Bamba je razigran, udoban i kvalitetan bh.brend za djecu. Osnivačica Amra Žužić-Bećirbegović nam je otkrila sve o njemu.

MAME RULZ
27.2.2021.

Bamba je dječji brend orijentiran na prirodne materijale, udobnost i moderan dizajn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihovi proizvodi su praktični i nosivi, a svaki artikl je izrađen s velikom pozornosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veseli dizajn razlog je zašto njihove proizvode podjednako vole i djeca i odrasli.
Amru Žužić-Bećirbegović smo upoznali još prije nekolik o godina, a obzir na razvoj i rast njenog brenda, iskustvo koje ima, ali i projekte koje priprema, bila je sjajan sugovornik u sklopu #FEELGOODmajica projekta.



***

Kada ste započeli svoj brend i koji je najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli na početku?

Bamba je nešto što se „kuhalo“ u mojoj glavi tko zna otkad, možda ne ovako u ovom obliku u kom je danas, ali godinama postoji taj san o mom radnom ateljeu gdje ću izražavati svoju kreativnost. Međutim okolnosti i kroz obrazovanje i kroz karijeru, su me vodile drugačijim putem sve do momenta kad sam postala majka. Tad sam odlučila da ne želim više biti dio korporacijskog svijeta i američku kompaniju za koju sam tad radila sam napustila. 
Već tad sam radila određene odjevne i upotrebne komade za svog sina, zapravo sve ono što nisam našla na našem lokalnom tržištu samostalno sam izrađivala. Ta ljubav prema kreativnom radu je prevagnula te sam se odvažila i krenula u istraživanje tržišta, razne edukacije u oblasti biznisa i sl. Nakon provedenog istraživanja i uz podršku supruga sam donijela odluku da krećem u avanturu koja se danas zove Bamba. Registovala san obrt koji mi se u tom momentu učinio kao najbolja opcija.

Prvi izazovi na koje sam naišla su bili organizacione prirode, a to je kako organizirati pravovremenu izradu i isporučivanje artikala, jer nismo držali velike zalihe proizvoda i izrađivali smo ih po narudžbi. Učili smo na možda najteži način, a to je na vlastitom iskustvu. Ali generalno u poduzetništvu je svaki dan neki novi izazov, tako da se svakodnevno susrećem sa različitim vrstama izazova.

Kako biste opisali svoj brend u 3 riječi?

Razigranost, radost, ljubav.

Koji su proizvodi/usluge dostupne u sklopu vašeg brenda?

U našem asortimanu već sad imao nekih 40-ak proizvoda među kojima su inovativne vreće za spavanje koje na sebi imaju i omiljenu životinjicu te ih djeca lakše prihvataju, a mamama produžavamo san, jer ne ustaju svako malo kako bi pokrile svoje dijete. Osim toga u ponudi imamo dekice raznih modela i namijene, baby gnijezda, baby ogradice, marame za dojenje i druge artikle. Svi naši proizvodi su dostupni u našem webshopu.  

Kako izgleda jedan vaš radni dan?

Raspored je uglavnom takav da moj radni dan počinje veoma rano. Ustajem prije svih kako bi iskoristila to jutarnje vrijeme za sebe, isplanirala i organizirala zadatke za taj dan. I draga su mi ta predvidljiva jutra jer donose manje stresa. A dolazak na posao označava i užurbaniji tempo i pored planiranog rasporeda dan zna biti nepredvidljiv. I kako moj posao podrazumijeva više uloga, svaki dan je intenzivan i pun obaveza. Ima dana kada ih provodim u proizvodnji, usmjeravajući cijeli proizvodni proces. Dešava se da neke dane samo radim na dizajnu i odabiru odgovarajućih materijala za novu kolekciju. A opet, vesele me dani kada sam u kontaktu sa našim klijentima pa vidim njihove osmijehe i divljenje kada posmatraju naše proizvode. Međutim, volim i sve ostale aktivnosti koje obavljam u Bambi, jer svaka pojedinačno izmami osmijeh na moje lice kada bude završena.


