TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.10.2021.

Od terenskih poslova, menadžerice do direktorske pozicije, ljubav prema poslu u beauty svijetu Danijela Šantić je razvila kroz business priču koja istinski inspiriše svaku damu.

U razgovoru sa njom saznali smo više o promovisanju odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanju žena koje Avon podržava, ali i njenim počecima, uzorima, te dobili nekoliko korisnih poslovnih savjeta kako balansirate između privatnog i poslovnog života.

***

Vaši počeci u Avonu – kako ste počeli da radite i šta je to što vas je privuklo ovoj kompaniji? Kako biste ocijenili razliku između pozicije koju ste tada obnašali i sadašnje pozicije?

Uvijek s ponosom ističem da je moj put u Avonu počeo na terenu, tamo gdje je srce naše kompanije; sa našim korisnicima, članovima i liderima timova.

Prva pozicija koju sam obavljala je bila pozicija Oblasnog menadžera prodaje – Menadžera zone.

To iskustvo je obilježilo moj poslovni put.

Raditi sa ljepotom je san skoro svake žene, a ubrzo sam shvatila i da je menadžment ono čime želim da se bavim.

Kako tada, tako i danas, za kompaniju me vezala činjenica da nudi brojne mogućnosti profesionalnog razvoja, kao i konstantna posvećenost osnaživanju žena duže od jednog vijeka.

U međuvremenu su se nizale godine karijere na brojnim pozicijama, od analitike, preko strategije i projekata, do generalnog menadžmenta.

Iako dolazim sa, u globalnim okvirima kompanije, malog tržišta, to nije bilo prepreka da u ovoj kompaniji obavljam funkcije i vodim timove iz 12 evropskih zemalja.

Nisam ni sanjala da je tako nešto moguće, ali eto – jeste.

Suština je ista, ja sam u službi promovisanja odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanja žena i njihovog razvoja, te doprinosa njihovom zdravlju i zadovoljstvu.

Samo je danas moj uticaj veći, a samim tim i odgovornost.

Žene su u centru zbivanja kompanije Avon, zanima nas ko su žene koje vas inspirišu?

Inspirišu me žene koje su pioniri svoga vremena, žene koje mijenjaju svijet, bilo globalno, bilo unutar svoje neke mikrolokacije.

Uživam vidjeti ženu koja je svoja, koja hrabro korača kroz život uvažavajući dokazane istine, istovremeno postavljajući nove bez obzira na ustaljene klišee i ograničenja.

Prva Avon dama gospođa Albee je primjer neustrašive i preduzetne žene koja je uprkos svim preprekama svog vremena, postala sinonim za žensku nezavisnost.

Prije čak 135 godina, kada žene nisu imale ni pravo glasa ni samostalnost, ona se usudila kročiti u svijet ljepote i pronaći svoj put.

U današnje vrijeme biti zaposlena žena koja ima porodicu je jako teško, kako balansirate između privatnog i poslovnog života?

Svako vrijeme ima svoje prednosti i mane.

Današnje vrijeme, mnogo češće nego prije, podrazumijeva ravnopravan odnos i uloge partnera u porodičnim i poslovnim obavezama.

Mi smo dobro organizovani, razumijemo se i dogovaramo.

Sa svoja dva sina nastojimo biti zadovoljan i dobro posložen tim, podržavamo se i tako prevazilazimo sve izazove kojih svakako ima.

Ne mislim da trebam i mogu sve sama, to ni ne pokušavam.

I ne mislim da sam zbog toga manje snažna žena, naprotiv.

Avon slavi 135 godina postojanja, malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom, šta je po vama to što kompaniju Avon izdvaja od ostalih?

135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je bez dileme nešto što s ponosom ističemo.

Kompanija je osnovana davne 1886. godine vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David Mc Connel je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene.

Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih je činjenica da, ne samo da nudimo kvalitetan primamljiv proizvod, nego i ženama priliku da budu ekonomski nezavisne.
Stvaramo nove poslovne prilike za nadolazeće generacije, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline, te doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama. 

Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija, jer znam da naše postojanje uljepšava živote hiljada žena, apsolutno svaki dan.

Avon je kompanija koja donosi pristupačne, a vrhunske proizvode ženama širom svijeta. Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi?

Ponosna sam na našu tradiciju kreiranja mirisa i što smo u ovoj kategoriji već decenijama svjetski lider.

Naš prvi kometički proizvod su bili upravo mirisi, Little Dot set parfema.

Today Tomorrow Always mirisna linija je ona koju ja godinama biram.

Za njegu kože biram Anew proizvode jer vjerujem nagrađivanim inovacijama koje naš Institut za istraživanje, koji se nalazi u Suffernu New York, predstavlja u ovoj liniji.

Proizvod koji me iznova svakog ljeta oduševi je naš Avon Sun+ losion za pospješavanje tamnjenja kože sa beta karotenom.

Rado bih ga poklonila svakoj ženi na plaži, toliko je fantastičan.

Koliko je važno društveno odgovorno poslovanje kompanije, koliko je važno osvijestiti javnost i djelovati ne samo kao kompanija već kao pojedinac?

Društveno odgovorno poslovanje je u srcu naše kompanije.

Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju koja ima za cilj poboljšanje života žena.

Danas to radimo kroz kontinuiranu podršku inicijativa koje su bitne ženama.

Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja nad ženama, pružamo podršku i doniramo u lokalnu zajednicu.

Do sada smo širom svijeta donirali preko 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja.

