TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.3.2014.
Kaftan studio otkriva ekskluzivno za MODAMO.info Prošli tjedan je kroz naše uredništvo poput strijele prozujala vijest kako su dizajnerice Kaftan studija dobile poziv za postavljanje njihovog showrooma u Dohi, u Katru. I kao da vijest nije sama po sebi fantastična a bh. dizajn, predstavljanje je k tomu organizirano u vili u kojoj se inače prezentiraju samo dizajnerske kreacije, a pos
Prošli tjedan ste bili u Dohi, gdje je Kaftan studio imao organiziran Couture showroom. Otkrile ste nam da je showroom bio u vili u kojoj se inače predstavljaju couture kreacije,a pozvale su vas dame koje su posjetile vaš studio za vrijeme Sarajevo Film Festivala. Za početak - kako izgleda takva jedna vila i tko su posjetitelji takvog mjesta u jednom dalekom Katru?
Vila u kojoj smo izlagale je poluotvorenog tipa u koju se dolazi isključivo na poziv i prethodnu najavu. Organizirana je tako da svaki od izlagača ima svoj prostor za prezentaciju i mjesto gdje može uz bogati catering u opuštenoj atmosferi razgovarati s klijenticama te se svakoj od njih posebno posvetiti s dovoljno pažnje.
Pripreme za showroom
Dakle, otišli ste sa svojom couture kolekcijom. Recite nam više o kolekciji - kakvi su modeli, od čega ste kolekciju izradili te što je bila vaša nit vodilja u njenom stvaranju?
Radi se o haute couture kolekciji koja se sastoji od dvadeset ekskluzivnih haljina izrađenih od vrhunskih materijala. Prilikom rada na kolekciji bilo nam je bitno da predstavimo našu preporuku za proljeće/ljeto 2014. Činjenica je da u Dohi najpoznatiji svjetski dizajneri imaju svoje trgovine i da je damama Katra dostupno apsolutno sve sto se tiče svjetske mode, tako da nismo željeli praviti nikakve kompromise u dizajnu. Bili smo svjesni da se moramo držati našeg vlastitog autorskog izraza.
S kakvim očekivanjima ste otišli na showroom?
Naša očekivanje i želja je bila da u što boljem svjetlu predstavimo rad Kaftan studia i da predstavimo BiH proizvod kao kvalitetan i originalan. Vjerujemo da kvaliteta i profesionalizam otvaraju vrata uspjeha što nam se na kraju i potvrdilo.
Detalji Kaftan Couture kolekcije
Recite nam, kada ste došli na mjesto gdje su vaše kreacije izložene, što vas je dalje čekalo? Kakav je nivo organizacije takvih eventata u Dohi, jer ipak, kako ste rekli, klijentela za takav jedan event dolazi s veoma istančanim ukusom?
Kao što imaju istančan ukus u odijevanju tako i samu organizaciju ne prepuštaju slučaju. Vodi se računa o najsitnijim detaljima. Iznenadila nas je činjenica da se osim dizajnerskih komada koji će biti izloženi podjednako vodi računa i o cateringu što doprinosi sveukupnoj atmosferi. Vrlo je živo, u toku dana se upoznajete i družite sa klijenticama, termini su unaprijed zakazani jer tu su i neizbježna isprobavanja haljina i stilsko savjetovanje. Konstantno tu imate razne poslastice koje stalno kruže sve do ručka te iako ste siti opet se ruča s novom ekipom, a sve to u vrlo opuštenoj atmosferi… i cijeli scenario se ponavlja do večernje zakuske.
Chill out zona na plaži, gdje su dizajnerice rado naprvile predah
Naravno zanima nas i kakav je modni ukus takve klijentele?
Ekstravagantan uglavnom. Poznato je da je abaya (crna duga haljina koju nose preko odjeće) street fashion, međutim kada se nađu u privatnom okruženju to je prava mala prezentacija svih modnih trendova i stilova. Od pročišćenih linija, jednostavne elegancije do čistog glamura, sjaja, raznih tekstura i unikatnih komada naručenih u nekom od svjetskih modnih studija.
U Katru fotoaparat ispred dama nije dobrodošao, no jeste li uspjeli s tamošnjim klijentima ostvariti suradnju i prezentirati svoj rad?
