TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 15.9.2023.

Artupunktura, sada u svom trećem izdanju, nastavlja svoju misiju dovođenja umjetnosti u javne prostore, zajednice i različite aspekte prirodnih, urbanih i kulturnih ekosustava u Zagrebu tijekom listopada i studenog 2023.


Artupunktura služi kao diskurzivna umjetnička platforma za nove vizije i prakse te potiče odnose, razmišljanja, istraživanja, eksperimente i društvene procese na razini zajednice i na globalnoj razini.


Foto: Samir Cerić Kovačević



Ovaj godišnji događaj istražuje zamršeni odnos između društveno - političkih konteksta i umjetnosti, baveći se diskontinuitetom u novim vizijama i (ne)razumijevanjem prirodnih ekosustava u proteklih 200 godina.

Mapiranje u ovom kontekstu uključuje istraživanje različitih pitanja o prošlim i sadašnjim vizijama umjetničkih projekata u Zagrebu i svijetu. Ti umjetnički projekti obuhvaćaju povijesnu avangardu, socijalistički modernizam, nove tendencije, kao i sve do novih umjetničkih praksi.


Foto: Samir Cerić Kovačević

Foto: Boška i Krešo



One uključuju vizualne i performativne eksperimente, memoriju tijela i aktivizam, kao i nova istraživanja o ekofuturizmu i spekulativnim budućnostima.

Nove vizije obuhvaćaju širok raspon novonastalih tema, pitanja i posljedica te se naglašava njihov globalni utjecaj na umjetnički i društveno - politički kontekst. Prirodna i ljudska staništa ugrožena su ovom ozbiljnom klimatskom i ekološkom krizom.


Foto: Samir Cerić Kovačević

Foto: Samir Cerić Kovačević


Radi se o novoj paradigmi, na koju konvencionalni futuristički koncepti nisu primjenjivi. Kao rezultat toga, projekti koji sudjeluju u Artupunkturi uključuju radikalne imaginacije, kozmofonični performans, različite inteligencije, subverzivne prakse, ekonomski odrast i pravdu svih životnih vrsta.


Foto: Samir Cerić Kovačević



Ekosustavi grada uključuju istraživanje prirode u urbanom kontekstu i razumijevanje života zajednica kojima su potrebne nove perspektive i kultura koja je dostupna svima kao ljudsko pravo.

Projekti koji su dijelom Artupunkture pokazuju da lokalne zajednice mogu imati kulturnu infrastrukturu koja pruža skrb, inkluzivnost i gostoprimstvo. Ove umjetničke inicijative dokazuju da zajednica nije samo ljudska zajednica, već zajednica svih živih bića na Zemlji.


Foto: Boška i Krešo

Foto: Boška i Krešo



Ove je godine Artupunktura mjesto susreta brojnih projekata koje vode različite institucije, organizacije i kolektivi, u kojima sudjeluju brojni umjetnici i mnoštvo umjetničkih cjelina.

* * *
Naslovna fotografija: Samir Cerić Kovačević


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!