Svako od nas može dati svoj doprinos i malim stvarima potaknuti druge da djeluju, budimo istinska inspiracija ljudima u našem okruženju i pokažimo da možemo drugačije.

Naši proizvodi sa rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi kojima podržavamo Avon Fondove za borbu protiv raka dojke i za borbu protiv nasilja nad ženama.

To su ujedno i proizvodi uz pomoć kojih dižemo svijest i uz pomoć kojih doniramo u lokalnim zajednicama.

Snažno vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo.

Zato sam lično uvijek među prvima da istupim i ukažem na ove probleme u svom okruženju, ma koliko neugodno moglo biti.

Kako vidite Avon u budućnosti (za 5 ili 10 godina)?

Nakon 135 godina iza nas, mi vjerujemo da je najbolje tek pred nama.

Ubrzano radimo na unapređenju korisničkog iskustva, poboljšanju digitalnih platformi za naše članove i razvoju novih programa lojalnosti.

Nastavljamo da razvijamo najkvalitetnije inovativne proizvode i da ih donosimo ženama širom svijeta na brz i jednostavan način.

Težimo tome da poboljšavamo živote žena širom svijeta.

U godinama pred nama nas vidim kao kompaniju koja uspijeva u tome i kako zajedno stvaramo bolji svijet za sve nas.

***

Naslovna fotografija: Promo
Razgovarala: Dijana Ćavar


Bonjour

6 Majinih festivalskih izdanja koja se i danas prepričavaju (4 je posebno!)

TEKST: Bonjour.ba

6 Majinih festivalskih izdanja koja se i danas prepričavaju (4 je posebno!) 6 Majinih festivalskih izdanja koja se i danas prepričavaju (4 je posebno!)

Kada kažemo Sarajevo Film Festival, prvo pomislimo na filmove koji osvajaju publiku i slave umjetnost, a među onima koji festivalu daju poseban šarm nalazi se i Maja Čengić Miralem kao prepoznatljivo lice i osmijeh crvenog tepiha.

Godinama publiku pozdravlja u zanimljivim izdanjima i vodi program s elegancijom zbog koje je njen izlazak pred kamere postao drag i upečatljiv trenutak festivalskih večeri.

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll1_bonjour_ba

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll2_bonjour_ba

Zato je upravo ona prva osoba s kojom je Bonjour.ba želio napraviti festivalski throwback i to u saradnji s Perwollom, brendom koji već drugu godinu zaredom podržava Sarajevo Film Festival i vjeruje da odjeća ima priče vrijedne čuvanja. 
 

sarajevo_film_festival_perwoll_maja_cengic_miralem6_bonjour_ba
 

Njihova zajednička nit? Ljubav prema trenucima koji traju, bilo da su u pitanju besprijekorne haljine na crvenom tepihu ili sjećanja koja se prepričavaju i godinama kasnije. 
 

sarajevo_film_festival_perwoll_maja_cengic_miralem7_bonjour_ba

sarajevo_film_festival_perwoll_maja_cengic_miralem5_bonjour_ba
 

Kroz šest pažljivo odabranih lookova, Maja nam je otkrila anegdote, emocije i male modne tajne koje su obilježile njene festivalske noći, a mi ćemo ih, baš poput njenih haljina, sačuvati od zaborava. 

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll7_bonjour_ba
 

Kada smo Maju pitali kada je nosila ovaj outfit i kakva su joj prva sjećanja na tu noć, odgovorila je bez razmišljanja prošle godine.

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll_55_bonjour_ba
 

 “Raznježi me svaki put kad ga vidim i i dalje mi izmami osmijeh na lice”, priznala nam je. Otkrila je i da su ovaj look birali oko dva mjeseca, a posebna atmosfera te večeri ostala joj je urezana u sjećanje.

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll_8_collage_bonjour_ba
 

Bijela odjeća na crvenom tepihu uvijek nosi dozu glamura, ali i izazova. Kada smo je pitali za ovaj look Maja nam je rekla da: “I sada sam oduševljena dizajnom ovog look-a.” 

 

maja_cengic_perwoll_59_bonjour_ba
 

Dodala je da je imala samo jednu probu za njega i da je, naravno, zahtijevao posebnu brigu i njegu.

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll_5555_collage_bonjour_ba
 

Tada smo je pitali da nam otkrije trik koji koristi da odjeća izgleda besprijekorno i godinama nakon. “Meni je jako važna kvaliteta tkanine i samim tim ta tkanina zahtijeva posebnu njegu i brigu, pogotovo ljeti… Perwoll je moj vječni saveznik, deterdžent koji čuva boju, što je ljeti posebno važno s obzirom na češće nošenje svijetle i bijele tkanine.”

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll_9_collage_bonjour_ba
 

Ova izdanja su mali podsjetnik na to kako moda i sjećanja idu ruku pod ruku. Svaka haljina nosi trenutke iza kojih se kriju osmijesi, aplauzi i ona uzbuđenja tik prije izlaska na crveni tepih. Maja ih čuva s pažnjom, a uz njegu koja traje, ti komadi ostaju spremni za nove priče i neke buduće posebne prilike. 

 

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll10_bonjour_ba

sarajevo-film-festival-maja-cengic-miralem-perwoll11_bonjour_ba
 

Upravo tu ljubav prema trenucima koji traju dijeli i Perwoll jer odjeća vrijedi onoliko koliko vrijedi priča koju nosi. Ostatak priča kako su nastali ostali lookovi, koje anegdote Maja do sada nikada nije podijelila pogledajte u našem video formatu.
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Perwollom

Produkcija: Bonjour.ba  
Fotografije/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!