Jako puno drže do privatnosti i ne žele da se fotografišu. Na to smo bile pripremljene prije samog odlaska na showroom, tako da iako imaju profile na društvenim mrežama vrlo rijetko ćete vidjeti njihov lik ili neki selfie. Međutim vrlo su otvorene za saradnju i nove ideje. Uživaju u ljepoti izrade dizajnerskih komada, tkaninama, detaljima, razgovorima o modi uopšte. Samim tim lako je uspostavljena saradnja, tako da našu posjetu generalno smatramo uspješnom.
U društvu predstavnika kompanije David Webb
Kako su klijenti reagirali na činjenicu da tako raskošne kreacije dolaze iz jedne 'male' Bosne i Hrcegovine?
To je bio prvi susret dama iz Dohe sa modnom scenom BiH. Oni na BiH gledaju kao na Evropu tako da su naš rad stilski okarakterisale kao Evropski. Bez obzira na tu činjenicu i način na koji oni gledaju na BiH mi smo stalno potencirale da su haljine proizvod dizajnera iz Bosne i Hercegovine, tako da smo sigurne da će prilikom posjete našoj zemlji, umjesto komercijalnih brendova tražiti mjesta gdje mogu kupiti dizajnerski odjevni predmeti MADE IN BIH.
Gledajući s poslovne strane, jeste li zadovoljni učinjenim i biste li rekli da je ovakav vid promocije na stranom tržištu dobar za jedan brend?
Svaka prilika za promociju svog rada na novom tržištu je dobra prilika za razvoj i analizu brenda. S poslovne strane smo zadovoljne učinjenim. Idemo dalje i već užurbano radimo na novim projektima.
Razgovarala: Ana Ćavar
TEKST: Ada Ćeremida
Ova zbirka, protkana ironičnim humorom, svakodnevnim zapažanjima i slojevitim društvenim temama, u međuvremenu je osvojila čitatelje.
Nakon što smo nedavno pisali o knjizi Varijacije uobičajenih zabluda i predložili je kao savršeno štivo za plažu, vrijeme je da se upoznamo i s čovjekom koji ju je napisao - Milenkom Margetom.
U ovom razgovoru, Margeta nas pušta iza kulisa svog procesa pisanja, otkriva neobičnu inspiraciju koja dolazi iz muzike i zamišlja razgovor s likom iz zbirke koji nikada nije imao priliku voditi.
U zbirci Varijacije uobičajenih zabluda progovarate o složenim društvenim temama, često iz ugla "malog čovjeka". Kako birate perspektivu iz koje pričate priču i koliko vam je važno da ona bude emocionalno iskrena, ali i društveno relevantna?
Nema ni perspektive niti strane koju zauzimam pri pisanju. Samo prazan papir s temom koja se natenane raspisuje, do onog momenta kad ću sam biti zadovoljan i posljednjom točkom.
Emocionalna iskrenost je uvijek strogo subjektivna kategorija, zato se trudim da pišem na način da čitateljima iskrenost priča bude familijarna. Ne želim da im nakon pročitanog ostane upitnik iznad glave i ono tako užasno (školsko) pitanje: „Što je pisac time htio reći?”
U pogovoru se spominje da vaši likovi često nose "zrno autobiografskog". Da li je to nešto što svjesno dozvoljavate ili se dogodi mimo vaše kontrole?
„Zrno autobiografskog” je vjerovatno zgodan način mog urednika da opiše realističnost zbirke. Ne, priče nisu autobiografske, i da, vjerujem da je svaka priča realistična u toj mjeri da bi je čitatelji lako mogli pronaći kao nešto što su i sami doživjeli. Samo u drugoj varijaciji.
Kako provodite vikend kad ne pišete? Ima li nešto što vas resetuje jednako kao pisanje?
Muzika i koncerti, opsesivno slušanje raznih izvođača i albuma, to su utočišta. Dok sam pisao priče, zamišljao sam i soundtrack za svaku. Tako je neraskidivi dio priče „Cvjetna pregača i kuhinjski nož” Zosterova pjesma „Vrijeme će doći”.
Kojem svom liku iz zbirke biste voljeli sjesti nasuprot za stol i postaviti pitanje i koje?
Čini mi se da bi najsvrsishodnije bilo upitati nešto jedinog stvarnog lika iz zbirke, zar ne? Tako bih volio sjesti nasuprot Josipa Broza i upitati ga jesmo li zaista morali proživjeti one „devedesete” ili smo, uz malo više mudrosti i reformi, ,mogli poći sličnim putem kao npr. Kina, pa da danas ne pričamo o izgubljenim desetljećima nego o zlatnim godinama procvata.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: Milenko Margeta
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!