TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 20.8.2024.
Glamur koji donose svjetske zvijezde, sjajni filmovi, nova poznanstva, partyji i općenito puno zabave kojom Sarajevo vrvi tokom prestižne Festivalske smotre, Sarajevo Film Festivala, obećavaju nezaboravan provod.
Za uživanje u sjajnoj atmosferi potrebno se pobrinuti i za dobar styling, jer festival ipak “traži više od uobičajenog” te je sjajna prilika da se osim posebnih odjevnih kombinacija, istakneš i odabranim nakitom. Jedinstven stil i posebnost zasigurno možeš postići pomno odabranim Pandora nakitom koji govori baš o tebi. Tvoja senzualnost može biti iskazana kroz obrađeni slatkovodno gajeni biser koji krasi tvoju ogrlicu, dok neodoljiv izgled prirodnosti i autentičnosti iskaži kroz organske oblike naušnica i narukvica.
Šta birati za dan a šta za noć, te kako dašak glamura postići uz idealnu kombinaciju garderobe i Pandora nakita, pitali smo dame koje rado nose Pandoru, a pomno misle o svom izgledu, dizajnericu i influensericu Aidu Čamdžić te fashion i lifestyle influensericu Aminu Efendić.
Suptilan glamur: kvalitetni materijali, njegovan izgled i statement nakit
Za postizanje sofisticiranog, ali pristupačnog izgleda, tzv. suptilnog glamura koji je savršen za festivalsku atmosferu u Sarajevu, Aida nudi nekoliko preporuka. Prije svega, naglašava kako je bitan izbor elegantnih materijala. “Birajte odjeću od kvalitetnih materijala, čak i za opuštenije stilove. Izbor upotpunite Pandora nakitom”. Kada su u pitanju stilski detalji ističe kako to mogu biti interesantni krojevi, jedinstveni printovi ili boje koje mogu podići cijeli outfit. Svakako njegovan izgled je presudan. “Uvijek se pobrinite da izgledate dotjerano i njegovano, sa urednom frizurom i laganim makeupom”, ističe.
Njen izbor tokom Sarajevo Film Festival-a je: “Za dnevne aktivnosti biram laganu, lepršavu haljinu u pastelnoj boji, uz minimalistički Pandora nakit i elegantne sunčane naočale. Dodajem udobne sandale kako bih mogla lako hodati i istraživati događaje. Za večernje događaje, biram dugu, elegantnu haljinu u tamnoplavoj boji s delikatnim detaljima. Kombiniram je sa nakitom iz kolekcije Pandora ESSENCE – skulpturalni oblici nadahnuti prirodom, naušnice i koktel prstenje. Na nogama imam elegantne štikle, ne previsoke potpetice, koje dopunjuju glamurozan izgled.”
Individualan stil: udobnost i elegancija uz odabrani nakit
Da Sarajevo Film Festival donosi poseban ugođaj koji podrazumijeva oblačenje s dodatnim daškom glamura i posebnog stila, čak i za svakodnevne aktivnosti, mišljenja je i Amina Efendić. “U gradu boravi puno svjetskih zvijezda, ljubitelja filma i medija, što stvara savršenu priliku za izražavanje individualnog stila. Mislim da Sarajevo Film Festival zahtijeva balans između udobnosti i stila, s naglaskom na eleganciju i originalnost.”
Za dnevne izlaske Amina preporučuje udoban outfit kojeg čine stilizirani komadi, poput hlača ili suknje u kombinaciji s elegantnom bluzom ili majicom, uz klasične cipele ili moderne sandale koje su udobne za cijeli dan hodanja. Nakit je obavezna preporuka, naglašava. Izbor može biti: “Suptilna, elegantna Pandora ogrlica sa malim privjeskom, koja ne preopterećuje outfit. Manje naušnice, poput malih okruglih ili suptilnih hoop naušnica. Jedan ili dva jednostavna Pandora prstena koji nadopunjuju vaš izgled bez previše sjaja.”
Kada su u pitanju večernji izlasci preporučuje haljinu ili elegantan kombinezon. “Crna, bijela ili bordo haljina uvijek je dobar izbor za večer, dok elegantne sandale ili visoke pete dodaju glamur.” U večernjim kombinacijama izbor nakita je važan. “Odvažnija ogrlica ili one s detaljima, mogu dodati dramatičniji efekat vašem večernjem izgledu. Izbor mogu biti i veće naušnice ili one sa cirkonima koje će privući pažnju. Također, veći Pandora prsten s kamenjem ili složeni dizajn može biti savršen dodatak večernjem izgledu.”
Pokrenite svoju kreativnu slobodu
Obje dame već duže vrijeme inspiraciju za svoj stilski izražaj pronalaze u Pandora nakitu bilo da je riječ o svakodnevnim aktivnostima ili posebnim eventima. Brend koji potiče samoizražavanje, kreativnu slobodu i radost, Pandora nudi različite kolekcije nakita jedinstvenog dizajna izrađene od visokokvalitetnih materijala kao što su čisto srebro, 14k pozlata, murano staklo i obrađeni slatkovodno gajeni biseri.
Kampanjom BE LOVE, kojom podsjeća kako ljubav ne treba biti rezervisana samo za posebne prilike, Pandora se ujedno i predstavlja kao kompletan brend nakita namijenjen svima koji žele dodati sjaj svom životu bez obzira na priliku ili praznik.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.
Neponovljiva atmosfera, pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija.
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 15. do 18. svibnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a rovinjsko sunce, more i sjajno društvo bit će samo prirodan produžetak uvijek očaravajućeg festivalskog iskustva.
S rekordnih 75 programskih segmenata i više od 180 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, ovogodišnji Dani komunikacija ne samo da su najveći do sada već i najambiciozniji. Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponašanje potrošača, festival će na tri dana postati komunikacijski epicentar regije.
Pitanja na koja će ovogodišnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i često upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas i baš se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na čelu društvenih inovacija.
Teme aktuelnije nego ikada
Od duboko stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema.
Kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.
„Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. „Našem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan – ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmišljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepšavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reći sve naglas.“
Čak 5 festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.
Proslava uspjeha industrije u morskom ambijentu
Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha.
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.
Miljenici svjetske industrije u Rovinju
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija, sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machado powered by A1. Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u.
Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga. Michael Corcoran, Internet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira. Marisha Lakhiani, stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS).
Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.
Vremena je još malo, svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!