TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 25.9.2019.

Alma Ras, bh. kompanija koja je lani proslavila 20 uspješnih godina branda na bh.tržištu nas iz sezone u sezonu oduševljava novim kolekcijama finog intimnog rublja, ali i najmekšeg spavaćeg programa.

Dizajn domaćih dizajnera skrojen u udobne komade donjeg rublja s MADE IN BIH etiketom upoznajemo kroz bajkovite editorijale, nerijetko u potpisu domaćih fotografa, vizažista, modela i stilista, stoga nije iznenađenje ni činjenica da je kompanija za realizaciju svog novog, unikatnog koncepta uređenja kakav ćete naći samo u Alma Ras poslovnicama, angažirala prepoznatljivo ime domaće arhitektonske scene, gdina Isaka Garibovica.  

Naime, nakon redizajniranih poslovnica na Ilidži i u BBI Centru, Alma Ras tim je u suradnji s gdinom Isakom redizajnirao i poslovnicu u Mepas Mallu u Mostaru, a naš tim nije odolio pozivu da zavirimo u njihov novi, osvježeni prostor.

Uređenost prostora u skladu s oznakama brenda kupcima pruža jedinstveno Alma Ras iskustvo kroz detalje kao što su materijali korišteni na namještaju, a koji su preslikani s njihovih modela. Posebno odabrani dekorativni elementi, poput zanimljivog lustera ili stolića s mramornim efektom, čine svaku poslovnicu jedinstvenom.

Na naš upit o tome kako je došlo do suradnje s bh.arhitektom, kreativna direktorica brenda, Sedina Memagić nam otkriva: „Saradnja s gospodinom Isakom je proizašla iz njegovog iskustva i mnogobrojnih projekata koji se konkretno odnose na uređenje prodajnog prostora. Pored toga Isak je  likovni umjetnik te ima ljepši osjećaj za prostor i elemente koji su bitni za postizanje harmonije i suživot artikala koji se nude kao i kompletnu atmosferu u prostoru koja je prema istraživanju za kupce najbitniji segment u procesu odabira i kupovine proizvoda koji nudite.“ 

Zanimalo nas je i kako je tekao proces redizajna dućana, na što nam je gđa Sedina otkrila kako se radi o složenom procesu koji započinje mjerenjem i postizanjem maksimalne iskorištenosti prostora s obzirom na veličinu objekta i lokaciju na kojoj se nalazi. 


Nakon idejnog projekta, pristupaju 3D vizualizaciji prostora gdje u timu zajednički donose ključne odluke o izgledu prostora kao i detaljima koji ga karakteriziraju. Ono što je izazovno jeste da, obzirom na standardizaciju opreme i svih elemenata namještaja, ne smiju odstupiti od samog koncepta, što ga čini i univerzalnim za Alma Ras brend. 

U uređenju je posebna pažnja stavljena na pažljivo biranu rasvjetu kao i dizajn izložbenih polica koje u Alma Ras dućanima dolaze najčešće u zlatnoj boji što prostoru daje osjećaj luksuza. 

U Mostaru je on dodatno pospješen odabirom tepiha krutog tkanja i udobne fotelje kao centralnog mjesta u dućanu koje ostavlja dojam privatnih showroomova gdje uz preporuku njihovog osoblja možete odabrati najbolji model za sebe. 

Govoreći o najboljim modelima to su ove sezone zasigurno artikli iz njihove aktualne kolekcije naziva 'Nikolija', čiji vizuali snimljeni u šumskom ambijentu krase vanjski zid poslovnice u Mostaru. 

Sigurni smo da ćete uživati u iskustvu koje će vas dočekati u njihovim poslovnicama, a do tada uživajte u njemu kroz fotografije koje donosimo.
 


Bonjour

Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta?

TEKST: Ada Ćeremida

Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta? Kako je jedna kuća iz Tuzle dospjela među arhitektonske kandidate svijeta?

U Tuzli je izgrađena kuća koja dokazuje da arhitektura može biti i utočište i nada, a sada je prepoznata i na svjetskoj sceni.

Roditeljska kuća u Tuzli, projekat studija Normal Laboratorija, našla se na ovogodišnjoj longlisti Dezeen Awards za 2025. godinu, jednom od najutjecajnijih međunarodnih priznanja u arhitekturi i dizajnu. 

U konkurenciji od preko 4.300 prijava iz 89 zemalja, upravo je ovaj bh. projekat izdvojen među najbolje u kategoriji leisure & wellness. Ovaj uspjeh ne predstavlja samo arhitektonsko priznanje, već i potvrdu da ideja nastala iz empatije i potrebe zajednice ima univerzalnu snagu.

 



Roditeljska kuća u Tuzli nastala je na inicijativu udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, s ciljem da pruži dostojanstven i siguran smještaj mališanima na liječenju i njihovim porodicama tokom terapija na Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_03
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_01

Arhitektonski zadatak bio je istovremeno zahtjevan i dirljiv: osmisliti prostor koji neće biti hladan institucionalni objekt, već mjesto nalik domu. 

Rezultat je objekat koji gotovo lebdi iznad prirodnog terena i time čuva postojeću vegetaciju. Takvo rješenje podsjeća na tradicionalnu bosansku sojenicu, dok istovremeno unosi savremenu prostornu dinamiku.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_02

Kuća je koncipirana kroz četiri volumena sa prepoznatljivim kosim krovovima, čime se razbija masivnost građevine i stvara osjećaj intimne, domaće atmosfere. 

U njoj se nalazi pet stambenih jedinica, zajednička kuhinja i trpezarija, igraonica za djecu te prostori za podršku porodicama.


bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_06
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_07

Velika pažnja posvećena je i energijskoj efikasnosti: orijentacija prema jugoistoku omogućava maksimalno korištenje prirodne svjetlosti i pasivnog grijanja, dok zeleni krov i ventilirana fasada doprinose održivosti objekta. 

Prozori i otvori pažljivo su raspoređeni kako bi omogućili povezanost s okolinom i pružili osjećaj mira i otvorenosti.

bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_04
bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_05

 Materijali korišteni u izgradnji birani su zbog svoje izdržljivosti, prirodnosti i ljudske mjerljivosti, stvarajući prostor koji nije samo funkcionalan, nego i topao.

bonjour_ba_dezeen_awards_arhitektura_tuzla_101

Roditeljska kuća u Tuzli već je ispunila svoju najveću svrh pružila je utočište, toplinu i dostojanstvo porodicama u najtežim trenucima.

 Sada, prizananje i na međunarodnoj arhitektonskoj sceni potvrđuje vrijednost projekta i njegovu snagu da inspiriše i izvan granica Bosne i Hercegovine. Nakon objave longliste u septembru, shortlist će biti poznat u oktobru, dok će pobjednici ovogodišnjih nagrada biti proglašeni krajem novembra.
 

Foto: Normal Laboratorija


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!