TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 24.2.2025.

Na osnovu istraživanja portala MojPosao.ba, ASA Bolnica jedna je od dobitnica nagrade u kategoriji Najpoželjniji poslodavac u zdravstvenom i farmaceutskom sektoru.

 

Ovo priznanje dolazi gotovo godinu dana nakon otvaranja ove prve privatne opće bolnice u BiH i predstavlja potvrdu strategije ASA Bolnice da ponudi izvrsnost u svim segmentima, okupljajući vrhunske stručnjake medicine i nauke iz BiH.

 

 

Nagradu je, tokom ceremonije koja je održana sinoć u Sarajevu, preuzeo predsjednik Uprave ASA Bolnice, Rasim Jusufović.

"Kada smo u martu 2024. započeli s radom, naš tim je brojao 114 ljudi. Danas, nepunu godinu kasnije, nas je gotovo tri stotine – 70 doktora, 115 medicinskih sestara, tehničara i inženjera, uz 105 kolega u administraciji i tehničkoj podršci.

Ovaj rast odraz je povjerenja, posvećenosti i kvaliteta radnog okruženja koje zajedno gradimo. Zato sam posebno ponosan što je ASA Bolnica među najpoželjnijim poslodavcima u ovoj kategoriji i to kao jedina zdravstvena ustanova”, istakao je Jusufović.

 



“Svjesni smo izazova koje donosi inovativni model upravljanja u zdravstvu, ali upravo kroz slušanje i razumijevanje svojih zaposlenika stvaramo prostor u kojem medicina može napredovati, a naši ljudi rasti i razvijati se. Ova nagrada pripada svima nama – svakom članu ASA Bolnice koji svojim znanjem, trudom i posvećenošću gradi instituciju kojoj pacijenti vjeruju, a kolege žele biti dio nje. Hvala vam na tome, i vjerujem da ćemo svake godine biti još bolji." - naglasio je Jusufović.

 



Karijerni put u ASA Bolnici od samog početka započeli su vrhunski ljekari i medicinsko osoblje, ali i mladi stručnjaci koji su od prvoga dana počeli učiti uz već etablirane stručnjake iz svojih oblasti. Svi kao prednost ističu stalnu edukaciju, inovativne metode liječnja te priliku za rast u međunarodnom okruženju.

U Odjelu za ljudske resurse posebno ističu vrijednosti i kulturu koju njeguju, a to su poticajno i moderno radno okruženje, pažnja prema zaposlenicima i klijentima, te poštovanje različitosti.

"S ponosom ističemo da su provedene ankete o zadovoljstvu zaposlenih pokazale visok stepen motivacije i pozitivnog radnog okruženja, što nam, uz brigu o pacijentima, ostaje trajni prioritet", poruka je iz ovoga Odjela.

 



Dodjeli priznanja prethodilo je istraživanje gdje su građani imali priliku glasati za poslodavce koji, po njihovom mišljenju, zaslužuju titulu najpoželjnijih te dosljedno primjenjuju svoje employer bradning strategije. Od ove godine uvedene su značajne novine, uključujući unaprijeđenu metodologiju "Top of Mind" i potpuno novu platformu “Poslodavac prvoga izbora”, osmišljenu za precizniju analizu i transparentnije rezultate. 

Sve navedeno ima za cilj nagraditi lidere u privlačenju i zadržavanju zaposlenika, te istovremeno utjecati na bh. kompanije da postanu, ali i ostanu najbolje mjesto za rad.

* * * 
Naslovna fotografija: @asa_bolnica


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!