Željela je otići na svoj prvi koncert, a u suradnji s raznim stručnjacima iz glazbene industrije, Vodafone se potrudio da joj to iskustvo uistinu bude posebno. Šapnut ćemo vam da je i Sam Smith bio uključen u projekt, a cijelu priču donosimo u videu ispod.
https://www.youtube.com/watch?v=UNdeQuvguL0
Zatim je uslijedio nastavak, kampanja naziva Powerful connections, koja svaka tri mjeseca kroz novu target skupinu pokazuje zašto je tehnologija i komunikacija važna te kako Vodafone upravo koristeći te dvije komponente može napraviti dobro za zajednicu.
https://www.youtube.com/watch?v=5BeXvBp9730
Bilo je tu i iskrenih priča koje otkrivaju kako od rada u sobi s inventarom s balkona roditelja razviti kompaniju koja ima urede u zemljama regije i preko 200 zaposlenih, koju je oduševljenoj publici prenio Daniel Ackermann, suosnivač Degordian kompanije, ali i zabavnih panela koje su donosili priče o (ne)uspjesima poduzetnika iz raznih sfera.
Pauze smo, osim za komentiranje naučenih lekcija uz razgovor s ostalim marketing stručnjacima iz regije, iskoristili i za street style report. Ipak, ne možemo odoljeti da ne pokažemo maštovitost gostiju u kreiranju casual office izdanja koja spajaju omiljene komade iz naših ormara.
Dame su za druženja na konferenciji birale midi suknje zanimljivih uzoraka koje su kombinirale uz elegantne košulje, kao i profinjena izdanja stavljena od klasičnih poslovnih hlača i bluza.
Među njihovim stilskim formulama našli su se i razigrani komadi popraćeni točkicama, prugama i cvijećem, kao i lepršave ljetne haljine zanimljivih krojeva.
Odijela su muškarci nerijetko osvježili odabirom sakoa s uzorkom te tenisicama, a osim odijela birali su opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa. U nastavku donosimo neke od zanimljivijih kombinacija posjetitelja konferencije.



Ana Ćavar


Marizela Šabanović



Sanela Aleksić


Dijana Ćavar


Nermin Kasupović


Petra Mamić


Lidija Šeatović


Tatjana Ikanović

Mehmed Mahmutović


Aida Redžepagić

Bojan Dragišić

Nikolina Vuković

Brankica Smiljanić

Vladana Ritan i Nikola Vidović


Dijana Tepšić

Tihana Tepšić

Nevena Vasiljević

Marina Gruić

Predrag Borojević

Elisabetta Lazzaro i Diego Marani

Lara Simović

Danijel Petrović
***
Foto: Milana Tomić za BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Ponekad je dovoljno samo jedan pogled na ulicu da dobijemo cijeli modni moodboard za sezonu.
Početkom godine, kroz naš prepoznatljivi Sarajevo Street Style serijal, započeli smo format kojim izdvajamo pojedinačne prolaznike čiji stil zaslužuje bliži pogled.
Svaka sezona donosi novu inspiraciju, a nakon ljetnih i ranih jesenjih izdanja, fokus sada preuzimaju kaputi, oni klasični, ali sa savremenim twistom.
Ove sedmice izdvojili smo dvije prolaznice koje su nas zaustavile svojom jednostavnom, ali promišljenom estetikom. Njihovi outfiti pokazuju da su neutralne boje, dobar kroj i nekoliko pažljivo odabranih detalja sasvim dovoljni da poslovni look djeluje luksuzno bez truda.
Sada razlažemo njihove kombinacije i ono što ih čini inspiracijom za hladnije dane pred nama.
Navy kaput i tamnosmeđi tonovi: Kako izgleda moderna klasika
Dugačak kaput u tamnoplavoj nijansi djeluje kao savršena definicija jesenskog luksuza. Krojen u opuštenom, ali strukturiranom siluetu, podsjeća na modele koje viđamo u kolekcijama brendova poput Max Mare ili Totêmea.
Uz njega, tamnosmeđa torba s teksturom i jednostavne salonke čine kontrast koji je suptilan, ali upečatljiv.
Ispod kaputa, naziru se svijetle hlače koje unose lakoću u ton, a dezenirana košulja dodaje dinamiku i diskretan retro prizvuk.
Sve skupa djeluje poput lekcije iz quiet luxury estetike. Ništa ne vrišti, a sve odaje eleganciju.

Bež tonovi i trench efekt: kako nositi klasiku bez dosade
Druga prolaznica pokazala nam je da bež kaput nikada ne izlazi iz mode, ali i da nije nužno rezervisan za formalne prilike.
Njen model s vezanjem u struku ima kroj inspirisan trench mantilom, ali bez rigidnosti, dovoljno ležeran da se nosi na traperice i čizme, a opet elegantan za posao.
Upravo ta ravnoteža čini look nosivim i svježim. Bež torba s tamnim detaljima prati ton kaputa, dok tamnoplava košulja ispod unosi kontrast i dubinu.
Rezultat je kombinacija koja izgleda kao da je osmišljena u pet minuta, ali zapravo stoji na precizno odabranim proporcijama i materijalima.
Obje kombinacije pokazuju da se istinski stil krije u mjeri. U vremenu kada su trendovi brzi, njihova odjeća priča o nečemu trajnijem: o tome kako pravilno izbalansirane nijanse, proporcije i teksture mogu djelovati kao potpis.
Ovo su outfiti koji podsjećaju da poslovna elegancija ne mora biti stroga, da kaput nije samo nužnost, već sredstvo izraza i da su najbolje ideje često one koje izgledaju jednostavno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!