TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.8.2013.

Neka nokti budu u centru pažnje    Čini nam se da su ljeti nokti često u prvom planu, stoga posljednjih mjeseci itekako veliku pozornost pridajemo zanimljivim manikurama na koje je teško ostati imun.Ovoljetni klasik je lak u narančastoj boji, a teško nam je odoljeti i neonskim nijansama, posebno rezerviranima za lude partyje pod zvjezdanim nebom. Kao neodoljiva se pokazala i (ne)boja od

Zaljubljenice u umjetnost obožavat će pollockovski nail art, a glitterati generacija kombinacije sa šljokicama. Naposljetku, ako se ne možete odlučiti koju boju staviti na svoje nokte, predlažemo da uzmete sve lakove koje posjedujete i isprobate tehniku - svaki nokat različite boje.

Neka zabava počne!

{gallery}2013_08/mani{/gallery}

A.S.
Foto: thefashionspot.com

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!