Kako izgleda najslađa jesenska kampanja?
Tekst:Bonjour.ba
HIGH STREETDječja H&M kampanja s humanitarnim ciljem Poznati high street brand, nakon zamamnih jesenskih kampanji s najvećim zvijezdama današnjice, uspio je ponovno izazvati oduševljenje svojih vjernih obožavatelja. Naime, i ove godine je nastavio suradnju sa UNICEF-om, radeći na projektu All for Children, kojemu je cilj poboljšati život djece u Bangladešu. H&M će donirati 25 % prodajne cijene svih artikala iz kolekcije za zdravlje djece i obrazovanje u siromašnim područjima.
Šareni uzorci, pastelni tonovi, mnoštvo mašnica, bundi, veselih tonova na hulahopkama postavili su se kao odličan odabir odjeće nasmijanim djevojkama, dok dječaci ponosno poziraju odjeveni u majice sa uzorcima, hlače i koledž jakne. Naravno, mnoštvo igračaka i shakeova nisu odmogli u stvaranju vesele dječje priče. Kolekcije će se na policama naći 18. rujna, a do tada, pogledajte video i kampanju, koji će vas naprosto rastopiti.
{youtube}aeDj1uE0esw{/youtube}
D.P.
Foto: hm.com