TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.2.2021.
Dovoljan je tek jedan pogled na društvene mreže brendova Lovidovi ili Kuvet i već je jasno da iza ovih cipela s Made in BiH etiketom stoji tim stručnjaka koji su svoje vrijeme i znanje uložili u dizajn i izradu te detalje karakteristične za ručnu izradu.
Naime, Ana i Bojan Mandura su bračni par koji je svoju želju da kreiraju bezvremenske modele cipela pretvorili u cipele za žene Lovidovi te za muškarce, Kuvet, koje pronalaze mjesto u garderobi zaljubljenika u modu diljem Europe.

Svaki od modela izrađuje se u Bosni i Hercegovini od prirodne kože, a svi materijali su birani pažljivo kako bi se osigurala vrhunska kvaliteta. Na njihovim cipelama pronaći ćete i simbol srca, koji karakterizira i njihovu humanitarnu stranu. Više detalja saznali smo u razgovoru sa ovim kreativnim parom.
***
Kada je nastao vaš brend i tko čini vaš tim?
Prije 4 godine smo osnovali brend, a razvio se prvobitno iz ljubavi prema modi. Kao fashion inluenserica imala sam priliku biti u kontaktu sa raznim brendovima i iz tog sam iskustva dobila motivaciju da sama započnem svoj. Nakon što smo izgradili Lovidovi kao ženski brend, odlučili smo lansirati i Kuvet kao mušku liniju. Naš mali tim trenutno broji 5 osoba te se nadamo novim zapošljavanjima u 2021. godini.

Svi vaši proizvodi nose etiketu handmade i Made in BiH. Kako teče proces proizvodnje i gdje pronalazite inspiraciju?
Bojan: Svi naši proizvodi izrađuju se ručno po narudžbi. Što znači da se za svaki par cipela brine naš iskusni tim majstora koji uz puno predanosti i pažnje izrađuje zagarantirano kvalitetan proizvod. Trudimo se praviti moderne, ali ipak na neki način unikatne cipele, kakve bismo i mi sami nosili. S našim proizvodima, kupci ne moraju birati između lijepog dizajna i visoke kvalitete.



Ana: Kao vječiti zaljubljenik u modu inspiracije zaista ne manjka. Pronalazim ju čak i u najobičnijim svakodnevnim stvarima.

Zašto baš cipele u fokus proizvodnje? Koji je model bestseller?
U svijetu mode, oblast obuće je dosta trajnija od ostalih. Nismo željeli stvoriti prolazan proizvod, niti doprinositi masovnoj proizvodnji i brzoj modi.
U zimskoj kolekciji, Kuvet bestseller bile su Boots K4, napravljene od kombinacije glatke kože i velura u boji čokolade.


Među Lovidovi modelima, favorit su Boots H1 – crne čizmice na vezanje ukrašene zlatnim srcima te Boots 1.0 biker model.

Koji su najveći izazovi s kojima ste se susreli u razvoju brenda?
Sa većinu poteškoća smo se suočili još na početku. Kada gradite nešto od nule, potrebno je dosta predanosti, strpljenja i vjere u čuda kako biste uspjeli. Naravno, na svom putu i dalje nailazimo na prepreke. Veliki dio našeg posla ovisi i o drugim ljudima i ponekad je teško prihvatiti da ste sve uradili kako treba, a da na primjer niste isporučili proizvod na vrijeme zato što materijali nisu stigli po planu ili je netko napravio pogrešan šav. Ipak, trudimo se da učimo i na svojim i na tuđim greškama i da kontinuirano gradimo i širimo svoj brend.

Ana, koji je vama omiljeni model Lovidovi cipela i kako ga vi stilizirate u ležernim izdanjima?
Za najdraži model bih izdvojila Air Gold cipelice, lagani model od najfinije zlatne kože na Eva đonu. Rado ih kombiniram na plisirane suknje, visoke hlače, klasične košulje i midi haljinice sa printom.


Bojane, koji model s Kuvet potpisom ima posebno mjesto u vašoj kolekciji?
Teško je zaista izabrati, ali neka budu to S2 patike u kombinaciji bijele glatke i bordo velur kože sa đonom od prirodnog kaučuka.


