TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.12.2010.
Kozmetička kompanija Avon povodom proslave svoje 125. godišnjice, lansira Avon Voices, prvu globalnu online potragu za pjevačkim talentima među ženama, kao i natjecanje kompozitora. Avon poziva ljude iz više od 60 zemalja, uključujući svojih 6.2 milijuna Avon Članova kluba, da potaknu ovaj globalni glazbeni pokret. Renomirani žiri sastavljen od vodećih imena glazbene industrije iz cijelog sv
Cilj potrage za talentima je pronaći dvije talentirane pjevačice, od kojih će jedna biti Avon Članica Kluba i dati im priliku da snime vlastiti profesionalni album.
Službena stranica programa, AvonVoices.com, od danas je aktivna i otvorena za registraciju.
Tri su načina za učestvovanje u globalnoj zajednici Avon Voices:
„Sretna sam što živim svoje snove kroz glazbu. Poznajem mnogo žena koje sanjaju o tome da se njihov glas čuje, a sada im je to omogućeno“, rekla je Fergie. „Avon Voices dat će ženama priliku da podijele svoje prekrasne glasove sa svijetom.“
Avon Voices predstavljen je u više od 40 milijuna Avonovih kataloga koji će biti podijeljeni širom svijeta.
Glazbom protiv nasilja nad ženama, u korist Avonove Fondacije za žene.
Avon Voices je mnogo više od pružanja prilike neotkrivenim talentima - tokom godine, glazba će biti dostupna za digitalno preuzimanje (download) za određen iznos, od kojeg će postotak biti namijenjen za kampanju protiv nasilja nad ženama Avonove humanitarne Fondacije za žene.
Do danas, Avonovom globalnom filantropijom prikupljeno je i donirano više od 30 milijuna dolara namijenjenih podizanju svijesti o nasilju u obitelji i nad ženama, edukaciji i preventivnim programima.
Na kraju programa, Diane Warren će pripremiti himnu koju će snimiti 10 svjetskih finalista zajedno s brojnim zvijezdama te članovima i članicama žirija Avon Voicesa. Himna će premijerno biti izvedena uživo na godišnjoj gala večeri Avonove Fondacije za žene, čije je održavanje predviđeno za jesen 2011.-e u New Yorku.
Pozivamo sve talentirane žene u ovaj jedinstveni globalni projekt, zapjevajte s Avonom i pustite svoj glas da se čuje u cijelom svijetu. „Ne propustite priliku koju pružamo, jer i sami ovo možemo samo zato što smo najveći globalni glas za žene širom svijeta, kompanija koja sluša glas žena već 125 godina. Odaberite jednu od pjesama, snimite svoj video zapis i stavite ga na AvonVoices.com i Avon će vam pružiti priliku života. Pokažite svoj talenat, zabavite se, glasajte za najbolje pjevačice,“ pozvala je sve talentirane žene u Bosni i Hercegovini Šejla Korjenić, Marketing kooridnatorica za BiH. „Pratite nas i na našoj Facebook stranici AVON BiH gdje ćete uvijek prvi čuti Avonov glas.“
modamo.info
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!