Šarena proljetna Juicy Couture kampanja - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Šarena proljetna Juicy Couture kampanja

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
30.4.2011.

 Šarene i pomalo hippie kampanje postale su sinonim za Juicy Couture, za kojega i sami vlasnici nerijetko kažu da je nastao u dalekoj zemlji, gdje su ga stvorile dvije djevojke koje vole modu. Njihova ovogodišnja proljetna priča također započinje dosta slično...Tri djevojke - Daria Strokous, Hanne-Gaby Odiele i Viktoriya Sasonkina glavni su likovi cijele modne priče odjevene u Juicy Couture nakit, sunčane naočale i bohemsku odjeću. Djevojke su okružene mnoštvom cvijeća, a iza fotografskog objektiva je stao Steven Meisel. Prvi komentari na kampanju su i više nego pozitivni, a nama se posebno sviđaju njihove mačkaste naočale u plavim tonovima te kupaći kostimi sa šarenim uzorcima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 


Kako biste ste i sami provjerili ponudu ovoga poznatoga branda, donosimo vam fotografije njihove proljetne kampanje.
Pogledajte.  

 

 

 

 Image

 

Image 

 

Image 

 

Image 

 

Image 

 

Image

 


D.P.

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno