TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.10.2021.

Od terenskih poslova, menadžerice do direktorske pozicije, ljubav prema poslu u beauty svijetu Danijela Šantić je razvila kroz business priču koja istinski inspiriše svaku damu.

U razgovoru sa njom saznali smo više o promovisanju odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanju žena koje Avon podržava, ali i njenim počecima, uzorima, te dobili nekoliko korisnih poslovnih savjeta kako balansirate između privatnog i poslovnog života.

***

Vaši počeci u Avonu – kako ste počeli da radite i šta je to što vas je privuklo ovoj kompaniji? Kako biste ocijenili razliku između pozicije koju ste tada obnašali i sadašnje pozicije?

Uvijek s ponosom ističem da je moj put u Avonu počeo na terenu, tamo gdje je srce naše kompanije; sa našim korisnicima, članovima i liderima timova.

Prva pozicija koju sam obavljala je bila pozicija Oblasnog menadžera prodaje – Menadžera zone.

To iskustvo je obilježilo moj poslovni put.

Raditi sa ljepotom je san skoro svake žene, a ubrzo sam shvatila i da je menadžment ono čime želim da se bavim.

Kako tada, tako i danas, za kompaniju me vezala činjenica da nudi brojne mogućnosti profesionalnog razvoja, kao i konstantna posvećenost osnaživanju žena duže od jednog vijeka.

U međuvremenu su se nizale godine karijere na brojnim pozicijama, od analitike, preko strategije i projekata, do generalnog menadžmenta.

Iako dolazim sa, u globalnim okvirima kompanije, malog tržišta, to nije bilo prepreka da u ovoj kompaniji obavljam funkcije i vodim timove iz 12 evropskih zemalja.

Nisam ni sanjala da je tako nešto moguće, ali eto – jeste.

Suština je ista, ja sam u službi promovisanja odličnih proizvoda za ljepotu, osnaživanja žena i njihovog razvoja, te doprinosa njihovom zdravlju i zadovoljstvu.

Samo je danas moj uticaj veći, a samim tim i odgovornost.

Žene su u centru zbivanja kompanije Avon, zanima nas ko su žene koje vas inspirišu?

Inspirišu me žene koje su pioniri svoga vremena, žene koje mijenjaju svijet, bilo globalno, bilo unutar svoje neke mikrolokacije.

Uživam vidjeti ženu koja je svoja, koja hrabro korača kroz život uvažavajući dokazane istine, istovremeno postavljajući nove bez obzira na ustaljene klišee i ograničenja.

Prva Avon dama gospođa Albee je primjer neustrašive i preduzetne žene koja je uprkos svim preprekama svog vremena, postala sinonim za žensku nezavisnost.

Prije čak 135 godina, kada žene nisu imale ni pravo glasa ni samostalnost, ona se usudila kročiti u svijet ljepote i pronaći svoj put.

U današnje vrijeme biti zaposlena žena koja ima porodicu je jako teško, kako balansirate između privatnog i poslovnog života?

Svako vrijeme ima svoje prednosti i mane.

Današnje vrijeme, mnogo češće nego prije, podrazumijeva ravnopravan odnos i uloge partnera u porodičnim i poslovnim obavezama.

Mi smo dobro organizovani, razumijemo se i dogovaramo.

Sa svoja dva sina nastojimo biti zadovoljan i dobro posložen tim, podržavamo se i tako prevazilazimo sve izazove kojih svakako ima.

Ne mislim da trebam i mogu sve sama, to ni ne pokušavam.

I ne mislim da sam zbog toga manje snažna žena, naprotiv.

Avon slavi 135 godina postojanja, malo kompanija u svijetu može se pohvaliti ovakvim rođendanom, šta je po vama to što kompaniju Avon izdvaja od ostalih?

135 godina osnaživanja žena u kontinuitetu je bez dileme nešto što s ponosom ističemo.

Kompanija je osnovana davne 1886. godine vizijom čovjeka koji je shvatio kolika je snaga žena: David Mc Connel je kreirao parfem, a gospođa Albee ga je donijela na vrata svake žene.

Kako tada, tako i sada, ono što nas izdvaja od drugih je činjenica da, ne samo da nudimo kvalitetan primamljiv proizvod, nego i ženama priliku da budu ekonomski nezavisne.
Stvaramo nove poslovne prilike za nadolazeće generacije, progovaramo o temama važnim za žene i očuvanje životne okoline, te doniramo novčana sredstva za borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama. 

