3 učinkovita načina kako unijeti u organizam važne minerale i pobijediti proljetni umor

ZDRAVLJE I NJEGA
30.4.2021.

Konačno nam dolazi ljepše vrijeme, idealno za aktivnosti na otvorenom. Ipak, u najboljem iskorištavanju svih mogućnosti koje nam nude topli i ugodni sunčani dani može nas spriječiti umor. Kako izbjeći takav razvoj događaja? Evo nekoliko savjeta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za proljetni umor jedni tvrde da je riječ o mitu, a drugi da ih ovaj osjećaj ne zaobiđe nijednog proljeća.  


Koja je to od ove dvije tvrdnje točnija, nije toliko ni bitno – važno je da s dolaskom proljeća razgovor o ovoj temi uvijek ponovo oživi i da više pažnje počinjemo poklanjati tome kako se osjećamo. Ovih dana se rastajemo sa zimskom hladnoćom i tmurnim danima, a pred nama su sve sunčaniji i topliji trenuci. Kako optimalno iskoristiti proljetno vrijeme i spriječiti nedostatak energije koji nas u tome može omesti?

Voće i povrće

Hrana koju konzumiramo ne sadržava uvijek sve hranjive tvari koje su nam potrebne za normalno funkcioniranje ili se one u namirnicama ne nalaze u dovoljnoj mjeri. 
Taj manjak dovodi do pada energije i bezvoljnosti, a proljeće je idealno vrijeme da svoju ishranu učinimo raznovrsnijom, ukusnijom i zanimljivijom i time povećamo unos minerala među kojima posebnu ulogu imaju cink i magnezij, vitamini i drugi esencijalni elementi. 
Cink, možda to već znate, ali nije loše ni ponoviti, doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sistema dok magnezij doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti organizma. I upravo zato su nam jako važni!

Voda

Nedovoljan unos vode ometa normalno funkcioniranje organizma, može izazvati pad energije i osjećaj bezvoljnosti, a često je i uzrok glavobolje. Ova rečenica zvuči dosta dramatično, zar ne? A stvari su zapravo tako jednostavne – samo trebamo piti dovoljno vode. Ipak, uz naš užurbani ritam života ponekad zaboravimo na vodu. U podsjećanju da trebamo piti vodu mogu nam pomoći i besplatne aplikacije koje nam šalju podsjetnik da je vrijeme za novu čašu, a funkcionalne vode nam pomažu i u dovoljnoj hidrataciji i zadovoljenju dnevnih potreba za mineralima. Samo jedna flaša Aquarius Water+ funkcionalne vode zadovoljava čak 30 posto dnevnih potreba za unosom cinka i magnezija. 
Osim toga, ova voda sadrži prirodne arome, a sa samo 14 kalorija na 100 mililitara predstavlja odličan odabir i za sve one koji vode računa o ishrani.

Dnevna svjetlost

Dnevna svjetlost pomaže cjelokupnom stanju organizma i podiže raspoloženje. Dobro znamo da se u tmurnim danima i mi osjećamo nekako lošije, dok nam prve zrake sunca već od jutra mame osmijeh na lice. Osim vitamina D koji dobivamo (odgovornim) boravkom na suncu i podizanja nivoa serotonina, popularno nazvanog “hormona sreće”, tu su i sve koristi koje imamo od boravka na svježem zraku. Ako ste u mogućnosti, barem nekoliko puta sedmično prošetajte do posla. 
Vikende iskoristite za šetnje u prirodi, ponesite termos bocu i kafu ili čaj ispijajte sjedeći na suncu. Možda ručak u prirodi? Zapakujte omiljeno jelo, nazovite prijatelja ili prijateljicu i sljedeće subote jedite negdje među zelenilom. Neka dnevno izlaganje suncu postane vaš novi proljetni ritual.

***
Foto: unsplash.com
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak

ZDRAVLJE I NJEGA , 30.4.2021.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Bonjour.ba

Foto by:

unsplash.com

Podijeli:

Posljednje objavljeno