Koliko je izazovno razvijati brend s dvije adrese stanovanja?
Volimo reći da se glava našeg brenda nalazi na tromeđi Njemačke, Švicarske i Francuske, gdje je i osnovan. Tu su nastale prve ideje i dizajni koji su se razvili u ono što vidite danas. Ipak, srce našeg brenda je u Bosni i Hercegovini, gdje se cipele proizvode i naše ideje postaju stvarnost. Uz sve prepreke na koje nailazimo, zadovoljstvo nam je spajati bosanskohercegovačku tradiciju u izradi cipela sa europskim tržištem.
Možete li nam reći i više detalja o vašoj suradnji s SOS Dječija Sela u Bosni i Hercegovini?
Simbol srca na Lovidovi cipelicama označava njihovu humanitarnu pozadinu. Za svaki prodani par cipela, 5 eura doniramo SOS Dječjim selima. Na ovaj način zajedno sa svojim kupcima pomažemo da se djeci bez roditeljskog staranja i obiteljima koje su u riziku odvajanja od djece osigura dom i obitelj, zdravlje i obrazovanje i samim time nova i bolja sadašnjost i budućnost. Lovidovi uistinu jesu cipele sa srcem.

Planovi za 2021.godinu?
Plan za ovu godinu je definitivno zapošljavanje i širenje Lovidovi i Kuvet tima, kao i kreiranje novih kolekcija i modela koje još nismo imali u ponudi.

Više detalja o Lovidovi cipelama, kao i najnovije kolekcije istražite na Lovidovi Instagram profilu, dok novitete u Kuvet potpisu pratite na njihovom službenom Instagram profilu.
***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Lovidovi/Kuvet
TEKST: Ada Ćeremida
Ponekad je dovoljno samo jedan pogled na ulicu da dobijemo cijeli modni moodboard za sezonu.
Početkom godine, kroz naš prepoznatljivi Sarajevo Street Style serijal, započeli smo format kojim izdvajamo pojedinačne prolaznike čiji stil zaslužuje bliži pogled.
Svaka sezona donosi novu inspiraciju, a nakon ljetnih i ranih jesenjih izdanja, fokus sada preuzimaju kaputi, oni klasični, ali sa savremenim twistom.
Ove sedmice izdvojili smo dvije prolaznice koje su nas zaustavile svojom jednostavnom, ali promišljenom estetikom. Njihovi outfiti pokazuju da su neutralne boje, dobar kroj i nekoliko pažljivo odabranih detalja sasvim dovoljni da poslovni look djeluje luksuzno bez truda.
Sada razlažemo njihove kombinacije i ono što ih čini inspiracijom za hladnije dane pred nama.
Navy kaput i tamnosmeđi tonovi: Kako izgleda moderna klasika
Dugačak kaput u tamnoplavoj nijansi djeluje kao savršena definicija jesenskog luksuza. Krojen u opuštenom, ali strukturiranom siluetu, podsjeća na modele koje viđamo u kolekcijama brendova poput Max Mare ili Totêmea.
Uz njega, tamnosmeđa torba s teksturom i jednostavne salonke čine kontrast koji je suptilan, ali upečatljiv.
Ispod kaputa, naziru se svijetle hlače koje unose lakoću u ton, a dezenirana košulja dodaje dinamiku i diskretan retro prizvuk.
Sve skupa djeluje poput lekcije iz quiet luxury estetike. Ništa ne vrišti, a sve odaje eleganciju.

Bež tonovi i trench efekt: kako nositi klasiku bez dosade
Druga prolaznica pokazala nam je da bež kaput nikada ne izlazi iz mode, ali i da nije nužno rezervisan za formalne prilike.
Njen model s vezanjem u struku ima kroj inspirisan trench mantilom, ali bez rigidnosti, dovoljno ležeran da se nosi na traperice i čizme, a opet elegantan za posao.
Upravo ta ravnoteža čini look nosivim i svježim. Bež torba s tamnim detaljima prati ton kaputa, dok tamnoplava košulja ispod unosi kontrast i dubinu.
Rezultat je kombinacija koja izgleda kao da je osmišljena u pet minuta, ali zapravo stoji na precizno odabranim proporcijama i materijalima.
Obje kombinacije pokazuju da se istinski stil krije u mjeri. U vremenu kada su trendovi brzi, njihova odjeća priča o nečemu trajnijem: o tome kako pravilno izbalansirane nijanse, proporcije i teksture mogu djelovati kao potpis.
Ovo su outfiti koji podsjećaju da poslovna elegancija ne mora biti stroga, da kaput nije samo nužnost, već sredstvo izraza i da su najbolje ideje često one koje izgledaju jednostavno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!