TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.9.2019.
Alma Ras, bh. kompanija koja je lani proslavila 20 uspješnih godina branda na bh.tržištu nas iz sezone u sezonu oduševljava novim kolekcijama finog intimnog rublja, ali i najmekšeg spavaćeg programa.
Dizajn domaćih dizajnera skrojen u udobne komade donjeg rublja s MADE IN BIH etiketom upoznajemo kroz bajkovite editorijale, nerijetko u potpisu domaćih fotografa, vizažista, modela i stilista, stoga nije iznenađenje ni činjenica da je kompanija za realizaciju svog novog, unikatnog koncepta uređenja kakav ćete naći samo u Alma Ras poslovnicama, angažirala prepoznatljivo ime domaće arhitektonske scene, gdina Isaka Garibovica.
Naime, nakon redizajniranih poslovnica na Ilidži i u BBI Centru, Alma Ras tim je u suradnji s gdinom Isakom redizajnirao i poslovnicu u Mepas Mallu u Mostaru, a naš tim nije odolio pozivu da zavirimo u njihov novi, osvježeni prostor.
Uređenost prostora u skladu s oznakama brenda kupcima pruža jedinstveno Alma Ras iskustvo kroz detalje kao što su materijali korišteni na namještaju, a koji su preslikani s njihovih modela. Posebno odabrani dekorativni elementi, poput zanimljivog lustera ili stolića s mramornim efektom, čine svaku poslovnicu jedinstvenom.
Na naš upit o tome kako je došlo do suradnje s bh.arhitektom, kreativna direktorica brenda, Sedina Memagić nam otkriva: „Saradnja s gospodinom Isakom je proizašla iz njegovog iskustva i mnogobrojnih projekata koji se konkretno odnose na uređenje prodajnog prostora. Pored toga Isak je likovni umjetnik te ima ljepši osjećaj za prostor i elemente koji su bitni za postizanje harmonije i suživot artikala koji se nude kao i kompletnu atmosferu u prostoru koja je prema istraživanju za kupce najbitniji segment u procesu odabira i kupovine proizvoda koji nudite.“
Zanimalo nas je i kako je tekao proces redizajna dućana, na što nam je gđa Sedina otkrila kako se radi o složenom procesu koji započinje mjerenjem i postizanjem maksimalne iskorištenosti prostora s obzirom na veličinu objekta i lokaciju na kojoj se nalazi.
Nakon idejnog projekta, pristupaju 3D vizualizaciji prostora gdje u timu zajednički donose ključne odluke o izgledu prostora kao i detaljima koji ga karakteriziraju. Ono što je izazovno jeste da, obzirom na standardizaciju opreme i svih elemenata namještaja, ne smiju odstupiti od samog koncepta, što ga čini i univerzalnim za Alma Ras brend.
U uređenju je posebna pažnja stavljena na pažljivo biranu rasvjetu kao i dizajn izložbenih polica koje u Alma Ras dućanima dolaze najčešće u zlatnoj boji što prostoru daje osjećaj luksuza.
U Mostaru je on dodatno pospješen odabirom tepiha krutog tkanja i udobne fotelje kao centralnog mjesta u dućanu koje ostavlja dojam privatnih showroomova gdje uz preporuku njihovog osoblja možete odabrati najbolji model za sebe.
Govoreći o najboljim modelima to su ove sezone zasigurno artikli iz njihove aktualne kolekcije naziva 'Nikolija', čiji vizuali snimljeni u šumskom ambijentu krase vanjski zid poslovnice u Mostaru.
Sigurni smo da ćete uživati u iskustvu koje će vas dočekati u njihovim poslovnicama, a do tada uživajte u njemu kroz fotografije koje donosimo.
TEKST: Ada Ćeremida
Ako postoji jedan predmet koji nas vraća kuhinji kao mjestu topline, šarma i malih rituala, to je šahovnica MacKenzie-Childs kolekcije.
U našoj rubrici Interijer & Dizajn volimo istraživati komade koji nisu samo dekor, nego mala poglavlja dizajnerske historije, predmeti koji imaju priču, karakter i onu posebnu sposobnost da traju.
S vama dijelimo takve ikone ne zato što želimo puniti liste želja, nego zato što vjerujemo da svaka kuća zaslužuje barem jedan predmet koji ostaje, koji se ne zamjenjuje svakih šest mjeseci i koji podsjeća na to zašto uopće volimo uređivati svoj dom.
