TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.10.2021.

Od terenskih poslova, menadžerice do direktorske pozicije, ljubav prema poslu u beauty svijetu Danijela Šantić je razvila kroz business priču koja istinski inspiriše svaku damu.

U razgovoru sa njom saznali smo više o promovisanju odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanju žena koje Avon podržava, ali i njenim počecima, uzorima, te dobili nekoliko korisnih poslovnih savjeta kako balansirate između privatnog i poslovnog života.

***

Vaši počeci u Avonu – kako ste počeli da radite i šta je to što vas je privuklo ovoj kompaniji? Kako biste ocijenili razliku između pozicije koju ste tada obnašali i sadašnje pozicije?

Uvijek s ponosom ističem da je moj put u Avonu počeo na terenu, tamo gdje je srce naše kompanije; sa našim korisnicima, članovima i liderima timova.

Prva pozicija koju sam obavljala je bila pozicija Oblasnog menadžera prodaje – Menadžera zone.

To iskustvo je obilježilo moj poslovni put.

Raditi sa ljepotom je san skoro svake žene, a ubrzo sam shvatila i da je menadžment ono čime želim da se bavim.

Kako tada, tako i danas, za kompaniju me vezala činjenica da nudi brojne mogućnosti profesionalnog razvoja, kao i konstantna posvećenost osnaživanju žena duže od jednog vijeka.

U međuvremenu su se nizale godine karijere na brojnim pozicijama, od analitike, preko strategije i projekata, do generalnog menadžmenta.

Iako dolazim sa, u globalnim okvirima kompanije, malog tržišta, to nije bilo prepreka da u ovoj kompaniji obavljam funkcije i vodim timove iz 12 evropskih zemalja.

Nisam ni sanjala da je tako nešto moguće, ali eto – jeste.

Suština je ista, ja sam u službi promovisanja odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanja žena i njihovog razvoja, te doprinosa njihovom zdravlju i zadovoljstvu.

Samo je danas moj uticaj veći, a samim tim i odgovornost.

Žene su u centru zbivanja kompanije Avon, zanima nas ko su žene koje vas inspirišu?

Inspirišu me žene koje su pioniri svoga vremena, žene koje mijenjaju svijet, bilo globalno, bilo unutar svoje neke mikrolokacije.

Uživam vidjeti ženu koja je svoja, koja hrabro korača kroz život uvažavajući dokazane istine, istovremeno postavljajući nove bez obzira na ustaljene klišee i ograničenja.

Prva Avon dama gospođa Albee je primjer neustrašive i preduzetne žene koja je uprkos svim preprekama svog vremena, postala sinonim za žensku nezavisnost.

Prije čak 135 godina, kada žene nisu imale ni pravo glasa ni samostalnost, ona se usudila kročiti u svijet ljepote i pronaći svoj put.

U današnje vrijeme biti zaposlena žena koja ima porodicu je jako teško, kako balansirate između privatnog i poslovnog života?

Svako vrijeme ima svoje prednosti i mane.

Današnje vrijeme, mnogo češće nego prije, podrazumijeva ravnopravan odnos i uloge partnera u porodičnim i poslovnim obavezama.

Mi smo dobro organizovani, razumijemo se i dogovaramo.

Sa svoja dva sina nastojimo biti zadovoljan i dobro posložen tim, podržavamo se i tako prevazilazimo sve izazove kojih svakako ima.

Ne mislim da trebam i mogu sve sama, to ni ne pokušavam.

I ne mislim da sam zbog toga manje snažna žena, naprotiv.

Avon slavi 135 godina postojanja, malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom, šta je po vama to što kompaniju Avon izdvaja od ostalih?

135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je bez dileme nešto što s ponosom ističemo.

Kompanija je osnovana davne 1886. godine vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David Mc Connel je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene.

Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih je činjenica da, ne samo da nudimo kvalitetan primamljiv proizvod, nego i ženama priliku da budu ekonomski nezavisne.
Stvaramo nove poslovne prilike za nadolazeće generacije, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline, te doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama. 

Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija, jer znam da naše postojanje uljepšava živote hiljada žena, apsolutno svaki dan.

Avon je kompanija koja donosi pristupačne, a vrhunske proizvode ženama širom svijeta. Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi?

Ponosna sam na našu tradiciju kreiranja mirisa i što smo u ovoj kategoriji već decenijama svjetski lider.

Naš prvi kometički proizvod su bili upravo mirisi, Little Dot set parfema.

Today Tomorrow Always mirisna linija je ona koju ja godinama biram.

