TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2012.
Crveni tepih dodjele Europe Music Awards Crvenim tepihom dodjele MTV Europe Music Awards, održane u Frankfurtu, sinoć su prošetale neke od trenutno najslavnijih dama glazbene scene. Domaćica dodjele bila je Heidi Klum, koja se pokazala kao sjajna zabavljačica. Nažalost, Versace kreacije koje je nosila nisu bile za pohvalu. Pjevačica se presvukla u čak osam kreacija, a jedina koju bis
Za razliku od nje, Taylor Swift očarala je prisutne u prekrasnoj bijeloj J. Mendel kreaciji.
Da zna kako odjećom privući pozornost pokazala je i Rita Ora, koja je za ovu prigodu odjenula Marchesinu haljinu dostojnu princeze.
Pjevačica grupe No Doubt Gwen Stefani se pak odlučila za nešto suzdržaniju varijantu koja je uključicala kratke hlačice, asimetrični gornji dio i čizme iznad koljena.
Najbolje odjevene bez sumnje je bila Alicia Keys, koja se na crvenom tepihu pojavila u crno-zelenoj haljini Stelle McCartney.
Pop senzacija Carly Rae Jepsen, koja je osvojila nagradu za najbolju pjesmu, nije izgledala loše na crvenom tepihu. Jedini problem bilo je njeno držanje, koje i nije bilo u skladu s elegantnom srebrnom kreacijom Johanne Johnson koju je nosila. Također, njenu haljinu bismo rado vidjeli stegnutu tankim remenom u struku.
Naposljetku, Lana Del Rey je na dodjeli javnosti predstavila svog dečka. Škotski rocker Barrie-James O'Neill na crvenom tepihu je pravio društvo pjevačici, koja je odjenula jednostavnu satensku haljinu na preklop. Uz haljinu je Lana nosila crne salonke, koje je možda ipak trebala zamijeniti nekim prikladnijim svečanim cipelama.
Kako su dame izgledale, provjerite u galeriji.
{gallery}2012_11/ema{/gallery}
A.S.
Foto: Getty Images
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!