TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.5.2010.
Sjećate se Benettonove kampanje pod nazivom It's My Time? A njenih pobjednika? Njih dvadeset su prije par tjedana u New Yorku snimili kampanju za predstojeću sezonu. I ne samo to, vlasnici i djelatnici Benettona dočekali su ih kao prave zvijezde - smjestili su njih i njihove prijatelje u trenutno najpopularniji hotel u New Yorku, počastili ih shoppingom u Benettonu i dali im priliku da poziraju pr
Pobjednici i njihovi prijatelji bili su smješteni u njujorškom hotelu Standard, smještenom u in četvrti, tzv. meatpacking district. Već par mjeseci nakon otvorenja hotel je postao veliki hit u gradu, dijelom i zbog svoje neobične arhitekture. Naime, svi vanjski zidovi hotela su stakleni, tako da se s ceste može vidjeti što se događa u sobama, ukoliko ne navučete zastore.
Na vrhu hotela je klub Boom Boom Room, klub koji uspoređuju s kultnim klubom Studio 54, a čiji su redovni gosti Madonna, Jude Law, Rachel Zoe, Christian Louboutin, Bar Refaeli i mnogi drugi. Koliko je taj klub popularan, govori i činjenica da je tu priređen after party za nedavno održani Met Gala.
A baš tu je i domaćin Alessandro Benetton dočekao pobjednike i ponaosob se upoznao sa svima. Nakon službenog upoznavanja uslijedio je party sa uzvanicima iz svijeta mode.
Nakon što su proslavili svoj dolazak u New York, bilo je vrijeme da se bace na posao. U prostorijama studija Industria Superstudio čekala ih je vojska vizažista, stilisti i fotograf Josh Olins. Kako izgleda backstage snimanja jedne modne kampanje, kako su modeli kratili vrijeme između fotografiranja i što će se naći u Benettonovim trgovinama ove zime pogledajte na fotografijama.
A.S.
foto: benetton.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Crno-bijela kombinacija nikada ne izlazi iz mode, ali kada se pretoči u ljetnu haljinu sa slojevitim volumenom, tanko svezanim naramenicama i školjkicom na vrhu vezice, onda dobijemo pravi primjer „less is more“ filozofije.
Tankih naramenica koje se vezuju u čvor, s ukrasnim školjkicama na krajevima, ova haljina nosi sa sobom savršen balans između opuštenosti i elegancije.
Napravljena od viskoze s dodatkom poliestera, ostavlja utisak lakoće već pri prvom koraku. Nema podstavu, ali ima volumen. Nema šljokica ni sjaja, ali ima karakter i moć da se uklopi u svaki ljetni scenarij bilo da je nosite s papučama i clutch torbicom ili uz zalizanu punđu i statement naušnice.
Ono što joj dodatno daje na ekskluzivnosti? To što je trenutno dostupna isključivo u fizičkoj prodaji. Ako vas put navede do novoopremljene H&M prodavnice u Sarajevu, možda je baš ova haljina ono zbog čega ćete zaustaviti scroll i ući unutra.
Ako ste tip osobe koja voli biti spremna, evo i detalja koji vrijedi zabilježiti: broj artikla je 1294592002.
Foto: @yasmindevonport_
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!