TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.2.2021.
Dovoljan je tek jedan pogled na društvene mreže brendova Lovidovi ili Kuvet i već je jasno da iza ovih cipela s Made in BiH etiketom stoji tim stručnjaka koji su svoje vrijeme i znanje uložili u dizajn i izradu te detalje karakteristične za ručnu izradu.
Naime, Ana i Bojan Mandura su bračni par koji je svoju želju da kreiraju bezvremenske modele cipela pretvorili u cipele za žene Lovidovi te za muškarce, Kuvet, koje pronalaze mjesto u garderobi zaljubljenika u modu diljem Europe.
Svaki od modela izrađuje se u Bosni i Hercegovini od prirodne kože, a svi materijali su birani pažljivo kako bi se osigurala vrhunska kvaliteta. Na njihovim cipelama pronaći ćete i simbol srca, koji karakterizira i njihovu humanitarnu stranu. Više detalja saznali smo u razgovoru sa ovim kreativnim parom.
***
Kada je nastao vaš brend i tko čini vaš tim?
Prije 4 godine smo osnovali brend, a razvio se prvobitno iz ljubavi prema modi. Kao fashion inluenserica imala sam priliku biti u kontaktu sa raznim brendovima i iz tog sam iskustva dobila motivaciju da sama započnem svoj. Nakon što smo izgradili Lovidovi kao ženski brend, odlučili smo lansirati i Kuvet kao mušku liniju. Naš mali tim trenutno broji 5 osoba te se nadamo novim zapošljavanjima u 2021. godini.
Svi vaši proizvodi nose etiketu handmade i Made in BiH. Kako teče proces proizvodnje i gdje pronalazite inspiraciju?
Bojan: Svi naši proizvodi izrađuju se ručno po narudžbi. Što znači da se za svaki par cipela brine naš iskusni tim majstora koji uz puno predanosti i pažnje izrađuje zagarantirano kvalitetan proizvod. Trudimo se praviti moderne, ali ipak na neki način unikatne cipele, kakve bismo i mi sami nosili. S našim proizvodima, kupci ne moraju birati između lijepog dizajna i visoke kvalitete.
Ana: Kao vječiti zaljubljenik u modu inspiracije zaista ne manjka. Pronalazim ju čak i u najobičnijim svakodnevnim stvarima.
Zašto baš cipele u fokus proizvodnje? Koji je model bestseller?
U svijetu mode, oblast obuće je dosta trajnija od ostalih. Nismo željeli stvoriti prolazan proizvod, niti doprinositi masovnoj proizvodnji i brzoj modi.
U zimskoj kolekciji, Kuvet bestseller bile su Boots K4, napravljene od kombinacije glatke kože i velura u boji čokolade.
Među Lovidovi modelima, favorit su Boots H1 – crne čizmice na vezanje ukrašene zlatnim srcima te Boots 1.0 biker model.
Koji su najveći izazovi s kojima ste se susreli u razvoju brenda?
Sa većinu poteškoća smo se suočili još na početku. Kada gradite nešto od nule, potrebno je dosta predanosti, strpljenja i vjere u čuda kako biste uspjeli. Naravno, na svom putu i dalje nailazimo na prepreke. Veliki dio našeg posla ovisi i o drugim ljudima i ponekad je teško prihvatiti da ste sve uradili kako treba, a da na primjer niste isporučili proizvod na vrijeme zato što materijali nisu stigli po planu ili je netko napravio pogrešan šav. Ipak, trudimo se da učimo i na svojim i na tuđim greškama i da kontinuirano gradimo i širimo svoj brend.
Ana, koji je vama omiljeni model Lovidovi cipela i kako ga vi stilizirate u ležernim izdanjima?
Za najdraži model bih izdvojila Air Gold cipelice, lagani model od najfinije zlatne kože na Eva đonu. Rado ih kombiniram na plisirane suknje, visoke hlače, klasične košulje i midi haljinice sa printom.
Bojane, koji model s Kuvet potpisom ima posebno mjesto u vašoj kolekciji?
Teško je zaista izabrati, ali neka budu to S2 patike u kombinaciji bijele glatke i bordo velur kože sa đonom od prirodnog kaučuka.
Koliko je izazovno razvijati brend s dvije adrese stanovanja?
Volimo reći da se glava našeg brenda nalazi na tromeđi Njemačke, Švicarske i Francuske, gdje je i osnovan. Tu su nastale prve ideje i dizajni koji su se razvili u ono što vidite danas. Ipak, srce našeg brenda je u Bosni i Hercegovini, gdje se cipele proizvode i naše ideje postaju stvarnost. Uz sve prepreke na koje nailazimo, zadovoljstvo nam je spajati bosanskohercegovačku tradiciju u izradi cipela sa europskim tržištem.
Možete li nam reći i više detalja o vašoj suradnji s SOS Dječija Sela u Bosni i Hercegovini?
Simbol srca na Lovidovi cipelicama označava njihovu humanitarnu pozadinu. Za svaki prodani par cipela, 5 eura doniramo SOS Dječjim selima. Na ovaj način zajedno sa svojim kupcima pomažemo da se djeci bez roditeljskog staranja i obiteljima koje su u riziku odvajanja od djece osigura dom i obitelj, zdravlje i obrazovanje i samim time nova i bolja sadašnjost i budućnost. Lovidovi uistinu jesu cipele sa srcem.
