TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.9.2022.
Budući da su mir i vjera u bolje sutra poveznica svim akterima dokumentarnih filmova koji će biti prikazani u okviru Petog AJB DOC Film Festivala, kao tema vodilja ovogodišnjeg izdanja je bijela golubica, univerzalni simbol mira, čiji je uzlet i kretanje prema gore u likovnoj formi postavljen tako da svojim tijelom i kretanjem simbolično formira grafički broj pet.
„Svjesni da dizajn i festival dokumentarnog filma ne mogu promijeniti niti popraviti svijet u kojem živimo, ipak možemo nastojati poslati poruku mira, zaželjeti mir svima“ - poručuju organizatori AJB DOC Film Festivala.
Jubilarno peto izdanje AJB DOC Film Festivala bit će održano od 9. do 13.09. u Sarajevu.
„AJB DOC već postaje tradicija u ovim septembarskim danima“ - kaže direktor Al Jazeere Balkans Tarik Đođić, te dodaje: „U pet dana petog izdanja Festivala prikazat ćemo više od 20 dokumentarnih filmova i ostati vjerni onome što smo od početka pokušavali, a to je da na prvom mjestu budu film i autori.“
https://www.youtube.com/watch?v=S4NqeH3smFg
Od blizu 300 prijavljenih filmova, selektori AJB DOC-a – Lejla Dedić, Đani Hasečić i Sead Kreševljaković – odabrali su njih 25 koji će biti prikazani u četiri programske selekcije – Takmičarski program, AJB Prikazuje, Last Minute Cinema i SMART Doc, uz dvije specijalne projekcije. Kompletan program možete pronaći klikom ovdje.
https://www.youtube.com/watch?v=soM32EhBNgE&list=PLdlGkoiYOP-F5CD8w7wT89yYnW912dzvv
Novina ovogodišnjeg izdanja AJB DOC-a je platforma Industry days koja je nastala u saradnji s Al Jazeera Documentary kanalom, a usmjerena je na podršku za razvoj produkcije dokumentarnih filmova širom svijeta, uključujući međunarodne i regionalne koprodukcije.
„Reditelji i producenti iz regije, Jugoistočne Evrope, Kavkaza i MENA regije će imati priliku da predstave svoje dokumentarne projekte i da dobiju priliku za finansije, distributere, filmske festivale i broadcastere, kao i da dobiju kontakte s ostalim filmskim festivalima i filmskim fondacijama koje će biti prisutne“ - kaže selektorica Leila Dedić.
„Ove godine smo selektovali 27 projekata koji će imati prezentacije u tri različite pitching kategorije i koji će predstaviti svoje projekte u različitim fazama produkcije. Jako smo ponosni na novu platformu i nadamo se da će biti uspješna“ - dodaje Dedić.
Direktor AJB DOC Film Festivala Edhem Fočo ističe da platforma Industry days@AJB DOC predstavlja značajan korak dalje u razvoju Festivala, no ističe da fokus i dalje ostaje na filmovima i autorima.
„Drago nam je što su nam filmovi uvijek bili dobro posjećeni, jer autori to prepoznaju. Na našem festivalu je zaista pristuna većina autora čiji se film prikazuje, a interesantan Q&A (razgovor publike s autorima) često traje duže nego sam film. Mislim da ove godine imamo sjajnu selekciju i nadam se da će se publika i ovog puta odazvati“ - rekao je Fočo.
Uz projekcije AJB DOC filmova, pod pokroviteljstvom Info centra Evropske unije u Bosni i Hercegovini bit će održano i masterclass predavanje Galeba Nikačevića, novinara i kreatora popularnog Agelast podcasta. Također, u saradnji s Al Jazeera Media Instituteom i Samsungom, bit će održan trodnevni trening „Produkcija dokumentarnih filmova pametnim telefonom“.

„Pozvali smo dvadesetak učesnika iz cijele regije s teritorija koje pokriva Al Jazeera Balkans kako bismo ih podučili produkciji i snimanju dokumentaraca pametnim telefonom, kao i pronalaženju pravih priča“ - kaže producentica Nejra Kozarić.
Odluku o najboljem filmu Takmičarske selekcije AJB DOC-a donijet će nagrađivani internacionalni žiri kojeg čine filmska rediteljica Aida Begić, rediteljica i producentica Dana Budisavljević, dokumentaristica i producentica Fatma Riahi, britanski dokumentarista Phil Grabsky i dokumentarista Ensar Altay.
Svi takmičarski filmovi ulaze i u konkurenciju za nagradu programskog žirija Al Jazeere Balkans koji dodjeljuje nagradu AJB Program Award. Također, svi filmovi prikazani na AJB DOC Film Festivalu ulaze u konkurenciju za Nagradu publike.
Više informacija o programu Petog AJB DOC-a možete pronaći na zvaničnoj web-stranici Festivala klikom ovdje.
* * *
Foto: AJB DOC Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!