TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 22.5.2025.

Samo nekoliko dana ostalo je do jednog od najvećih događaja u advertajzing industriji u BiH, 13. Brending konferencije koja će 5. juna, pod sloganom “Brand New Circus”, biti održana u dvorani “Mirza Delibašić” u Sarajevu.

Uz Ravida Kuperberga, Alija Reza i Maurizija Tozzinija, nju će svojim učešćem obogatiti još dva imena globalne kreativne industrije, Amrita Lal i Lazar Sakan.

 

 

Amrita je stručnjakinja za komunikacije i employer branding iz LinkedIna i donosi jedinstvenu perspektivu iz srca jedne od najutjecajnijih globalnih platformi za profesionalno umrežavanje. S dugogodišnjim iskustvom u razvoju snažnih brendova iznutra, Amrita će nam na Branding konferenciji dati perspektivu Brand New Circusa u digitalnom svijetu te govoriti o ulozi liderstva i storytellinga u savremenom employer brandingu. Načinima kako se istaknuti na mreži i biti autentičan.

 

 

A iz regije dolazi Lazar Sakan, vođa najnagrađivanije advertajzing agencije na Balkanu – New Moment. Njegova agencija do sada je osvojila čak deset kanskih lavova. S obzirom na odrastanje uz pionira advertajzinga, oca Dragana, dio je industrije skoro od samog rođenja pa za sebe voli reći da je “najmlađi veteran” advertajzinga. Sakanov pristup brendiranju slovi za umjetnost, zbog čega se njegov nastup na Brending konferenciji iščekuje s nestrpljenjem.

Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta te okuplja stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.

 

 

Kotizacije za učešće na 13BK moguće je obezbijediti na www.branding.ba

Pridružite nam se u otkrivanju novih perspektiva, inspiracija i alata koji mijenjaju pravila igre.
 

Foto: PR


Bonjour

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

TEKST: Bonjour.ba - PR

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima! Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.

Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.

 

hell_01_bonjour_ba
 

Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.

 

 

Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te  su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.

 

hell_04_bonjour_ba
 

„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.

 

hell_03_bonjour_ba
 

HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!