TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.4.2012.

Kolekcije u Aminom i Jasninom potpisu    Danas je u Sarajevu na poznatoj adresi udruženja Modiko održana prezentacija novih kolekcija svečanih modela dizajnerica Amne Kunovac – Zekić i Jasne Hadžimehmedović - Bekrić. Amna i Jasna već dugi niz godina, svaka u okviru svoga djelovanja stvaraju kolekcije svečanih modela, pogotovo sada u sezoni maturalnih zabava i većeg broja vjenč

Na upit zašto su se odlučile svoje svečane kolekcije prikazati pod zajedničkim imenom Dress to impress, Jasna nam je odgovorila - Klijenti su navikli da javno predstavljamo svoje nove kreacije, a ovaj put smo htjeli da to bude u prostoru našeg relativno novog Modiko Showrooma, s namjerom da to uvrstimo kao dio naše stalne ponude, pod zajedničkim nazivom „Dress to impress”. S obzirom da smo i prije imali zajedničke prezentacije u prostorima galerije „Java”, i ovaj put smo htjeli da djelujemo zajedno, da bi klijentima ponudili što bogatiji i raznovrsniji izbor. Želja nam je da našu staru i novu klijentelu naviknemo da tu uvijek mogu naći kreacije u kojima mogu da zablistaju i impresioniraju, a također i da iste naruče po svojoj mjeri. Naš zajednički naziv nam pomaže da ljudima damo do znanja o kakvoj vrsti i namjeni odjeće je riječ, a naravno svaka dizajnerica radi za sebe, u svom senzibilitetu i izrazu.

Kolekcija za proljeće/ljeto 2012. naziva „Bajke“ u Jasninom potpisu je jedna bajkovita interpretacija vilinskih haljina procvjetalih u mnoštvu ručno oslikanih cvjetova, baš kao da su dio neke čarobne priče. Cijela kolekcija se sastoji od unikatnih haljina za svečane prilike rađenih od najfinije svile i s velikim udjelom ručnog rada. Zastupljene su kratke haljine s dosta tila, pa sve do bogato drapiranih dugih toaleta s zanimljivim unikatnim detaljima. Glavna karakteristika ove kolekcije je prozračnost, lepršavost i nježnost, kao da je zakašnjelo proljeće ipak stiglo.

Amnina kolekcija je bazirana na elegantnim, izduženim formama, ženstvena prije svega i pomalo retro. Naglasak je uglavnom na struku, a jednostavnost formi naglašava ljepotu materijala. Tkanine su kao i uvijek svila u raznim tkanjima i gramaturama, zatim saten, pa preko muslina i grež svile do organdina. Naglasak cijele kolekcije je čipka, u detalju ili kao nositelj kreacije. Boje su bijela, crna i pastelni tonovi koji se kreću od bež i boje pudera do sivoljubičaste.

Pored u Modiko showroomu, fotografije haljina možete naći i na službenoj Dress to impress Facebook stranici, a kako je bilo danas na prezentaciji, te što još u Modiku možete naći pored Dress to impress kolekcije, pogledajte u našoj galeriji.

{gallery}travanj_dvanaest/dressimpress{/gallery}


Tekst: A.P./PR Dress to impress
Foto: Monika Šimunac


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!