Za njegu kože biram Anew proizvode jer vjerujem nagrađivanim inovacijama koje naš Institut za istraživanje, koji se nalazi u Suffernu New York, predstavlja u ovoj liniji.

Proizvod koji me iznova svakog ljeta oduševi je naš Avon Sun+ losion za pospješavanje tamnjenja kože sa beta karotenom.

Rado bih ga poklonila svakoj ženi na plaži, toliko je fantastičan.

Koliko je važno društveno odgovorno poslovanje kompanije, koliko je važno osvijestiti javnost i djelovati ne samo kao kompanija već kao pojedinac?

Društveno odgovorno poslovanje je u srcu naše kompanije.

Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju koja ima za cilj poboljšanje života žena.

Danas to radimo kroz kontinuiranu podršku inicijativa koje su bitne ženama.

Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja nad ženama, pružamo podršku i doniramo u lokalnu zajednicu.

Do sada smo širom svijeta donirali preko 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja.

Svako od nas može dati svoj doprinos i malim stvarima potaknuti druge da djeluju, budimo istinska inspiracija ljudima u našem okruženju i pokažimo da možemo drugačije.

Naši proizvodi sa rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi kojima podržavamo Avon Fondove za borbu protiv raka dojke i za borbu protiv nasilja nad ženama.

To su ujedno i proizvodi uz pomoć kojih dižemo svijest i uz pomoć kojih doniramo u lokalnim zajednicama.

Snažno vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo.

Zato sam lično uvijek među prvima da istupim i ukažem na ove probleme u svom okruženju, ma koliko neugodno moglo biti.

Kako vidite Avon u budućnosti (za 5 ili 10 godina)?

Nakon 135 godina iza nas, mi vjerujemo da je najbolje tek pred nama.

Ubrzano radimo na unapređenju korisničkog iskustva, poboljšanju digitalnih platformi za naše članove i razvoju novih programa lojalnosti.

Nastavljamo da razvijamo najkvalitetnije inovativne proizvode i da ih donosimo ženama širom svijeta na brz i jednostavan način.

Težimo tome da poboljšavamo živote žena širom svijeta.

U godinama pred nama nas vidim kao kompaniju koja uspijeva u tome i kako zajedno stvaramo bolji svijet za sve nas.

***

Naslovna fotografija: Promo
Razgovarala: Dijana Ćavar


Bonjour

Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize.

TEKST: Bonjour.ba

Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize. Nela Hasić: Rečenica 'Sad je prekasno...' me još uvijek grize.

U Bosni i Hercegovini svake godine više od hiljadu žena čuje dijagnozu raka dojke.

Iza tih brojki kriju se majke, sestre, prijateljice, kolegice, komšinice… žene koje nose strah, ali i nevjerovatnu snagu. Upravo zato Bonjour.ba i ove godine piše o Race for the Cure, događaju koji Sarajevo pretvara u more pink solidarnosti. To je zajednica u kojoj se tišina pretvara u glas, a tabu u priču o hrabrosti i podršci.

Iza hiljade pink majica i koraka koji se svake jeseni preliju Sarajevom stoji Nela Hasić, direktorica i osnivačica Think Pink, koja već skoro dvije decenije vodi ovu misiju. 
 

race-for-the-cure-nela-hasic-intervju_1_bonjour_ba (1)

Nela Hasić, direktorica i osnivačica Think Pink

 

U razgovoru Nela nam je otvoreno podijelila šta za nju znači Race for the Cure, koje trenutke nikada neće zaboraviti i zašto je tišina i dalje najveći neprijatelj ranom otkrivanju bolesti. Ispričala nam je i šta je najteže čula od žena koje su prošle kroz dijagnozu, kako izgleda snaga zajednice kad hiljade ljudi koračaju zajedno, ali i šta mi kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno.
 

Nela, recite nam kada govorimo o Race for the Cure, je li to za vas prije svega trka, pokret ili zajednica?


Za mene je Race for the Cure prije svega zajednica – to je ono magično tkivo gdje se hiljade ljudi, od žena koje su se susrele sa dijagnozom do onih koji tek otkrivaju svoju snagu, povezuju u solidarnosti, gdje se strah pretvara u nadu i gdje svaka korak postaje dio veće priče o podršci i promjeni.
 

 

Šta vas i nakon 18 godina najviše iznenadi svakog septembra?


Ono što me najviše iznenadi je, kako se svake godine, uprkos svim poteškoćama, ta energija množi – vidim mlade djevojke koje se prvi put uključuju, vidim muškarce koji vode svoje timove, mališane raznih uzrasta koji dolaze sa svojim roditeljima, tinejdžere i tu neobjašnjivu radost u očima žena koje su preživjele bolest, koja me podsjeća da smo uspješno slomili tabue, ali da je put još dug.
 

race-for-the-cure-nela-hasic-intervju_2_bonjour_ba
 

Možete li s nama podijeliti trenutak s trke koji vas i danas naježi kada ga se sjetite?