Volimo one komade koji nose energiju vremena, koji vas inspirišu da maštate o kuhinji punoj rituala ili boravku koji izgleda toplo i živopisno i nakon godina korištenja.
Zato danas govorimo o jednom takvom setu posuđa, MacKenzie Childs je prepoznatljiv na prvi pogled, već decenijama je mnogo više od šahiranog uzorka. Ikona je jer budi emociju, jer se naslanja na tradiciju i jer podsjeća da dom čine detalji s dušom.
Znate je i ako je nikada niste držali u ruci: mali emajlirani čajnici, šoljice s ručkama u zlatnom tonu, lončići koji izgledaju kao da su pobjegli iz nekog vintage filma. Ako ga tek otkrivate, razumjet ćete zašto ga zovemo ikonom.
Rođena na farmi: Nastanak jednog vizualnog jezika
Priča počinje 1983. godine na farmi u saveznoj državi New York. Umjetnici Victoria i Richard MacKenzie-Childs pretvorili su staro imanje u radionicu u kojoj se brišu granice između dekoracije i teatra.
Svaka posuda, svaka šoljica, svaki uzorak bio je ručno slikan ne savršeno, nego namjerno nejednako, s blagim sjenama koje stvaraju osjećaj dubine.
Courtly Check: Uzorak koji je postao statusni simbol
Čuveni šahirani motiv pojavljuje se početkom 1990-ih i odmah definiše identitet brenda. Inspirisan je starim kuhinjskim krpama, viktorijanskim pločicama i engleskim seoskim interijerima. Ali način na koji ga MacKenzie-Childs interpretira bio je potpuno nov.
Kvadrati nisu uniformni. Svaki je naslikan ručno. Linije su blage. Ponekad bježe. Zlatni rubovi daju glamur koji ne biste očekivali. To je kombinacija zbog koje je komad istovremeno rustičan i luksuzan, domaći i scenski, topao i hrabar.
U vremenu kada se Amerika zaljubljivala u cozy maximalism, Courtly Check postaje signal prefinjenog, eklektičnog ukusa. Vidimo ga u filmovima, u kuhinjama dizajnerskih kuća, u domovima slavnih, na Pinterest boardovima koji spajaju cottagecore i klasični luksuz.
Kako je MacKenzie-Childs postao dio kulture?
Tokom kasnih devedesetih i ranih dvehiljaditih, brend se polako pretvara u kult. Komad MacKenzie-Childsa više nije bio samo kuhinjsko posuđe postaje poklon za vjenčanja, dekor koji govori o generaciji i nostalgiji, detalj koji pretvara kuhinju u scenu.
Najprepoznatljiviji predmet? Čajnik. Onaj koji danas TikTok naziva “starter piece za odrasle koji vole maksimalizam”.
Ali svaki komad nosi istu ideju: ljepota je u šarmu, a šarm je u ručnom radu koji ne pokušava biti savršen.
U eri kada sve izgleda serijski i polirano, MacKenzie-Childs nudi suprotnost emotivni trag ruke, malo pretjerivanja, malo igre.
Trendovi za 2026. jasno govore jedno: vraćamo se bojama, slojevima, uzorcima i predmetima koji imaju priču. MacKenzie-Childs se savršeno uklapa u ovaj povratak estetici doma koja je opet topla, vizualno bogata i lična.
Ne kupujete samo lončić. Kupujete atmosferu. Komad koji će stajati na ploči šporeta i izgledati kao da je odnekud naslijeđen, ali istovremeno moderan. Kupujete komad koji momentalno daje karakter prostoru.
Za kuhinje koje su godinama bile minimalističke, šahovnica dolazi kao mali buntovni čin. Da bi nešto bilo ikona, mora biti prepoznatljivo, dugovječno i emocionalno relevantno. Courtly Check je sve to.
Tri decenije kasnije, i dalje se proizvodi ručno, i dalje je predmet želje, i dalje ga novi korisnici otkrivaju kao da je tek lansiran. To je rijetkost u svijetu dizajna koji se mijenja svakih šest mjeseci.
MacKenzie-Childs je dokaz da kuhinja može biti prostor estetike jednako kao i dnevni boravak. Da posuđe može biti umjetnost i da se šarm, ako je autentičan, nikada ne troši.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!