Zašto novi Roberto Cavalli parfem žene već obožavaju?
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETISaznali smo na promociji u Čaroliji Jučer je u parfumeriji Čarolija, održana je promocija novog Roberto Cavalli parfema za nju. Uz brojne medije i ljubitelje luksuznih parfema, bili smo u prilici saznati nešto novo o Cavallijevom mirisnom novitetu, kao i pogledati reklamu za parfem sa Elisom Sednaoui u glavnoj ulozi kao ženom koja kreira svoju vlastitu sudbinu.O ekskluzivnosti parfema govori i činjenica da je Roberto povukao iz prodaje sve svoje ranije kreirane parfeme kako bi lansirao novi ženski parfem, a u Bosni i Hercegovini smo ponosni jer smo imali priliku uživati u predstavljanju parfema samo deset dana nakon njegove svjetske premijere u Dubaiju.
Roberto Cavalli pripada cvjetnoj obitelji i spada u kategoriju jakih parfema čije gornje note predvođene crvenim paprom daju prirodnu i izvornu snagu karakteru žene, a u srži ovog parfema nalazi se narančin cvijet. Umjetnički izražaj parfemske bočice, asocira na obline senzualne žene, a čvrsta staklena baza na snagu i moć njenog karaktera. Poklopac je u obliku krune koji predstavlja Cavallijev zlatni pečat, a bočica je ukrašena Cavallijevim prepoznatljivim tigrastim uzorkom.
Čep na bočici predstavlja zlatni kovčeg obogaćen blistavim refleksijama i Roberto Cavalli logo je urezan u tu zlatnu podlogu.
„Budi primijećena“ predstavlja glavnu ideju vodilju novog Roberto Cavalli parfema za žene, a njegov miris istog trena privlači pažnju, u što smo imali priliku uvjeriti se jučer, a tko se sve pojavio i kako je izgledala promocija pogledajte u galeriji.
Tekst i foto: Monika Šimunac