Kako izgleda najslađa jesenska kampanja? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Kako izgleda najslađa jesenska kampanja?

Tekst:

Bonjour.ba

HIGH STREET
21.8.2012.

Dječja H&M kampanja s humanitarnim ciljem     Poznati high street brand, nakon zamamnih jesenskih kampanji s najvećim zvijezdama današnjice, uspio je ponovno izazvati oduševljenje svojih vjernih obožavatelja. Naime, i ove godine je nastavio suradnju sa UNICEF-om, radeći na projektu All for Children, kojemu je cilj poboljšati život djece u Bangladešu. H&M će donirati 25 % prodajne cijene svih artikala iz kolekcije za zdravlje djece i obrazovanje u siromašnim područjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šareni uzorci, pastelni tonovi, mnoštvo mašnica, bundi, veselih tonova na hulahopkama postavili su se kao odličan odabir odjeće nasmijanim djevojkama, dok dječaci ponosno poziraju odjeveni u majice sa uzorcima, hlače i koledž jakne. Naravno, mnoštvo igračaka i shakeova nisu odmogli u stvaranju vesele dječje priče. Kolekcije će se na policama naći 18. rujna, a do tada, pogledajte video i kampanju, koji će vas naprosto rastopiti.

PreviousNext

{youtube}aeDj1uE0esw{/youtube}


D.P.
Foto: hm.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno