TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.1.2012.

Starke su obuća za vrhunskog kulera    To su tenisice koje svaki model nosi kada izlazi sa snimanja, tenisice koje ima svaki komad iz centra te ih nosi uz slobodno vrijeme. Zbog njih izgledaju kao da se ne trude previše i da ne razmišljaju pretjerano o svojoj trenutnoj odjevnoj kombinaciji, a to nam je svima ponekad potrebno. Nose ih uz suknje, traperice i obične bijele majice i svaki p

Nastale su kao košarkaška obuća prije gotovo stotinu godina i bile su sportska obuća sve do pedesetih godina. Tad su ih Beach Boysi, James Dean i Elvis počeli nositi na pozornici i filmu. Američki tinejdžeri slijedili su svoje idole i počeli nositi conversice nakon čega su  postale više od sportske obuće. Šezdesetih godina tvrtka je unovčila činjenicu da ima takvu mladenačku sljedbu i počela proizvoditi konversice u raznim bojama. Do tada su ih proizvodili samo u bijeloj i crnoj boji. Počeli su ih proizvoditi i u niskoj verziji koja je danas omiljena među mladima.

01

U početcima proizvodnje postojale su samo visoke konversice prozvane chucktaylorice. Ime su dobile po Chuck Tayloru - košarkaškoj gimnazijskoj zvijezdi 1918. godine.
Danas se u ženskim ormarima mogu naći kraj Louboutinovih ili Chanelovih cipela, što im zasigurno daje epitet 'kultne obuće'.


N.M


Bonjour

Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija. Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija.

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!

“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.

 

 

Pet festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.

 

 

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.

„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

 

 

 

Plan B 

U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.

Program

Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.

 

 

Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.

Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!