TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.6.2019.
Naš uvod u sjajnu atmosferu i dobro raspoloženje koje je vladalo na Play Media Day, bila je sunčana vožnja vlakom do Banja Luke. Grad predivne arhitekture i bogate kulture, jučer je bio i poveznica više od 40 govornika iz cijelog svijeta koji gaje ljubav prema onome što rade i imaju ambiciju da naprave nešto veliko i onih željnih znanja, novih inspirativnih priča i vala pozitivne energije.
Tri konferencijske sale istovremeno su nudile tri uspješne priče stručnjaka iz raznih sfera, a najveća debata je dana bila, kako izabrati samo jednu?
Od savjeta kako na najbolji način ispričati filozofiju branda kroz alate koji današnji marketing nudi, preko trendova u agencijskom poslovanju i podcastima pa sve do kampanja koje su pokazale zašto je važno uistinu živjeti poruku dobrote kroz svoj brand, svi uzvanici su konferenciju napustili s novim kreativnim idejama.
Kampanja o kojoj se najviše pričalo u pauzama od predavanja, zasigurno je ona koju potpisuje Eva Zahrawi Ruiz, za kompaniju Vodafone. Naime, Eva je željela pokazati da brandovi ne samo da trebaju pričati inspirativne i motivirajuće priče, nego i uistinu trebaju raditi korisne stvari za društvo.
Započelo je s pričom Vera's #FirstConcert. Kampanja donosi priču o mladoj dami, koja je bila gluha od rođenja, no, operacijski je usadila takozvani Cochlear implant nakon čega je mogla čuti zvukove oko sebe. Željela je otići na svoj prvi koncert, a u suradnji s raznim stručnjacima iz glazbene industrije, Vodafone se potrudio da joj to iskustvo uistinu bude posebno. Šapnut ćemo vam da je i Sam Smith bio uključen u projekt, a cijelu priču donosimo u videu ispod.
https://www.youtube.com/watch?v=UNdeQuvguL0
Zatim je uslijedio nastavak, kampanja naziva Powerful connections, koja svaka tri mjeseca kroz novu target skupinu pokazuje zašto je tehnologija i komunikacija važna te kako Vodafone upravo koristeći te dvije komponente može napraviti dobro za zajednicu.
https://www.youtube.com/watch?v=5BeXvBp9730
Bilo je tu i iskrenih priča koje otkrivaju kako od rada u sobi s inventarom s balkona roditelja razviti kompaniju koja ima urede u zemljama regije i preko 200 zaposlenih, koju je oduševljenoj publici prenio Daniel Ackermann, suosnivač Degordian kompanije, ali i zabavnih panela koje su donosili priče o (ne)uspjesima poduzetnika iz raznih sfera.
Pauze smo, osim za komentiranje naučenih lekcija uz razgovor s ostalim marketing stručnjacima iz regije, iskoristili i za street style report. Ipak, ne možemo odoljeti da ne pokažemo maštovitost gostiju u kreiranju casual office izdanja koja spajaju omiljene komade iz naših ormara.
Dame su za druženja na konferenciji birale midi suknje zanimljivih uzoraka koje su kombinirale uz elegantne košulje, kao i profinjena izdanja stavljena od klasičnih poslovnih hlača i bluza.
Među njihovim stilskim formulama našli su se i razigrani komadi popraćeni točkicama, prugama i cvijećem, kao i lepršave ljetne haljine zanimljivih krojeva.
Odijela su muškarci nerijetko osvježili odabirom sakoa s uzorkom te tenisicama, a osim odijela birali su opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa. U nastavku donosimo neke od zanimljivijih kombinacija posjetitelja konferencije.
Ana Ćavar
Marizela Šabanović
Sanela Aleksić
Dijana Ćavar
Nermin Kasupović
Petra Mamić
Lidija Šeatović
Tatjana Ikanović
Mehmed Mahmutović
Aida Redžepagić
Bojan Dragišić
Nikolina Vuković
Brankica Smiljanić
Vladana Ritan i Nikola Vidović
Dijana Tepšić
Tihana Tepšić
Nevena Vasiljević
Marina Gruić
Predrag Borojević
Elisabetta Lazzaro i Diego Marani
Lara Simović
Danijel Petrović
***
Foto: Milana Tomić za BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Sarajevo je ovog juna postalo epicentar fotografije zahvaljujući četvrtom izdanju Sarajevo Photography Festivala, događaju koji iz godine u godinu potvrđuje svoj status jednog od najvažnijih kulturnih susreta u regiji.
Svečano proglašenje pobjednika takmičarskog programa održano je u četvrtak, 12. juna, u Narodnom pozorištu Sarajeva, dok je odmah nakon toga uslijedilo i otvaranje izložbe finalista u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine.
Grand Prix festivala pripao je Robinu Tutengesu iz Francuske, čiji je projekat o mladim borcima naroda Chin u Mijanmaru duboko dirnuo žiri i publiku.
Pored glavne nagrade, dodijeljena su priznanja u čak osam kategorija od dokumentarne i konceptualne fotografije, preko portreta i pejzaža, pa sve do mobilne i modne fotografije.
Dok su reflektori bili usmjereni ka fotografijama na zidovima galerija, ulice Sarajeva donijele su svoju vrstu izložbe, onu u kojoj su učestvovali svi posjetioci festivala. Street style posjetioca festivala i ove je godine bio svojevrsna galerija na otvorenom: neopterećen, eklektičan i autentično sarajevski.
U nastavku pogledajte koga smo sve uspjeli uhvatiti u objektiv i zašto se Sarajevo Photography Festival ne pamti samo po fotografijama, već i po ljudima koji ih posmatraju.
Foto: Monika Andrić za Sarajevo Photography Festival
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!