Upravo to je za mene najveća poslovna motivacija, jer znam da naše postojanje uljepšava živote hiljada žena, apsolutno svaki dan.

Avon je kompanija koja donosi pristupačne, a vrhunske proizvode ženama širom svijeta. Koji su vaši omiljeni Avon proizvodi?

Ponosna sam na našu tradiciju kreiranja mirisa i što smo u ovoj kategoriji već decenijama svjetski lider.

Naš prvi kometički proizvod su bili upravo mirisi, Little Dot set parfema.

Today Tomorrow Always mirisna linija je ona koju ja godinama biram.

Za njegu kože biram Anew proizvode jer vjerujem nagrađivanim inovacijama koje naš Institut za istraživanje, koji se nalazi u Suffernu New York, predstavlja u ovoj liniji.

Proizvod koji me iznova svakog ljeta oduševi je naš Avon Sun+ losion za pospješavanje tamnjenja kože sa beta karotenom.

Rado bih ga poklonila svakoj ženi na plaži, toliko je fantastičan.

Koliko je važno društveno odgovorno poslovanje kompanije, koliko je važno osvijestiti javnost i djelovati ne samo kao kompanija već kao pojedinac?

Društveno odgovorno poslovanje je u srcu naše kompanije.

Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju koja ima za cilj poboljšanje života žena.

Danas to radimo kroz kontinuiranu podršku inicijativa koje su bitne ženama.

Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja nad ženama, pružamo podršku i doniramo u lokalnu zajednicu.

Do sada smo širom svijeta donirali preko 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja.

Svako od nas može dati svoj doprinos i malim stvarima potaknuti druge da djeluju, budimo istinska inspiracija ljudima u našem okruženju i pokažimo da možemo drugačije.

Naši proizvodi sa rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi kojima podržavamo Avon Fondove za borbu protiv raka dojke i za borbu protiv nasilja nad ženama.

To su ujedno i proizvodi uz pomoć kojih dižemo svijest i uz pomoć kojih doniramo u lokalnim zajednicama.

Snažno vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo.

Zato sam lično uvijek među prvima da istupim i ukažem na ove probleme u svom okruženju, ma koliko neugodno moglo biti.

Kako vidite Avon u budućnosti (za 5 ili 10 godina)?

Nakon 135 godina iza nas, mi vjerujemo da je najbolje tek pred nama.

Ubrzano radimo na unapređenju korisničkog iskustva, poboljšanju digitalnih platformi za naše članove i razvoju novih programa lojalnosti.

Nastavljamo da razvijamo najkvalitetnije inovativne proizvode i da ih donosimo ženama širom svijeta na brz i jednostavan način.

Težimo tome da poboljšavamo živote žena širom svijeta.

U godinama pred nama nas vidim kao kompaniju koja uspijeva u tome i kako zajedno stvaramo bolji svijet za sve nas.

***

Naslovna fotografija: Promo
Razgovarala: Dijana Ćavar


Bonjour

Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze Bonjour zaviruje sa Irmom kroz dan: Pun ideja, ali uz uvijek slatke pauze

U samom srcu Sarajeva, gdje koraci odzvanjaju ritmom grada, smješten je Atelje 71, adresa koju modne entuzijastice već dugo znaju napamet.

Tu, među policama ispunjenim pažljivo biranim komadima, svakodnevnica Irme Saljević Krvavac poprima jedan poseban ton.

Bonjour je zavirio iza kulisa ovog prostora i otkrio šta stoji iza njene kreativnosti, ali i kako sitni rituali poput kockice Dorine u pravom trenutku čine dan ugodnijim.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina1

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina4


Jutra nisu uvijek savršena. Neka počnu smireno, uz svjetlo kroz prozor, a neka uz zvuk alarma koji zvoni pet minuta prekasno. Irma ne vjeruje u jedno idealno jutro, ali vjeruje u male rituale koji joj olakšaju početak dana.

Dorina čokolada u torbi je obavezan detalj, neovisno o planu. Nema scenarija koji ne podnosi da se dan započne slatko.

Irma nam je otkrila da njeno idealno jutro počinje tek kada djeca odu u školu, a ona pripremi svoju prvu kafu. Uz novu epizodu omiljenog podcasta i prelistavanje modnih časopisa, dan lagano dobija svoj ritam, onaj koji je vodi ka timu, idejama i poslu koji iskreno voli.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina5


Na putu prema Atelje 71, jednoj od najposebnijih shopping adresa u Sarajevu, Irma kroz ritam grada nosi i ritam svojih misli koje dijeli sa nama. Otkriva male trenutke predaha koje krade u sredini radnog dana.

