TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.5.2014.
Sinoć održana premijera omnibusa Mostovi Sarajeva Omnibus "Les Ponts de Sarajevo", tj u prijevodu – Mostovi Sarajeva je sinoć premijerno prikazan na Cannes Film Festivalu u kategoriji filmova izvan konkurencije, ali za koje organizatori Festiva drže da imaju jaku poruku koju svijet treba čuti.
Na projektu su surađivala brojna poznata imena u svijetu kinematografije, poput Jean-Luca Godarda, začetnika Francuskog novog vala, nagrađivane švicarske redateljice Ursule Meier i jednako uspješne bh. redateljice Aide Begić.
Uz njih, svoj doprinos filmu "Les Ponts de Sarajevo" dali su i Isild le Besco, Leonardo di Constanzo, Pedro Costa, Kamen Kalev, Serguei Loznitsa, Vincenzo Marra, Vladimir Perisic, Cristi Puiu, Marc Recha i Angela Schanelec.
Cannes "Les Ponts de Sarajevo" photocall
Ono što je dodatno privuklo pažnju medija jeste pojavljivanje ekipe filma na crvenom tepihu s ispisanim porukama koje se odnose na poziv za pomoć svima onima koji su pogođenim poplavama u našoj regiji.
Omnibus je sačinjen od trinaest različitih priča, a nakon premijere u Cannesu, u našoj zemlji će se prvi put prikazati 27.6. u Sarajevu, u sklopu obilježavanja stotinu godina od početka 1. Svjetskog rata, a nakon toga će biti prikazivan na 20. Sarajevo Film Festivalu. Do tada, pogledajte trailer.
{youtube}qsK94bzxlgY{/youtube}
A.Ć.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!