Sinoć su premijerno prikazani prvi bh. modni filmovi - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Sinoć su premijerno prikazani prvi bh. modni filmovi

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
10.3.2012.

Premijera uz druženje dizajnera i glumaca   Nakon posjeta poznatih britanskih redatelja koji su lani u Sarajevu s članovima udruženja Modiko održali četverodnevnu radionicu o modnom filmu, željno smo iščekivali rezultat te suradnje. Naime, on je predstavljen sinoć kroz dva modna filma premijerom u kinu Meeting Point, a za vizualni identitet projekta je zaslužna Enisa Bravo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi film naziva If I don't su obilježile kreacije u potpisu Amna Kunovac - Zekić, Jasna Hadžimehmedović - Bekrić, Milan Senić i Ata Omerbašić, a koje je odlično prezentirala glumica Maja Nukrić. Uz izražajnu glazbenu podlogu koju potpisuje Duško Sagvić, zatim styling u potpisu Gashe Miladinović, frizura Ensara Dervišbegovića, make-up Maje Koristović - Talović i fotografiju Almira Berkovca režiserka filma Zinka Bajetić je dobila cjelinu koja je kroz video vizuale dočarala dizajnerske kreacije krojem i funkcionalnošću.

PreviousNext

Drugi film je počeo pojavljivanjem glumice Alme Terzić o kojoj smo mnogo pisali zahvaljujući njenoj odličnoj ulozi u filmu U zemlji krvi i meda, a kreacije su dalje kroz film prezentirale glumice Luna Mijović, Irma Alimanović, Maja, Analuna Vranić, Džaan Zec-Filipović i Anja Uzeirbegović. Dizajneri koji su prikazali svoju odjeću kroz ovaj film su Lejla Hodžić, Belma Lizde Kurt, Vanja Ciraj, Irma Saje i Lena Stefanović, a sve to u režiji Midhata Mujkića, dok je za zvuk i glazbu zaslužan Igor Čamo. Za styling i frizuru su ponovno bili zaslužni Gasha i Ensar, a u make-upu se Maji kroz ovaj film pridružila i Renata Ponjević.

PreviousNext

Nakon premijere filmova uzvanici su uživali u druženju s modnim dizajnerima, modelima, glumcima, grafičkim dizajnerima, stilistima i kreativcima koji su svjesni veličine ovog koraka za bh. modnu scenu budući da je bh. moda kroz modni film sada dostupna putem internet i kino medija cijelom svijetu.
Pogledajte kako je prošao i after party premijere modnih filmova Modiko HD.

PreviousNext

A.P.