TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.7.2012.
Sinoć je Sarajevo odisalo posebnim glamurom Sarajevo Film Festival je kroz svojih osamnaest godina kako se održava postajao sve kvalitetniji i sadržajniji tako da je danas to ime koje se s poštovanjem izgovara u filmskim krugovima Europe, ali i šire. Baš kako i dolikuje jednom takvom događaju sinoć smo na crvenom tepihu uživali u kreacijama koje su dame birale za otvaranje festivala
Aida je za otvaranje ovog festivala birala kreaciju u plavoj nijansi koju je dodatno istaknula jednostavnim zlatnim nakitom, dok je glavna glumica Marija Pikić ostala vjerna crnoj klasici. Uz haljinu zanimljivog ovratnika i simetričnog gornjeg dijela, Marija je podignula kosu, a nama se izuzetno sviđa i jednostavan make-up s naglaskom na usne.
Par koji je izazvao najviše pažnje su Amra Silajdžić i Edin Džeko, koji su upravo Sarajevo Film Festival odabrali za prvo javno zajedničko pojavljivanje što je i izazvalo veliko zanimanje domaćih, ali i stranih medija, obzirom da oboje imaju zavidne karijere u inozemstvu. Amra je za ovu priliku birala haljinu u sivim i bež nijansama koja je na ovratniku ukrašena svjetlucavim aplikacijama, a u gornjem dijelu zanimljivo drapirana tako što je kreator 'upleo' materijal u pletenice. Uz odgovarajući make-up i jednostavnu frizuru Amra je od modnih dodataka birala samo malu tamnu clutch torbicu s zlatnom kopčom. Edin se držao provjerene klasike – odlično skrojeno odijelo u crno bijeloj kombinaciji.
Možda najpopularnije ime domaće filmske scene, Zana Marjanović je za izlazak na crveni tepih u svom Sarajevu ostala jednostavna i elegantna. Svjetlucavu haljinu u ledeno bijeloj boji je kombinirala uz nude cipele i profinjene naušnice, a kreacija je u potpisu hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović.
Veliku pažnju medija su izazvale i tri dame iz serije „Larin izbor“ koja uživa popularnost i u našoj zemlji – Ornela Vištica, Jagoda Kumrić i Doris Pinčić. Dame su birale duge toalete, a nije iznenadilo da je Ornelin izbor pao na dizajn mlade Anamarije Asanović, budući da je upravo Ornela zaštitno lice njene zadnje kolekcije, a Doris je bila iznimno elegantna u kreaciji Matije Vuice.
A.P.
Foto: preuzeto s portala Klix.ba
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!