Planovi za 2021.godinu?
Plan za ovu godinu je definitivno zapošljavanje i širenje Lovidovi i Kuvet tima, kao i kreiranje novih kolekcija i modela koje još nismo imali u ponudi.
Više detalja o Lovidovi cipelama, kao i najnovije kolekcije istražite na Lovidovi Instagram profilu, dok novitete u Kuvet potpisu pratite na njihovom službenom Instagram profilu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Lovidovi/Kuvet
TEKST: Bonjour.ba
Sve počinje kao u backstageu: redovi košulja, haljina i sakoa vise spremni, a mi listamo vješalice tražeći “onaj pravi” komad. Znali smo da ćemo pronaći nešto posebno jer u glavnoj (i sporednoj) ulozi bio je Bingo i njegova festivalska baza Naše mjesto, a styling inspirisan kultnom Carrie Bradshaw.
Na koji način? Svi komadi koje smo koristili dostupni su u Bingu, ali uz touch Carrie magije pretvoreni su u styling koji izgleda kao da je zakoračio pravo iz filma na ulice Sarajeva.
Od backstagea do street style
Zato krećemo od samog početka snimanja, onog trenutka kada prostor postaje mali modni studio, a svaka sitnica detalj koji gradi scenu. Na stolu knjiga Fashion in Film, savršen podsjetnik da moda i film oduvijek igraju istu igru. Dok kroz prozor dopire festivalski žamor, u Bingovoj festivalskoj bazi Našem mjestu počinje ovo GRWM poglavlje.
Priprema je bila jednako zabavna kao i rezultat. Prostor stana pretvorio se u backstage jer ogledalo, refleksija, šarene police i kutije bile su inspiracija. Između cvijeća u duginim bojama i police sa sunčanim naočalama, kombinirali smo tonove, krojeve i teksture.
Modni kutak u centru grada
Prije nego što smo složili naš finalni outfit, morali smo proći kroz garderobu i kolekciju na kojoj bi i Carrie Bradshaw pozavidjela. Redovi šarenih haljina, pastelnih košulja i odijela stoje rame uz rame s farmericama, ljetnim topovima i večernjim komadima.
Ispod, cipele poredane kao u backstageu modne revije, od sandala do stilettica.
Na policama, torbe u svim veličinama, od pletenih ljetnih do onih koje nose večernji sjaj. Na zidu cijela mreža sunčanih naočala, spremnih da svaku kombinaciju pretvore u chic statement.
Bingovo Naše mjesto bio je ormar u kojem se lako izgubite, ali još lakše pronađete inspiraciju. Činjenica da su svi ti komadi dostupni u Bingu samo potvrđuje ideju da moda ne mora biti daleka ni nedostižna. Ona je tu, u našem svakodnevnom životu, spremna da nas u trenu pretvori u glavne glumce vlastitog filma.
Haljina u pastelnim nijansama bila je jedan od favorita, ali sve se zaustavilo kada smo složili naš Carrie Bradshaw trenutak, filmski klasik s dozom današnje lakoće.
Kako je nastao naš filmski outfit?
I dok su police u stanu nudile pregršt boja i tekstura, mi smo tražili kombinaciju koja ima Carrie momenat i sarajevsku lakoću. Na kraju smo odabrali tri ključna komada:
Bijele široke hlače jer daju onaj “effortless chic” osjećaj, savršen za dnevne kombinacije, ali jednako upečatljiv i navečer. Lagane, ali dovoljno dramatične da svaki korak izgleda kao scena.
Pink košulja s prugama da unese vedrinu i razbije ozbiljnost looka. Prugasti print unosi dinamiku, a boja šalje poruku da moda treba biti igra.
Crna kravata je detalj koji sve mijenja.i odmah vraća na kultni stil Carrie Bradshaw, koja je s lakoćom spajala uredski chic i gradski kaos. Mi taj duh prenosimo na sarajevske ulice, gdje dobija festivalski, razigrani karakter.
Uz to smo dodali crne sandale s perjem jer svi koji znaju Carrie Bradshaw znaju i za njenu vječnu ljubav prema cipelama. Tu su i dvije torbice: bucket verzija unosi dnevnu ležernost, dok clutch daje večernu eleganciju. Rezultat? Look koji možete nositi i na premijeru i na kasni izlazak, ali i na sasvim običan dan kada želite da Sarajevo postane vaša pista.
Iza zavjese, outfit je već izgledao kao scena, ali tek kada smo izašli na ulicu, postalo je jasno da Sarajevo u augustu je modna pista sama po sebi.
Svaki korak, svaki pogled prema Narodnom pozorištu uklapao se u narativ filma koji već traje: film u kojem je grad glavna kulisa, a moda je soundtrack.
Bingovo Naše mjesto bilo je inspiracija, ali i dokaz da dobra priprema uvijek vodi do outfita koji priča priču. Baš kao što je Carrie u New Yorku znala ukrasti pažnju jednim potezom stila, tako je i ovaj look u Sarajevu privukao sve poglede jer neke modne priče jednostavno nikada ne izlaze iz mode.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Bingom
Produkcija: Bonjour.ba
Fotografije za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!