TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 29.10.2020.
Krevet ili kauč su mjesta za odmaranje i spavanje, a danas nam se često desi da upravo oni postanu naše radno okruženje i radni prostor koji može imati negativan utjecaj na produktivnost, spavanje i naše mentalno zdravlje.
Koliko god bismo nekad voljeli imati određeni radni prostor koji nije naša spavaća soba ili dnevni boravak, ponekad ga jednostavno nemamo.
Bilo da se radi o malom prostoru za rad, pokušaju rada tamo gdje se mališani igraju, skrivanje od kućnog ljubimca koji ima afinitet prema laptopu ili dijeljenju prostora sa partnerom kome je dnevna soba potrebna za konferencijski poziv, ponekad vam je jedina mogućnost rad u krevetu ili na kauču.
Ako vam rad iz kreveta odgovara, to je sasvim prihvatljivo i potpuno izvedivo, ali uz nekoliko važnih organizacijskih smjernica. Evo kako ovaj način rada možete najbolje iskoristiti.
ODREDITE VRIJEME ZA SPAVANJE I VRIJEME ZA RAD
Koliko god bilo primamljivo odgoditi alarm do 8:28 ujutro kako biste započeli radno vrijeme od 8:30, i pri tome ostali ušuškani u svojoj toploj deki ne upadajte u vlastitu zamku. Naime, u interesu bolje organizacije i određivanja vremena spavanja i radnog vremena, ustanite rano i uradite jutarnju rutinu kako biste signalizirali svom mozgu da je vrijeme da se pokrenete i iskoristite dan. Nakon umivanja i beauty rutine, kad se vratite u svoju sobu, pretvorite je u radni prostor. Otvorite rolete da biste propustili svjetlo, pospremite krevet, presvucite se u odgovarajuću odjeću za rad od kuće, postavite svoj omiljeni popis pjesama za produktivnost i krenite.
ULOŽITE U KVALITETAN JASTUK ZA LEĐA KAKO BISTE POBOLJŠALI DRŽANJE TIJELA
Iako je sjedenje u krevetu dobra alternativa ležanju na ravnom mjestu, ovaj položaj nudi malo i nedovoljno potpore za leđa. Jastuci za leđa pomoći će vam poboljšati vaše držanje i apsolutno su neophodni za rad iz vašeg kreveta.

Foto: unsplash.com
NAPRAVITE RASPORED ZA PAUZE
Kao i sjedenje cijelog danaza stolom, dulje sjedenje u vašem improviziranom radnom kutku u krevetu može štetno utjecati na zdravlje. Ustajanje i kretanje bilo gdje od svakih pola sata do svaka dva sata mogu biti korisni u borbi protiv inače neaktivnog radnog dana. U planer zabilježite pauze za istezanje i šetnju tijekom dana kako biste ublažili pritisak na kralježnicu i kako bi krv i endorfini normalno cirkulisali.
VEČERNJA RUTINA
Kad završite vaš radni dan, očistite radni prostor i na nekoliko sati recite "zbogom" spavaćoj sobi i priuštite si promjenu okruženja kako biste se fizički i mentalno opustili od radnog dana. Baš kao i kod jutarnje rutine, uradite vašu večernju rutinu koja će vam pomoći da se dodatno opustite i da svom umu i tijelu signalizirate da je vrijeme za spavanje. Prigušite svjetlo, obucite svoju najudobniju pidžamu, upalite mirisnu, smirujuću svijeću i kreirajte opuštajuće trenutke poput čitanja ili slušanja pozitivnih podcastova. Potrudite se da izbjegavate društvene mreže u tom trenutku jer vaše oči i um također zaslužuju predah.
***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!