TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.4.2013.
Uspješna izložba koju potpisuju bh.dizajneri O uspjehu koji je ostvarila neobična izložba naziva HangOn koju potpisuje Udruženje kostimografa i modnih djelatnika, Modiko ste čitali prije par mjeseci na MODAMO.info. No, ono što možemo ponosno najaviti je postavljanje izložbe u Sarajevu. Naime, od 19.4. do 5.5.2013. u galeriji Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu ćete moći pogleda
Podsjećamo, na izložbi koja je vrsta modne instalacije prikazane su kreacije 10 dizajnera iz udruženja MODIKO posebno načinjene za ovu priliku. Izložba nudi jedinstveno viđenje domaće modne scene, ali i prati posljednje svjetske trendove. Na ovoj interaktivnoj izložbi prezentirane su i fotografije Vanje Lisac koja je lutke sa kreacijama fotografirala na različitim lokacijama u gradu Sarajevu, te dva modna filma koja su dizajneri iz udruženja MODIKO realizirali prošle godine.
Sve u svemu, odlično ispisana pozivnica za predstavljanje izložbe 19.4. u Sarajevu!
A.P./MODIKO PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!