TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.1.2020.
Kada je na našu adresu stigao paketić iz Šefica radionice, pozornost nam je privuklo lijepo pakiranje.
Od kutije, preko ukrasnog papira, pa sve do etikete koja potvrđuje da u ruci imate unikat, Šefice mame osmijeh na lice i karikaturom koja oslikava vas, vaš karakter i stilske afinitete.
Iza brenda Šefice.ba stoji kreativna dama s mnogo stila, Ajla Huremović, koja je u Tuzli započela kreirati torbe koje danas nose žene diljem BiH, kao i regije.
Ajla Huremović
Ajla nam je otkrila kako nastaju njene torbice, ali i što se krije u njenom ormaru.
Znamo da je možda pitanje mali klišej, no, kako si došla na ideju pokretanja vlastitog brenda torbi? Zašto Šefice.ba? Koji su izazovi s kojima si se susrela na početku?
Iako je moje formalno obrazovanje slutilo na drugačiji put, odlučila sam se za poduzetništvo jer mi je to dalo mogućnost da zauvijek radim ono što volim i ostanem u čarobnom svijetu umjetnosti. Žene vole i uvijek nose torbe, odatle ideja da prvi proizvod pod brendom Šefice bude baš torba. Riječ šefica na našem govornom području žargonski ima smisao pohvale više nego same titule koju označava. Htjela sam da svaka žena tu “pohvalu” kao potvrdu svog značaja nosi sa sobom. Najveći izazov na početku je bio ustrajati u ideji i vjerovati u Šefice svim srcem.
Što bi preporučila svim damama koje još uvijek nemaju dovoljno hrabrosti da realiziraju svoju ideju?
Posvetite se svojoj ideji, borite se za nju i što prije krenite u realizaciju. Ne slušajte previše okruženje, ono razvija strah. Dobre ideje su uvijek potencijal za uspješnu priču. Vjerujte u sebe.
Što Šefice.ba torbe čine drugačijima od ostalih na tržištu? Koliko je vremena potrebno za izradu jednog modela i od kojih je materijala izrađena?
Žene vole da nose torbe i vole brendove. Međutim kada nose Šefice, nose sebe i one su brend.
Želimo pokazati ženama koliko su one same važne. Budite svoje Šefice naša je ideja vodilja.
Torbe izrađujemo od najkvalitetnijih prirodnih materijala. Želimo da buduće vlasnice što prije dobiju svoju Šeficu. Proces dizajna i proizvodnje traje nekoliko dana.
Što ti je bila inspiracija za sam dizajn torbe?
Ideja za dizajn i oblik torbe inspirisana je oblikom ženskog tijela.
Oduševili smo se kada smo vidjeli preslatko pakiranje u kojem su stigle naše Šefice. Jasno je da paziš na svaki detalj. Po tebi, koliko je važno pridavati pozornost na vrećicu u koju je spakiran proizvod koji kupiš, odabir logotipa i sl.?
Šefice dolaze u mirisnom papiru i posebno dizajniranoj kutiji jer nam je važno da pažnju koju ulažemo u cijelu priču osjete naše klijentice. Pakiranje je jako važan segment svakog brenda.
A što Ajla nosi najviše u privatnom životu? Bez kojih komada je nezamisliva tvoja basic garderoba?
Volim biti drugačija. Često kombinujem nespojivo, ali ono bez čega ne mogu zamisliti garderobu i u čemu se najbolje osjećam je bijela pamučna majica i dobar par traperica.
Na društvenim mrežama često dijeliš i kreativne kutke svog doma. Boje, uzorci i šarenilo vladaju u svakom kutku. Čime si se vodila pri uređenju interijera?
Boje u život unose radost pa se time vodim i kada je interijer u pitanju. Često mijenjam stvari jer me inspirišu nove ideje. Prefarbati zid i dodati pokoji novi detalj mi je izazov u kojemu uživam i koji me baš opušta. Upravo ovih dana pripremam nove ideje za ovogodišnje preuređenje našeg doma.
Modna izjava koja te najbolje opisuje?
„Profinjenost je kada žena ima štošta naglasiti, a izabere ništa ne pokazati.“ Coco Chanel
Što Šefice pripremaju za ostatak godine?
Za ovu godinu Šefice pripremaju puno lijepih iznenađenja koje će vjerujemo izazvati oduševljenje kod dama.
TEKST: Ada Ćeremida
Ponekad je dovoljno samo jedan pogled na ulicu da dobijemo cijeli modni moodboard za sezonu.
Početkom godine, kroz naš prepoznatljivi Sarajevo Street Style serijal, započeli smo format kojim izdvajamo pojedinačne prolaznike čiji stil zaslužuje bliži pogled.
Svaka sezona donosi novu inspiraciju, a nakon ljetnih i ranih jesenjih izdanja, fokus sada preuzimaju kaputi, oni klasični, ali sa savremenim twistom.
Ove sedmice izdvojili smo dvije prolaznice koje su nas zaustavile svojom jednostavnom, ali promišljenom estetikom. Njihovi outfiti pokazuju da su neutralne boje, dobar kroj i nekoliko pažljivo odabranih detalja sasvim dovoljni da poslovni look djeluje luksuzno bez truda.
Sada razlažemo njihove kombinacije i ono što ih čini inspiracijom za hladnije dane pred nama.
Navy kaput i tamnosmeđi tonovi: Kako izgleda moderna klasika
Dugačak kaput u tamnoplavoj nijansi djeluje kao savršena definicija jesenskog luksuza. Krojen u opuštenom, ali strukturiranom siluetu, podsjeća na modele koje viđamo u kolekcijama brendova poput Max Mare ili Totêmea.
Uz njega, tamnosmeđa torba s teksturom i jednostavne salonke čine kontrast koji je suptilan, ali upečatljiv.
Ispod kaputa, naziru se svijetle hlače koje unose lakoću u ton, a dezenirana košulja dodaje dinamiku i diskretan retro prizvuk.
Sve skupa djeluje poput lekcije iz quiet luxury estetike. Ništa ne vrišti, a sve odaje eleganciju.

Bež tonovi i trench efekt: kako nositi klasiku bez dosade
Druga prolaznica pokazala nam je da bež kaput nikada ne izlazi iz mode, ali i da nije nužno rezervisan za formalne prilike.
Njen model s vezanjem u struku ima kroj inspirisan trench mantilom, ali bez rigidnosti, dovoljno ležeran da se nosi na traperice i čizme, a opet elegantan za posao.
Upravo ta ravnoteža čini look nosivim i svježim. Bež torba s tamnim detaljima prati ton kaputa, dok tamnoplava košulja ispod unosi kontrast i dubinu.
Rezultat je kombinacija koja izgleda kao da je osmišljena u pet minuta, ali zapravo stoji na precizno odabranim proporcijama i materijalima.
Obje kombinacije pokazuju da se istinski stil krije u mjeri. U vremenu kada su trendovi brzi, njihova odjeća priča o nečemu trajnijem: o tome kako pravilno izbalansirane nijanse, proporcije i teksture mogu djelovati kao potpis.
Ovo su outfiti koji podsjećaju da poslovna elegancija ne mora biti stroga, da kaput nije samo nužnost, već sredstvo izraza i da su najbolje ideje često one koje izgledaju jednostavno.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!