TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 14.7.2021.
Hi-tech proizvodima i ukrasnom ambalažom dizajniranom u saradnji s poznatom japanskom umjetnicom Kanakom Sasaki, Avon čini korak dalje u make-up inovacijama.
Jučer je u Sarajevu lansirana nova Avon make-up kolekcija mark. Oh So Tokyo nadahnuta upravo ovom japanskom metropolom.
Sastoji se od pet visokotehnoloških proizvoda koji sadrže živopisnu ilustriranu ambalažu - stvorenu u partnerstvu s japanskom umjetnicom Kanakom Sasaki. Kolekcija također dodaje nove formate i tehnologije Avonovom portfoliju, zadržavajući, ali i predvodeći svjetske trendove šminkanja.
“Imala sam dojam da su boje Tokija malo jače od tradicionalnih japanskih boja. Međutim, radeći na ovoj kolekciji, otkrila sam da Tokio ima i nježnu snagu, te sam napravila apstraktnu sliku koja spaja obje karakteristike. Mark. Oh So Tokyo kolekcija je djelo koje sadrži mnoštvo elemanata u jednom, kao što su smjele crte s pokretima, nježni cvjetovi trešnje, igra bojama i dodir kozmetike." – poručila je Kanaka.
Jedan od najinovativnijih proizvoda u kolekciji, hidratantni prajmer za lice, svilenkasta je gel podloga koja priprema kožu, te se uklapa u japansku beauty tradiciju stvaranja savršene baze za nanošenje šminke.
Electric sjene za oči također uvode novu tehnologiju. Baza je prah, ali pigmenti su magnetno nabijeni, što prahu omogućava da zadrži oblik i dimenzije. Dostupne su u očaravajuće četiri nijanse, imaju metalik finiš za hrabar grafički look koji je trenutni hit na ulicama Tokija.
Ombre paleta za lice je inovativna 2-u-1 formula u kojoj mat rumenilo susreće blistavi highlighter. Dvije savršeno koordinirane nijanse koje u kombinaciji pružaju prirodno zdrave boje. Može se nositi visoko na obrazima ili nisko za poseban izgled poput obraza prirodnog zarumenjenih od zime. Dostupno u tri nijanse.
Boja za obraze i usne predstavlja 5 svestranih nijansi koje se mogu nanositi na obraze ili usne. Vodootporna, ljepljiva tekstura omogućava igru boja i intenziteta.
Calligraphy tuš za oči ima fleksibilan tanak vrh koji omogućava stvaranje ultra preciznih poteza bez poteškoća, uz jednostavno nanošenje. Dostupan u crvenoj, plavoji i crnoj boji, ovo je idealan alat za dodatno igranje bojama i linijama na vašem oku.
Mark. make-up dizajniran je da ženi pruži slobodu kreativnosti i slavi njezinu individualnost.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Emina Smaka
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!