TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.3.2013.
Kolekcija koja je fotografirana ispod vode Sinoć je kroz koncept modne revije u Sarajevu dizajnerica Slađana Raič Galić predstavila svoju novu, i prvu cruise kolekciju. Već smo vam otkrili da su vizuali za kolekciju nastali ispod vode, pa smo tom prilikom pitali otkud ideja za takvom prezentacijom, na što nam je Slađana odgovorila- Volim uživati u više stvari istovremeno pa i onda ka
Možemo li reći da je ovo tvoja cruise kolekcija i da ćeš od sada izbacivati kolekcije sezonski?
Definitivno se može reći da je ovo cruise kolekcija, posebno prema mojoj definiciji (a to je - manja kolekcija vremenski sužena na kraći period nego što su to sezonske kolekcije i namjenjena ležernijim prilikama odmora i opuštanja). Što se tiče drugog djela pitanja - ne mogu Vam reći hoću li i kada početi izbacivati kolekcije sezonski. Moda je za mene igra, a ne industrija još uvijek. Volim ugoditi klijentima, izraditi nešto za svoj gušt... i, mada sam pomišljala i na izradu kolekcije koja će se proizvoditi u nekoliko primjeraka, veličina i boja, ali još uvijek limitirana, nisam se zasada odlučila na to. Dakle, ova kolekcija je drugačija od drugih po tome što se ne sastoji samo od unikata već i od komada koji se ponavljaju u određenim količinama – i vjerujem da će moje kolekcije ubuduće imati i taj dodatak jednostavnih, pristupačnijih i pomalo konfekcijskih modela. U kojim intervalima ću ih izbacivati uistinu ne znam...
Slađana nam je u razgovoru otkrila i da je nit vodilja kolekcije opušten, aktivan, spontan i veseo ljetni godišnji odmor u koji je, ako se mora, moguće uklopiti i poslovni sastanak i romantičnu večeru, ali i vjenčanje.
Kako je i spomenula na početku ovog teksta, na projektu su pored nje radili i fotografi Marino Brzac te Ranko Frka. Obojica s zavidim iskustvom u području podvodne fotografije prizanaju da su tek na ovom snimanju uvidjeli visoke kriterije koje modna fotografija postavlja ispred sebe.

Kada smo Marina pitali što je bilo najzahtjevnije na snimanju rekao nam je – Čim smo krenuli u snimanje nakon prvih nadvodnih sekvenci spustili smo se u more i s prvim pogledom u masku vidio sam da more i nije baš tako bistro kako smo se nadali, iako smo snimali oko Makarske gdje smo očekivali bistro i čisto more. U moru je bilo dosta suspenzije (malih čestica koje stvara ili plankton ili cvjetanje mora ili jednostavno podignute čestice s dna usljed djelovanja valova ili morskih struja...) koja uvijek otežava podvodno snimanje, dali govorili o videu ili fotografiju. Znao sam da će to biti najveći izazov u tom shootingu, što je na kraju i uvjetovalo nešto drugačiji položaj podvodne rasvijete, ali na kraju mislim da smo ipak uspijeli i tu prepreku savladati.
Da se ekipa na snimanju odlično slagala priznaje i fotograf Ranko koji je na našu zamolbu da nam u pet riječi opiše snimanje samo rekao - Uz veliki entuzijazam kreatora i modela, fotografski posao bio je igra!
Naravno, zanimalo nas je i kako su se djevojke osjećale u dizajnerskoj odjeći ispod vode, pa nam je tako Vedrana Vuković iz FreeStyle agencije priznala da je iskustvo bilo nezaboravno, Ivona Vranaričić je priznala da ju je ideja snimanja doslovno 'ostavila bez daha' i da je obzirom da se bolje snalazi iznad vode jer se aktivno bavi plivanjem, s dozom straha prihvatila ponudu, a danas joj je to, kaže, jedno od najdražih iskustava u modelingu. Sasvim drugi strah je imala Sanja Zajec koja se pak profesionalno bavi ronjenjem, ali modeling je posao u koji do ovog snimanja nije zalazila, no dizajnerica i fotografi priznaju da se odlično snašla.
Rezultat ove vrijedne male i optimistične ekipe pogledajte u galeriji u kojoj premijerno predstavljamo vizuale cruise kolekcije by Slađana Raič Galić. Uživajte!
{gallery}2013_03/gpk{/gallery}
A.P.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!