TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 20.9.2024.

Narodno pozorište Sarajevo završava mjesec uz niz izuzetnih baletnih izvedbi koje će oduševiti ljubitelje ovog umjetničkog izraza.


U fokusu nam je 15. Balet Fest Sarajevo koji traje do 28. 9. Kroz petnaest godina Balet Festa na Pozorišnim daskama u Sarajevu našla su se najeminentnija imena iz svijeta baleta. U okviru Festivala, Sarajevo je i ove godine ugostilo sjajne umjetnike uz raznovrstan program. U nastavku donosimo detalje o plesnim izvedbama koje ne smijete propustiti – od savremenih plesnih komada do klasičnih baletnih naslova, svaki od njih donosi jedinstvenu priču i emotivnu dubinu.


Foto: nps.ba



Ostrvo / 23.9.

Ovaj plesni komad istražuje temu ljudskih migracija, ali bez specifičnog političkog konteksta koji možda očekujete pri prvoj pomisli na migraciju. Radnja je lišena referenci na lokaciju, vremenski period ili narod kojem likovi pripadaju, što stvara univerzalnu priču. Iako su likovi isprva suočeni s konfuzijom i nelagodom na ostrvu, taj osjećaj može iznenađujuće dovesti do pozitivnog ishoda.


Foto: nps.ba
 

Carmen / Bolero / 24.9.

Sloboda je ultimativna vrijednost, za koju Carmen živi i umire. Niko je ne može posjedovati osim nje same.

Ipak, ona je pod uticajem generala Zunige. Carmen magično privlači pažnju svih muškaraca, ona provokativno pleše, zavodi i beskompromisno zahtjeva sve. Jose biva izabranik njenog srca... 


Foto: nps.ba


Vama prepuštamo da otkrijete ostatak. 


Palčica / 28.9.

Ovo je jubilarno 100. izvođenje! Kao da već i sam taj podak i naziv nisu dovoljni da pogledamo ovu baletnu izvedbu, donosimo detalje i o Palčici. Rođena je iz zrna ječma, koji je darivala vještica siromašnoj, ali dobroj ženi. Nije bila veća od palca i u skladu s tim, dobila je ime Palčica. Spavala je u orahovoj ljusci, ružina latica služila joj je kao pokrivač.

Ona se susreće s brojnim izazovima, a očekuje li je happy end, otkrijte sami.


Foto: nps.ba

* * * 
Naslovna fotografija: @josecmartinezofficial


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!