TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 15.9.2023.
Artupunktura, sada u svom trećem izdanju, nastavlja svoju misiju dovođenja umjetnosti u javne prostore, zajednice i različite aspekte prirodnih, urbanih i kulturnih ekosustava u Zagrebu tijekom listopada i studenog 2023.
Artupunktura služi kao diskurzivna umjetnička platforma za nove vizije i prakse te potiče odnose, razmišljanja, istraživanja, eksperimente i društvene procese na razini zajednice i na globalnoj razini.

Foto: Samir Cerić Kovačević
Ovaj godišnji događaj istražuje zamršeni odnos između društveno - političkih konteksta i umjetnosti, baveći se diskontinuitetom u novim vizijama i (ne)razumijevanjem prirodnih ekosustava u proteklih 200 godina.
Mapiranje u ovom kontekstu uključuje istraživanje različitih pitanja o prošlim i sadašnjim vizijama umjetničkih projekata u Zagrebu i svijetu. Ti umjetnički projekti obuhvaćaju povijesnu avangardu, socijalistički modernizam, nove tendencije, kao i sve do novih umjetničkih praksi.

Foto: Samir Cerić Kovačević

Foto: Boška i Krešo
One uključuju vizualne i performativne eksperimente, memoriju tijela i aktivizam, kao i nova istraživanja o ekofuturizmu i spekulativnim budućnostima.
Nove vizije obuhvaćaju širok raspon novonastalih tema, pitanja i posljedica te se naglašava njihov globalni utjecaj na umjetnički i društveno - politički kontekst. Prirodna i ljudska staništa ugrožena su ovom ozbiljnom klimatskom i ekološkom krizom.

Foto: Samir Cerić Kovačević

Foto: Samir Cerić Kovačević
Radi se o novoj paradigmi, na koju konvencionalni futuristički koncepti nisu primjenjivi. Kao rezultat toga, projekti koji sudjeluju u Artupunkturi uključuju radikalne imaginacije, kozmofonični performans, različite inteligencije, subverzivne prakse, ekonomski odrast i pravdu svih životnih vrsta.

Foto: Samir Cerić Kovačević
Ekosustavi grada uključuju istraživanje prirode u urbanom kontekstu i razumijevanje života zajednica kojima su potrebne nove perspektive i kultura koja je dostupna svima kao ljudsko pravo.
Projekti koji su dijelom Artupunkture pokazuju da lokalne zajednice mogu imati kulturnu infrastrukturu koja pruža skrb, inkluzivnost i gostoprimstvo. Ove umjetničke inicijative dokazuju da zajednica nije samo ljudska zajednica, već zajednica svih živih bića na Zemlji.

Foto: Boška i Krešo

Foto: Boška i Krešo
Ove je godine Artupunktura mjesto susreta brojnih projekata koje vode različite institucije, organizacije i kolektivi, u kojima sudjeluju brojni umjetnici i mnoštvo umjetničkih cjelina.
* * *
Naslovna fotografija: Samir Cerić Kovačević
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!