TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.9.2022.
Budući da su mir i vjera u bolje sutra poveznica svim akterima dokumentarnih filmova koji će biti prikazani u okviru Petog AJB DOC Film Festivala, kao tema vodilja ovogodišnjeg izdanja je bijela golubica, univerzalni simbol mira, čiji je uzlet i kretanje prema gore u likovnoj formi postavljen tako da svojim tijelom i kretanjem simbolično formira grafički broj pet.
„Svjesni da dizajn i festival dokumentarnog filma ne mogu promijeniti niti popraviti svijet u kojem živimo, ipak možemo nastojati poslati poruku mira, zaželjeti mir svima“ - poručuju organizatori AJB DOC Film Festivala.
Jubilarno peto izdanje AJB DOC Film Festivala bit će održano od 9. do 13.09. u Sarajevu.
„AJB DOC već postaje tradicija u ovim septembarskim danima“ - kaže direktor Al Jazeere Balkans Tarik Đođić, te dodaje: „U pet dana petog izdanja Festivala prikazat ćemo više od 20 dokumentarnih filmova i ostati vjerni onome što smo od početka pokušavali, a to je da na prvom mjestu budu film i autori.“
https://www.youtube.com/watch?v=S4NqeH3smFg
Od blizu 300 prijavljenih filmova, selektori AJB DOC-a – Lejla Dedić, Đani Hasečić i Sead Kreševljaković – odabrali su njih 25 koji će biti prikazani u četiri programske selekcije – Takmičarski program, AJB Prikazuje, Last Minute Cinema i SMART Doc, uz dvije specijalne projekcije. Kompletan program možete pronaći klikom ovdje.
https://www.youtube.com/watch?v=soM32EhBNgE&list=PLdlGkoiYOP-F5CD8w7wT89yYnW912dzvv
Novina ovogodišnjeg izdanja AJB DOC-a je platforma Industry days koja je nastala u saradnji s Al Jazeera Documentary kanalom, a usmjerena je na podršku za razvoj produkcije dokumentarnih filmova širom svijeta, uključujući međunarodne i regionalne koprodukcije.
„Reditelji i producenti iz regije, Jugoistočne Evrope, Kavkaza i MENA regije će imati priliku da predstave svoje dokumentarne projekte i da dobiju priliku za finansije, distributere, filmske festivale i broadcastere, kao i da dobiju kontakte s ostalim filmskim festivalima i filmskim fondacijama koje će biti prisutne“ - kaže selektorica Leila Dedić.
„Ove godine smo selektovali 27 projekata koji će imati prezentacije u tri različite pitching kategorije i koji će predstaviti svoje projekte u različitim fazama produkcije. Jako smo ponosni na novu platformu i nadamo se da će biti uspješna“ - dodaje Dedić.
Direktor AJB DOC Film Festivala Edhem Fočo ističe da platforma Industry days@AJB DOC predstavlja značajan korak dalje u razvoju Festivala, no ističe da fokus i dalje ostaje na filmovima i autorima.
„Drago nam je što su nam filmovi uvijek bili dobro posjećeni, jer autori to prepoznaju. Na našem festivalu je zaista pristuna većina autora čiji se film prikazuje, a interesantan Q&A (razgovor publike s autorima) često traje duže nego sam film. Mislim da ove godine imamo sjajnu selekciju i nadam se da će se publika i ovog puta odazvati“ - rekao je Fočo.
Uz projekcije AJB DOC filmova, pod pokroviteljstvom Info centra Evropske unije u Bosni i Hercegovini bit će održano i masterclass predavanje Galeba Nikačevića, novinara i kreatora popularnog Agelast podcasta. Također, u saradnji s Al Jazeera Media Instituteom i Samsungom, bit će održan trodnevni trening „Produkcija dokumentarnih filmova pametnim telefonom“.

„Pozvali smo dvadesetak učesnika iz cijele regije s teritorija koje pokriva Al Jazeera Balkans kako bismo ih podučili produkciji i snimanju dokumentaraca pametnim telefonom, kao i pronalaženju pravih priča“ - kaže producentica Nejra Kozarić.
Odluku o najboljem filmu Takmičarske selekcije AJB DOC-a donijet će nagrađivani internacionalni žiri kojeg čine filmska rediteljica Aida Begić, rediteljica i producentica Dana Budisavljević, dokumentaristica i producentica Fatma Riahi, britanski dokumentarista Phil Grabsky i dokumentarista Ensar Altay.
Svi takmičarski filmovi ulaze i u konkurenciju za nagradu programskog žirija Al Jazeere Balkans koji dodjeljuje nagradu AJB Program Award. Također, svi filmovi prikazani na AJB DOC Film Festivalu ulaze u konkurenciju za Nagradu publike.
Više informacija o programu Petog AJB DOC-a možete pronaći na zvaničnoj web-stranici Festivala klikom ovdje.
* * *
Foto: AJB DOC Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!