TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.9.2022.
Budući da su mir i vjera u bolje sutra poveznica svim akterima dokumentarnih filmova koji će biti prikazani u okviru Petog AJB DOC Film Festivala, kao tema vodilja ovogodišnjeg izdanja je bijela golubica, univerzalni simbol mira, čiji je uzlet i kretanje prema gore u likovnoj formi postavljen tako da svojim tijelom i kretanjem simbolično formira grafički broj pet.
„Svjesni da dizajn i festival dokumentarnog filma ne mogu promijeniti niti popraviti svijet u kojem živimo, ipak možemo nastojati poslati poruku mira, zaželjeti mir svima“ - poručuju organizatori AJB DOC Film Festivala.
Jubilarno peto izdanje AJB DOC Film Festivala bit će održano od 9. do 13.09. u Sarajevu.
„AJB DOC već postaje tradicija u ovim septembarskim danima“ - kaže direktor Al Jazeere Balkans Tarik Đođić, te dodaje: „U pet dana petog izdanja Festivala prikazat ćemo više od 20 dokumentarnih filmova i ostati vjerni onome što smo od početka pokušavali, a to je da na prvom mjestu budu film i autori.“
https://www.youtube.com/watch?v=S4NqeH3smFg
Od blizu 300 prijavljenih filmova, selektori AJB DOC-a – Lejla Dedić, Đani Hasečić i Sead Kreševljaković – odabrali su njih 25 koji će biti prikazani u četiri programske selekcije – Takmičarski program, AJB Prikazuje, Last Minute Cinema i SMART Doc, uz dvije specijalne projekcije. Kompletan program možete pronaći klikom ovdje.
https://www.youtube.com/watch?v=soM32EhBNgE&list=PLdlGkoiYOP-F5CD8w7wT89yYnW912dzvv
Novina ovogodišnjeg izdanja AJB DOC-a je platforma Industry days koja je nastala u saradnji s Al Jazeera Documentary kanalom, a usmjerena je na podršku za razvoj produkcije dokumentarnih filmova širom svijeta, uključujući međunarodne i regionalne koprodukcije.
„Reditelji i producenti iz regije, Jugoistočne Evrope, Kavkaza i MENA regije će imati priliku da predstave svoje dokumentarne projekte i da dobiju priliku za finansije, distributere, filmske festivale i broadcastere, kao i da dobiju kontakte s ostalim filmskim festivalima i filmskim fondacijama koje će biti prisutne“ - kaže selektorica Leila Dedić.
„Ove godine smo selektovali 27 projekata koji će imati prezentacije u tri različite pitching kategorije i koji će predstaviti svoje projekte u različitim fazama produkcije. Jako smo ponosni na novu platformu i nadamo se da će biti uspješna“ - dodaje Dedić.
Direktor AJB DOC Film Festivala Edhem Fočo ističe da platforma Industry days@AJB DOC predstavlja značajan korak dalje u razvoju Festivala, no ističe da fokus i dalje ostaje na filmovima i autorima.
„Drago nam je što su nam filmovi uvijek bili dobro posjećeni, jer autori to prepoznaju. Na našem festivalu je zaista pristuna većina autora čiji se film prikazuje, a interesantan Q&A (razgovor publike s autorima) često traje duže nego sam film. Mislim da ove godine imamo sjajnu selekciju i nadam se da će se publika i ovog puta odazvati“ - rekao je Fočo.
Uz projekcije AJB DOC filmova, pod pokroviteljstvom Info centra Evropske unije u Bosni i Hercegovini bit će održano i masterclass predavanje Galeba Nikačevića, novinara i kreatora popularnog Agelast podcasta. Također, u saradnji s Al Jazeera Media Instituteom i Samsungom, bit će održan trodnevni trening „Produkcija dokumentarnih filmova pametnim telefonom“.

„Pozvali smo dvadesetak učesnika iz cijele regije s teritorija koje pokriva Al Jazeera Balkans kako bismo ih podučili produkciji i snimanju dokumentaraca pametnim telefonom, kao i pronalaženju pravih priča“ - kaže producentica Nejra Kozarić.
Odluku o najboljem filmu Takmičarske selekcije AJB DOC-a donijet će nagrađivani internacionalni žiri kojeg čine filmska rediteljica Aida Begić, rediteljica i producentica Dana Budisavljević, dokumentaristica i producentica Fatma Riahi, britanski dokumentarista Phil Grabsky i dokumentarista Ensar Altay.
Svi takmičarski filmovi ulaze i u konkurenciju za nagradu programskog žirija Al Jazeere Balkans koji dodjeljuje nagradu AJB Program Award. Također, svi filmovi prikazani na AJB DOC Film Festivalu ulaze u konkurenciju za Nagradu publike.
Više informacija o programu Petog AJB DOC-a možete pronaći na zvaničnoj web-stranici Festivala klikom ovdje.
* * *
Foto: AJB DOC Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!