TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.3.2013.

Kolekcija koja je fotografirana ispod vode    Sinoć je kroz koncept modne revije u Sarajevu dizajnerica Slađana Raič Galić predstavila svoju novu, i prvu cruise kolekciju. Već smo vam otkrili da su vizuali za kolekciju nastali ispod vode, pa smo tom prilikom pitali otkud ideja za takvom prezentacijom, na što nam je Slađana odgovorila- Volim uživati u više stvari istovremeno pa i onda ka

Možemo li reći da je ovo tvoja cruise kolekcija i da ćeš od sada izbacivati kolekcije sezonski?

Definitivno se može reći da je ovo cruise kolekcija, posebno prema mojoj definiciji (a to je - manja kolekcija vremenski sužena na kraći period nego što su to sezonske kolekcije i namjenjena ležernijim prilikama odmora i opuštanja). Što se tiče drugog djela pitanja - ne mogu Vam reći hoću li i kada početi izbacivati kolekcije sezonski. Moda je za mene igra, a ne industrija još uvijek. Volim ugoditi klijentima, izraditi nešto za svoj gušt... i, mada sam pomišljala i na izradu kolekcije koja će se proizvoditi u nekoliko primjeraka, veličina i boja, ali još uvijek limitirana, nisam se zasada odlučila na to. Dakle, ova kolekcija je drugačija od drugih po tome što se ne sastoji samo od unikata već i od komada koji se ponavljaju u određenim količinama – i vjerujem da će moje kolekcije ubuduće imati i taj dodatak jednostavnih, pristupačnijih i pomalo konfekcijskih modela. U kojim intervalima ću ih izbacivati uistinu ne znam...

Slađana nam je u razgovoru otkrila i da je nit vodilja kolekcije opušten, aktivan, spontan i veseo ljetni godišnji odmor u koji je, ako se mora, moguće uklopiti i poslovni sastanak i romantičnu večeru, ali i vjenčanje.

Kako je i spomenula na početku ovog teksta, na projektu su pored nje radili i fotografi Marino Brzac te Ranko Frka. Obojica s zavidim iskustvom u području podvodne fotografije prizanaju da su tek na ovom snimanju uvidjeli visoke kriterije koje modna fotografija postavlja ispred sebe.

3

Kada smo Marina pitali što je bilo najzahtjevnije na snimanju rekao nam je – Čim smo krenuli u snimanje nakon prvih nadvodnih sekvenci spustili smo se u more i s prvim pogledom u masku vidio sam da more i nije baš tako bistro kako smo se nadali, iako smo snimali oko Makarske gdje smo očekivali bistro i čisto more. U moru je bilo dosta suspenzije (malih čestica koje stvara ili plankton ili cvjetanje mora ili jednostavno podignute čestice s dna usljed djelovanja valova ili morskih struja...) koja uvijek otežava podvodno snimanje, dali govorili o videu ili fotografiju. Znao sam da će to biti najveći izazov u tom shootingu, što je na kraju i uvjetovalo nešto drugačiji položaj podvodne rasvijete, ali na kraju mislim da smo ipak uspijeli i tu prepreku savladati.

Da se ekipa na snimanju odlično slagala priznaje i fotograf Ranko koji je na našu zamolbu da nam u pet riječi opiše snimanje samo rekao - Uz veliki entuzijazam kreatora i modela, fotografski posao bio je igra!

Naravno, zanimalo nas je i kako su se djevojke osjećale u dizajnerskoj odjeći ispod vode, pa nam je tako Vedrana Vuković iz FreeStyle agencije priznala da je iskustvo bilo nezaboravno, Ivona Vranaričić je priznala da ju je ideja snimanja doslovno 'ostavila bez daha' i da je obzirom da se bolje snalazi iznad vode jer se aktivno bavi plivanjem, s dozom straha prihvatila ponudu, a danas joj je to, kaže, jedno od najdražih iskustava u modelingu. Sasvim drugi strah je imala Sanja Zajec koja se pak profesionalno bavi ronjenjem, ali modeling je posao u koji do ovog snimanja nije zalazila, no dizajnerica i fotografi priznaju da se odlično snašla.

Rezultat ove vrijedne male i optimistične ekipe pogledajte u galeriji u kojoj premijerno predstavljamo vizuale cruise kolekcije by Slađana Raič Galić. Uživajte!

{gallery}2013_03/gpk{/gallery}

A.P.
Foto: Marino Brzac, Ranko Frka

Vranaričić


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!