Kada smo je pitali šta joj daje snagu da započne dan, Irma je bez razmišljanja rekla da je to dobra organizacija. Upravo se taj balans reflektuje u njenom radu, preciznosti u planiranju, ali i kreativnoj slobodi u dizajnu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina6


Dan u Ateljeu ne počinje na istovjetan način, nekad su to mirna jutra, nekad ubrzane pripreme za nove isporuke, a često i susreti s kupcima koji traže nešto posebno.

Irma nas vodi kroz prostor gdje stoje torbe njenog brenda Freya.

Inspiracija ne dolazi uvijek kada je zovemo, ali Irma nam je priznala da je ono što je najviše pokreće ideja. Kada jednom postavi koncept i podijeli ga sa svojim razvojnim timom, osjeti se energija, onaj prepoznatljiv trenutak kad svi znaju da su na pravom putu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina11

Irma Krvavac, osnivačica i kreativna direktorica brenda Freya i Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba


Njeno obrazovanje na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, gdje je završila odsjek za slikarstvo i danas se osjeti u svakom potezu. Njena želja je prenijeti umjetnost u svakodnevni život, u predmete koje ljudi nose, koriste, žive s njima.

Svaka torba nosi trag njenog umjetničkog senzibiliteta, ali i razumijevanja života žena koje ih nose: praktične i posebne, nježne, ali snažne.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina7

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina8

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina9


Na pitanje o samom početku kreativnog procesa, Irma je rekla da sve kreće kao slaganje puzzli. Okupi sve elemente koji je inspirišu: oblike, boje, funkcionalnost, reference omiljenih dizajnera i zatim ih pretače u vision board. Tek tada, kako kaže, pusti mašti na volju i prepusti se igri baš poput djeteta.

„Ponekad to izgleda kao od trnja do zvijezda,“ kroz smijeh nam je rekla Irma. Sve počinje idejom, a zatim slijedi razrada, izrada šablona, biranje materijala i niz prototipova.

Izrada šablona, kako nam je objasnila, često je najveći izazov u cijelom procesu. Nekada je potrebno više verzija da bi se stiglo do onog modela zbog kojeg „zaigra srce“.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina21

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina24

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina22

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina26

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina25


Za Irmu svaki novi dizajn je prilika da se ispriča nova priča, a priče ne nastaju na silu. Potrebni su trenuci mira, predaha, poneki slatki zalogaj, baš kad se misao razbistri.

Zato Dorina kao mali, ali važan dio dana, često bude prisutna u tim behind the scenes trenucima kreativnog procesa.

Poseban odnos s kupcima nešto je što se ne može dizajnirati nego se iskreno gradi. Irma nam je rekla da joj najviše znači rečenica koju često čuje: „Ovo je savršeno, kao da ste je dizajnirali baš za mene.“ 

Upravo te riječi su potvrda da dizajn ima svoj dom u nečijoj svakodnevici.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina14

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina15

bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina18


Na pitanje kako izgleda njen savršeni trenutak odmora, Irma nije dugo razmišljala. Rekla je da je to potpuni mir, trenutak tišine bez buke i ljudi. Slijedi zagrljaj njene djece i prepričavanje njihovih malih dogodovština onih sitnica koje čine život i koje ne biste mijenjali ni za šta.

Dorina je za… onda kad žuriš započeti svoj dan pa zgrabiš par kockica na izlazu iz stana. Tu je kao predah nakon napornog dana, kao ono nešto slatko u gorkom trenutku.

Može i da bude mali znak pažnje, za velika i mala okupljanja, za minute potpunog mira, za dodatnu dozu veselja u danu.


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina17


Sve te situacije čine kockice života koje pamtimo. Neke su smiješne, neke lijepe i zabavne, a neke tužne ili neugodne, ali naše su. Upravo u takvim trenucima Dorina je tu da je podijelimo s dragim ljudima i da svaki događaj pretvori u malo slađe sjećanje.

Dorina je čokolada za svaku priliku, za svaki dan…  Ma za uvijek!


bonjour_ba_Irma_Krvavac_Dorina20
 


Irmin dan nije strogo isplaniran, ali je ispunjen. Dok se kreira, smije, odmara ili planira nešto novo, Dorina je tu kao mali zalogaj koji u običnom trenutku donese slatku dozu inspiracije.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!