TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.1.2014.

Lagerfeld na pistu poslao neobičnu kombinaciju    Jučer je cijeli Pariz brujao o reviji na kojoj je predstavljena nova couture kolekcija kuće Chanel. Ovog puta tema nije bila spektakularna scena, iako je ona i jučer bila poput prizora iz modnih bajki, s dva reda bijelih stepenica, nalik na one u Chanel butiku u ulici Cambon, ispod kojih je svirao orkestar. Gosti revije bili su smješteni

Sve to palo je u drugi plan kada su prisutni vidjeli u čemu su to modeli prošetali pistom. Ako pitate Karla Lagerfelda, štikle i cipele općenito su stvar prošlosti, tenisice su trend du jour!

Visoko sječene jakne od tvida i pripadajuće suknje nošene su uz uske korzete koji naglašavaju struk i - pripadajuće tenisice. Blještave haljine, koje su na trenutke izgledale kao da su umočene u otopljeni metal, modeli su nosili uz - pripadajuće tenisice. Uz prekrasno jednostavne haljine sa šljokicama ukrašene katkad perjem, a katkad laticama od šifona, također su išle - pripadajuće tenisice. Primijetili ste uzorak?





Svaka kombinacija koju je Lagerfeld poslao na pistu išla je uz pripadajuće tenisice, rađene od sličnih ili istih materijala kao i kreacija. Za svaki primjerak bilo je potrebno tridesetak sati rada, a modeli će biti dostupni isključivo po narudžbi uz cijenu od oko tri tisuće eura.

Činjenicu da, nakon svih tih čudovišta od cipela na koje ih dizajneri znaju popeti, napokon nose obične tenisice modeli su dočekali sa smješkom na licu. Skakutale su stepenicama i gotovo otplesale svoj krug na pisti, što nas je natjeralo da se zapitamo...
Dosad su nam dizajneri visoke potpetice servirali kao izvor moći jedne žene, ali nisu li sloboda i nesputanost u koraku također pokazatelji moći? Ako je suditi po događajima koji su se odvili jučer ujutro na ovoj pariškoj pisti, tenisice bi mogle postati nove štikle... Hm?

S obzirom da smo tenisice primijetili i u couture kolekciji kuće Dior, smiješi li nam se novi trend? Svečane haljine i tenisice na crvenom tepihu?

Možda ipak neki drugi put.

{gallery}2014_01/chanelcouture{/gallery}

A.S.
Foto: vogue.com, style.com


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!