TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 15.9.2023.

Ljeto je na izmaku, no prije nego se prepustimo čarima jeseni vrijeme je za jedan poseban 'Goodbye Summer Party'.


Naime, ALTA shopping centar je za kraj tople sezone kreirao urbani party na krovu restorana Four Seasons. S početkom u 19h na ulazu u restoran nas je dočekao neonski znak natpisa 'Let's Party' koji je bio uvertira u zabavnu noć pred nama. 

 



Središnja zvijezda večeri bili su poznati DJ duo Brown Sugar, a svi koji su do sada mogli uživati u zvucima njihove muzike, znaju da su oni savršen dodatak svakoj nezaboravnoj zabavi. Dobar zvuk i fantastična atmosfera pratila su nas do ponoći. 

 



ALTA je pripremila i nagrade za svoje vjerne posjetitelje koji su u periodu od 09.09. do 14.09. mogli osvojiti ulaznice za ovo posebno iskustvo. 

Tema večeri je bila 'Bold neon summer', a dekoracije u cijelom prostoru su harmonično pratile tematiku. Neonski znakovi za početak partyja na ulazu, tunel od neonskih okvira, posebno brendiran šank i drugi detalji bili su više nego dovoljni za kreiranje najboljih uspomena i savršenih Instagram trenutaka. 

 



Ambasadorice ove kampanje, koje su svojim pratiteljima također podijelile dio ulaznica su bile Šejla Ramović, Ena Avdić i Nejla Muhić. Njihove kombinacije nismo propustili zabilježiti našim objektivom. 

 



Odlična atmosfera je vladala i ispred prozirnog photowalla na kojem su posjetitelji neonskim markerima mogli ispoljiti svoju kreativnost ili jednostavno napisati svoje ime, a ujedno kreirati nezaboravne momente. 

 



Gosti ALTA zabave 




Kroz večer su se iznenađenja nastavila pa su tu bile neonske narukvice i simpa detalji koji će ostati kao suvenir na ovaj party, a zatim i dostava ukusnih Vapiano pizza. Najbolji party je onaj na kojem možete uživati u brzoj hrani! 

 



Na posebno oduševljene prisutnih, pred kraj večeri se kod DJ pulta pojavio i poznati bh. reper Frenkie i izveo nekoliko najpoznatijih hitova. U tom tonu smo sinoć ispratili ljeto na poseban način. 

Veselimo se vidjeti šta nam to shopping centar ALTA priprema za jesenju sezonu. 

* * *
Foto: Sanela Babić za Bonjour.ba 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!