TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 9.7.2020.
Iza brenda Atelier Ona stoje kreativne dame sa mnogo stila, Emma i Ajla koje su, kako one kažu, „odlučile uzeti stvari u svoje ruke“ i pokrenuti liniju haljina i kupaćih kostima u kojoj će svaka žena naći model u kojem će se osjećati udobno i ženstveno.
Naime, u nedostatku odgovarajućih modela i materijala te previsokih cijena postojećih modela odjeće na tržištu, došle su na ideju da svim ženama olakšaju odabir i započele svoj kreativni put koji je rezultirao divnim odjevnim komadima koje danas nose žene diljem BiH, kao i regije.
U razgovoru s ovim inspirativnim damama, saznali smo više o samim počecima, ali i ponudi ovog domaćeg brenda.
Emma i Ajla u Atelier Ona kreacijama
***
TKO SU EMMA I AJLA I KAKO JE NASTAO BREND ATELIER ONA? ODAKLE IDEJA ZA POKRETANJEM I JESU LI HALJINE I KUPAĆI KOSTIMI OD SAMOG POČETKA BILI U VAŠEM GLAVNOM FOKUSU?
Emma i Ajla su dvije žene koje nikada nemaju nista za obući (ni ti, jel' da?) i koje su, iz te neke frustracije, odlučile uzeti stvari u svoje ruke. Ograničen izbor, loš fit, nekvalitetni materijali, visoke cijene, neiskoristivost...sve to nas je motivisalo da svim djevojčicama, djevojkama, ženama pokušamo podariti nešto drugačije modno iskustvo. Haljine i kupaći kostimi/bodiji koji su nam trenutno u fokusu dolaze u univerzalnim veličinama, prilagodljivi su svakom stilu i obliku tijela i mogu se nositi na nebrojeno mnogo načina, u svakoj prilici, iznova i iznova.
KOLIKO JE TEŠKO ILI MOŽDA LAKO RADITI KAO DVOJAC? KOJE SU PREDNOSTI, A IMA LI NEDOSTATAKA?
Osim toga što nam često nedostaje bar još jedan par ruku, nedostataka nema.
Obje se slažemo da je puno efektnije raditi u manjim timovima i zaista uživamo u jednoj takvoj intimnoj atmosferi. Imamo tu sreću da, iako smo 'samo' dvije, pokrivamo veliki spektar vještina potrebnih za uspješno poslovanje, od planiranja i financijskih projekcija, preko dizajna, pa sve do digitalnog marketinga i upravljanja društvenim mrežama. Također, blagoslovljene smo divnom mrežom prijatelja i poznanika koji nas podržavaju od samoga početka, bilo da je u pitanju fotografija, make-up, modeling ili promocija.
KAKVOJ ŽENI JE NAMIJENJENA VAŠA KOLEKCIJA? KAKO JU VI ZAMIŠLJATE?
Naša kolekcija je zaista namijenjena za svaku ženu i svaku priliku. Podesivi pojasevi na našim artiklima podstiću kreativnost, ali i daju mogućnost svakoj od nas da, po želji, istakne svoje atribute i sakrije sve one male nedostatke.
KOJI SU ARTIKLI I MODELI TRENUTNO DOSTUPNI U VAŠOJ KOLEKCIJI?
Naša kolekcija se trenutno sastoji od tri modela: haljine Sofia i Eva, te kupaći/body Adriana.
KOLIKO SU DRUŠTVENE MREŽE VAŽNE ZA PROMOCIJU VAŠEG BRENDA?
Brendu poput našeg čija se cijela prodaja odvija online, društvene mreže imaju krucijalnu važnost i s toga nam je jako bitno zadovoljstvo naših kupaca i njihov pozitivan feedback, ali i saradnje koje imamo sa influenserima i lifestyle magazinima poput BONJOUR.ba.
KOJI KOMAD ODJEĆE BI IZDVOJILI KAO NEZAOBILAZAN U ORMARU SVAKE ŽENE?
