TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.3.2013.
Kolekcija koja je fotografirana ispod vode Sinoć je kroz koncept modne revije u Sarajevu dizajnerica Slađana Raič Galić predstavila svoju novu, i prvu cruise kolekciju. Već smo vam otkrili da su vizuali za kolekciju nastali ispod vode, pa smo tom prilikom pitali otkud ideja za takvom prezentacijom, na što nam je Slađana odgovorila- Volim uživati u više stvari istovremeno pa i onda ka
Možemo li reći da je ovo tvoja cruise kolekcija i da ćeš od sada izbacivati kolekcije sezonski?
Definitivno se može reći da je ovo cruise kolekcija, posebno prema mojoj definiciji (a to je - manja kolekcija vremenski sužena na kraći period nego što su to sezonske kolekcije i namjenjena ležernijim prilikama odmora i opuštanja). Što se tiče drugog djela pitanja - ne mogu Vam reći hoću li i kada početi izbacivati kolekcije sezonski. Moda je za mene igra, a ne industrija još uvijek. Volim ugoditi klijentima, izraditi nešto za svoj gušt... i, mada sam pomišljala i na izradu kolekcije koja će se proizvoditi u nekoliko primjeraka, veličina i boja, ali još uvijek limitirana, nisam se zasada odlučila na to. Dakle, ova kolekcija je drugačija od drugih po tome što se ne sastoji samo od unikata već i od komada koji se ponavljaju u određenim količinama – i vjerujem da će moje kolekcije ubuduće imati i taj dodatak jednostavnih, pristupačnijih i pomalo konfekcijskih modela. U kojim intervalima ću ih izbacivati uistinu ne znam...
Slađana nam je u razgovoru otkrila i da je nit vodilja kolekcije opušten, aktivan, spontan i veseo ljetni godišnji odmor u koji je, ako se mora, moguće uklopiti i poslovni sastanak i romantičnu večeru, ali i vjenčanje.
Kako je i spomenula na početku ovog teksta, na projektu su pored nje radili i fotografi Marino Brzac te Ranko Frka. Obojica s zavidim iskustvom u području podvodne fotografije prizanaju da su tek na ovom snimanju uvidjeli visoke kriterije koje modna fotografija postavlja ispred sebe.

Kada smo Marina pitali što je bilo najzahtjevnije na snimanju rekao nam je – Čim smo krenuli u snimanje nakon prvih nadvodnih sekvenci spustili smo se u more i s prvim pogledom u masku vidio sam da more i nije baš tako bistro kako smo se nadali, iako smo snimali oko Makarske gdje smo očekivali bistro i čisto more. U moru je bilo dosta suspenzije (malih čestica koje stvara ili plankton ili cvjetanje mora ili jednostavno podignute čestice s dna usljed djelovanja valova ili morskih struja...) koja uvijek otežava podvodno snimanje, dali govorili o videu ili fotografiju. Znao sam da će to biti najveći izazov u tom shootingu, što je na kraju i uvjetovalo nešto drugačiji položaj podvodne rasvijete, ali na kraju mislim da smo ipak uspijeli i tu prepreku savladati.
Da se ekipa na snimanju odlično slagala priznaje i fotograf Ranko koji je na našu zamolbu da nam u pet riječi opiše snimanje samo rekao - Uz veliki entuzijazam kreatora i modela, fotografski posao bio je igra!
Naravno, zanimalo nas je i kako su se djevojke osjećale u dizajnerskoj odjeći ispod vode, pa nam je tako Vedrana Vuković iz FreeStyle agencije priznala da je iskustvo bilo nezaboravno, Ivona Vranaričić je priznala da ju je ideja snimanja doslovno 'ostavila bez daha' i da je obzirom da se bolje snalazi iznad vode jer se aktivno bavi plivanjem, s dozom straha prihvatila ponudu, a danas joj je to, kaže, jedno od najdražih iskustava u modelingu. Sasvim drugi strah je imala Sanja Zajec koja se pak profesionalno bavi ronjenjem, ali modeling je posao u koji do ovog snimanja nije zalazila, no dizajnerica i fotografi priznaju da se odlično snašla.
Rezultat ove vrijedne male i optimistične ekipe pogledajte u galeriji u kojoj premijerno predstavljamo vizuale cruise kolekcije by Slađana Raič Galić. Uživajte!
{gallery}2013_03/gpk{/gallery}
A.P.
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!