Predvečerje i večeri su rezervisani za porodicu.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Naša posebnost je u tome što u svakoj sezoni nudimo širok izbor dezena i kombinacija, generalno ne uklapamo se u šablone standardne ponude dječjih proizvoda na našem i širem tržištu i to je ono što je ključno za naš uspjeh. Osim toga razvili smo proizvod koji je iskoristiv po dvije godine za jedno dijete, a to je naša vreća za spavanje. To znači da ako roditelj kupi vreću za jednogodišnje dijete istu će moći koristiti kada djetetu bude 2 godine, jer vreća „raste“ sa djetetom. Naravno, u svemu nudimo i mogućnost personalizacije proizvoda.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

U mom rječniku ne postoji neuspjeh kao takav, za mene su to izazovi i lekcije kako nešto treba ili ne treba uraditi. Sve izazove koji se pojave u poslu rješavam u konsultacijama sa suprugom. Ciljeve si zadajemo jedan po jedan i nikad previše, a opet ni premalo jer smo svjesni vlastitih mogućnosti te prema tome i kreiramo ciljeve. Motivaciju nalazim u već postignutom do sada i znajući šta nas čeka ako istrajemo u svom već isplaniranom cilju. Sve uzimam kao takmičenje sa samom sobom, svjesna da uvijek imam mogućnosti i odustati.

Najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili dosad?

Da je za sve potrebno vrijeme, kao što u prirodi postoji vrijeme sjetve, postoji i vrijeme žetve. Tako isto je i u poslu. Također, veoma važna lekcija je ona da se sve može naučiti, ali je bitno i ulagati u to znanje.

Koliko su, po vašem iskustvu, ljudi u BiH upoznati s #MadeinBiH etiketom i koji su još koraci potrebni za edukaciju i podizanje svijesti?

Prema dosadašnjem iskustvu, određeni broj ljudi je osviješten po pitanju #MadeinBiH etikete, ali velika većina i nije. Za edukaciju i podizanje svijesti bi se trebalo uključiti više aktera, od medijskih kuća do isticanja domaće etikete na svim mogućim mjestima, od marketa do uličnih bilboarda.

Knjiga koja je na vas ostavila najviše utisaka?

Ne bih izdvojila nijednu posebno knjigu. Protekla godina za mene je, mogu slobodno reći, bila godina knjiga. Redali su se tu razni žanrovi, ali autor kog bih izdvojila jeste Dejl Karnegi koji se na zanimljiv i jednostavan način bavi veoma ozbiljnim životnim stvarima.

Što birate kada se želite opustiti i napuniti baterije?

Opuštanje i punjenje baterija najradije činim daleko od gradske vreve, obično u nekom prirodnom ambijentu sa najdražim ljudima iz mog okruženja. Podjednako volim i planine i jezera i već odavno moje destinacije za odmor su u BiH, jer zaista imamo zemlju prelijepih predjela i krajolika.

Ovaj naš intervju rezultat je projekta koji radimo s dm drogerie markt i Fondacija 787. Jeste li kroz njega za svoj brend osjetili benefite i ako da, koje?

Prije svega lični benefit je surađivati sa ovom sjajnom ekipom koja svoj posao obavlja profesionalno i na veoma zanimljiv način pristupa prezentaciji istog. A benefiti      za brend bi bili educiranje u oblasti predstavljanja istog svojim kupcima.

Što biste preporučili BONJOUR.čitateljicama kojima nedostaje hrabrosti da započnu svoju kreativnu priču?

Samo se zapitajte da li ćete se kajati za 20-30 godina zašto se danas niste odvažile učiniti taj korak u životu ka ostvarenju svojih snova. Same ćete odmah znati odgovor zašto krenuti danas i ne čekati sutra. Odvažna žena ne čeka priliku, već je sama stvara, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazila.

Dijana Ćavar i Amra Žužić-Bećirbegović

Nove proizvode iz Bamba kolekcije istražite na njihovom webshopu, kao i na Facebook i Instagram stranici.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba

MAME RULZ , 27.2.2021.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Bonjour.ba

Foto by:

Marko Jovančić za BONJOUR.ba

Podijeli:

Posljednje objavljeno