TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.3.2015.
Problemi sa suhom i ispucanom kosom, nedostatak volumena u kosi, teško raščešljavanje kose, samo su neke od zajedničkih tema mnogih žena kad je u pitanju njega kose. Kosa kao iz frizerskog salona je, s druge strane, predmet želja svake od nas.
Zato smo i vjerojatno u stalnoj potrazi za kvalitetnim i pristupačnim proizvodima za kosu koji će biti naš osobni frizer u kupaonici. Mnoge blogerice su svog mini čarobnjaka za kosu pronašli u australijskom brandu za kosu, Aussie. Brand je to koji je ženama diljem svijeta htio pokazati što bogatstvo divlje australske prirode može učiniti za njihovu kosu.
U proizvodnju svake bočice Aussie proizvoda za njegu kose utkano je mnogo znanja i mudrosti, a zaštitni znak Aussie proizvoda je prigodno, klokan.
Aussie u svojoj ponudi ima više linija za njegu kose, a najprodavaniji proizvod je Aussie 3 Minute Miracle. Riječ je o jedinstvenoj formuli sa ekstraktom australske melem-metvice koja zaglađuje kutikule kose i njeguje kosu izvana i iznutra. Ni naše uredništvo mu nije moglo odoljeti.
Jeste li vi isprobali ove preparate za kosu?
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!