Bodi, definitivno. A posebno ako se može nositi na plažu kao naša Adriana. :) Jednako je efektan u poslovnim i dnevnim, kao i u noćnim kombinacijama i malo ga šta može zamijeniti.
GDJE SE MOGU KUPITI VAŠI PROIZVODI? IMATE LI U PLANU ŠIRENJE VAN BIH?
Naši proizvodi se trenutno mogu kupiti isključivo online, preko naših profila na Instagramu @atelier.ona i Facebook stranici Atelier Ona i dostupni su za narudžbe širom svijeta.
KOJI SU PLANOVI DO KRAJA 2020. GODINE?
Koliko god smo obje vjerne detaljnom planiranju i 'to-do' listama, nastojimo ne ograničiti se. Pravimo modele koji nama zatrebaju i kada nam zatrebaju i radimo to isključivo iz ljubavi; i jedna i druga imamo svoje stalne poslove u kojima jednako uživamo. Trenutno su u pripremi još dva modela haljina, a o tome šta će nam donijeti jesensko i zimsko vrijeme, još uvijek ne razmišljamo.
TEKST: Ada Ćeremida
Ova zbirka, protkana ironičnim humorom, svakodnevnim zapažanjima i slojevitim društvenim temama, u međuvremenu je osvojila čitatelje.
Nakon što smo nedavno pisali o knjizi Varijacije uobičajenih zabluda i predložili je kao savršeno štivo za plažu, vrijeme je da se upoznamo i s čovjekom koji ju je napisao - Milenkom Margetom.
U ovom razgovoru, Margeta nas pušta iza kulisa svog procesa pisanja, otkriva neobičnu inspiraciju koja dolazi iz muzike i zamišlja razgovor s likom iz zbirke koji nikada nije imao priliku voditi.
U zbirci Varijacije uobičajenih zabluda progovarate o složenim društvenim temama, često iz ugla "malog čovjeka". Kako birate perspektivu iz koje pričate priču i koliko vam je važno da ona bude emocionalno iskrena, ali i društveno relevantna?
Nema ni perspektive niti strane koju zauzimam pri pisanju. Samo prazan papir s temom koja se natenane raspisuje, do onog momenta kad ću sam biti zadovoljan i posljednjom točkom.
Emocionalna iskrenost je uvijek strogo subjektivna kategorija, zato se trudim da pišem na način da čitateljima iskrenost priča bude familijarna. Ne želim da im nakon pročitanog ostane upitnik iznad glave i ono tako užasno (školsko) pitanje: „Što je pisac time htio reći?”
U pogovoru se spominje da vaši likovi često nose "zrno autobiografskog". Da li je to nešto što svjesno dozvoljavate ili se dogodi mimo vaše kontrole?
„Zrno autobiografskog” je vjerovatno zgodan način mog urednika da opiše realističnost zbirke. Ne, priče nisu autobiografske, i da, vjerujem da je svaka priča realistična u toj mjeri da bi je čitatelji lako mogli pronaći kao nešto što su i sami doživjeli. Samo u drugoj varijaciji.
Kako provodite vikend kad ne pišete? Ima li nešto što vas resetuje jednako kao pisanje?
Muzika i koncerti, opsesivno slušanje raznih izvođača i albuma, to su utočišta. Dok sam pisao priče, zamišljao sam i soundtrack za svaku. Tako je neraskidivi dio priče „Cvjetna pregača i kuhinjski nož” Zosterova pjesma „Vrijeme će doći”.
Kojem svom liku iz zbirke biste voljeli sjesti nasuprot za stol i postaviti pitanje i koje?
Čini mi se da bi najsvrsishodnije bilo upitati nešto jedinog stvarnog lika iz zbirke, zar ne? Tako bih volio sjesti nasuprot Josipa Broza i upitati ga jesmo li zaista morali proživjeti one „devedesete” ili smo, uz malo više mudrosti i reformi, ,mogli poći sličnim putem kao npr. Kina, pa da danas ne pričamo o izgubljenim desetljećima nego o zlatnim godinama procvata.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: Milenko Margeta
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!