 

Sjećam se jedne žene koja je imala karcinom, koja je došla iz ruralnog područja, koja je nakon dijagnoze godinama šutjela, a na trci 2015. godine, držeći me za ruku u ružičastoj majici, prošaptala: “Ovo je prvi put da sam rekla ‘ja sam preživjela’ naglas” – taj trenutak me i danas naježi jer sam vidjela kako se iz pepela rađa snaga koja mijenja živote.
 

 

A šta vam je bilo najteže čuti od neke žene tokom svih ovih godina rada?


Najteže je bilo čuti od jedne mame u ranim 40-ima, koja je rekla: “Nela, saznala sam za bolest u 38., ali nisam rekla ni majci ni mužu jer sam se bojala da će me vidjeti slabu – sad je prekasno” ta riječ “prekasno” me još uvijek grize jer podsjeća na sve one tihe bitke koje gubimo zbog straha i stigme.

 

Po vašem mišljenju šta je veći neprijatelj ranoj dijagnostici: tišina i strah u ženama ili prepreke unutar sistema?


Oboje su strašni, ali mislim da je tišina i strah u ženama veći neprijatelj – jer čak i kada sistem ponudi ruku, ako žena ne prihvati zbog sramote ili neznanja, nijedan mamograf neće spasiti život; moramo prvo osloboditi srca da bismo oslobodili tijela.
 

 

Ako vam priđe mlada djevojka od 20 godina i pita ‘zašto da se uključim’, šta biste joj rekli u jednoj rečenici?

 

Uključi se jer tvoj jedan korak danas može biti sidro nade za neku sestru, majku ili prijateljicu sutra, i jer zajedno mijenjamo svijet gdje rak dojke nije tabu, već priča o snazi i prevenciji.

 

Skoro dvije decenije ste u ovoj misiji. Šta vas više motiviše: pogled unazad na sve što je postignuto ili unaprijed, na borbu koja tek čeka?


Više me motiviše pogled unaprijed – na borbu koja nas tek čeka, jer svaka pobjeda iza nas, poput hiljada pregleda koje smo omogućili, samo je gorivo za one još veće promjene, poput skrininga za svaku ženu u BiH, koje još uvijek sanjamo.
 

 

Šta biste željeli da žene, ali i muškarci, bolje razumiju kada je riječ o borbi s rakom dojke?


Želim da svi razumiju da rak dojke nije samo ‘ženska bolest’ – to je porodična, društvena borba gdje muškarci imaju ključnu ulogu u podršci, gdje prevencija počinje razgovorom za stolom, a ne samo u bolnici, i gdje snaga dolazi iz ranog djelovanja, preventivnih pregleda a ne iz čekanja.

 

Nela, šta mislite šta mi kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno, a moramo, da bismo stali rame uz rame sa ženama koje prolaze kroz bolest?

 

Kao društvo još uvijek ne radimo dovoljno u kreiranju sigurnih prostora za emocionalnu podršku izvan bolnica – moramo više ulagati u grupe podrške, edukaciju u školama i ruralnim sredinama, i osigurati da muškarci i obitelji budu dio te mreže, jer borba nije samo medicinska, već i ljudska. Potrebno je mnogo više aktivnosti koje poboljšavaju kvalitet života žena nakon dijagnoze i tretmana.
 

 

I za kraj, kada pomislite na žene koje više nisu s nama, a bile su dio ove zajednice, kako njihovu snagu i dalje nosite u svakoj trci?


Nosim njihovu snagu u svakoj trci. One su u mojim mislima i mom srcu, njihove priče nisu završene – one su svjetionik koji vodi nove generacije, podsjećajući nas da svaka utrka nije samo o koracima, već o nasljeđu hrabrosti koje ostavljamo iza sebe.

Svaki septembar u Sarajevu hiljade koraka piše istu poruku… nismo/niste same. I dok Nela Hasić već skoro dvije decenije stoji na čelu tog ružičastog vala, jasno je da je Race for the Cure kolektivna odluka da glas bude glasniji od tišine, da podrška bude jača od straha i da svaka žena zna: ova borba je i njena i naša.

I ne, ne idemo malim, bojažljivim koracima. Idemo trkom, snažno, u borbu protiv raka dojke. U ružičastom moru koraka svaka žena će znati da je iza nje čitava zajednica koja je čuje, osjeća i nosi naprijed.
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!