TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.2.2012.
Kako su bosnaskohercegovački dizajneri ukrali show Valentinovo je za veliki dio Bosne i Hercegovine prošao u iščekivanju premijere filma U zemlji krvi i meda, zahvaljujući kojem je Sarajevo na jednu večer postao mjesto gdje svi žele biti. Divno je bilo gledati novinare kako se trude napraviti savršenu fotografiju naših glumaca i glumica, kao i najzvučnijih imena večeri – Angeline Jol
Među prvima iz glumačke ekipe filma na tepihu su se pojavili Boris Ler i Alma Terzić. Alma je ponovno birala haljinu u potpisu Textura by Nermina Hodžić i Emina Hodžić – Adilović. Ovaj put se radilo o tamnoj haljini na preklop koja je na ramenima ukrašena teksturiranom aplikacijom.
Vanesa Glođo je također ostala vjerna domaćem dizajnu i dizajnerici Jasni Hadžimehmedović - Bekrić, pa se na premijeri pojavila u sivoj dugoj haljini koja je u predjelu prsiju ukrašena svjetlucavim kamenčićima.

Boris Ler i Alma Terzić

Rade Šerbedžija, Zana Marjanović, Angelina Jolie, Vanesa Glođo i Goran Kostić
Onog trenutka kada se Zana Marjanović pojavila na crvenom tepihu, jasno je bilo tko će odnijeti nagradu najbolje odjevene dame. Zana je istinski blistala u nježnoj haljini blijedo ružičaste boje koju potpisuje Amna Kunovac-Zekić. Dok je donji dio haljine elegantno padao niz tijelo što je pojačalo efekt glamura kojeg je dosljedna ova, za Zanu iznimno važna, premijera, a gornji dio je šiven u košulju koju je Zana zakopčala do vrha. Kratki rukavi su također šiveni da padaju niz ruke, a od nakita je birala filigranski nakit Softić od kojeg su se posebno isticale elegantne viseće naušnice. Naušnice su bile u kombinaciji boje haljine i zlata, a dodatno su se istaknule budući da se Zana odlučila za lagano podignutu frizuru. Ponosni smo na njezin izbor.

Zana Marjanović
Nakon Zane na crvenom tepihu su se pojavili Angelina Jolie u pratnji Brada Pitta koji su odmah po izlasku iz automobila krenuli u druženje s fanovima koji su ih strpljivo čekali. Posebno je bilo simpatično gledati Brada kako Angelinu fotografira sa obožavateljima. Pregrnuta crnim kaputom, Angelina je tek ulaskom u dvoranu pokazala svoj modni odabir za premijeru joj, kako je rekla, najvažnijeg filma u životu. Ostala je vjerna crnoj klasici, pa smo ju u Sarajevu gledali odjevenu u dugu Versace haljinu koja je u maniri starih hollywoodskih dama otkrivala ramena, a upotpunila ju je upečatljivim naušnicama u boji zlata, dok su na rukama bila izražena dva upečatljiva zlatna prstena, također filigranski nakit Softić.

Zana Marjanović, Angelina Jolie, Goran Kostić
Nervozna sam, ali na lijep način. Niti jedna večer, niti jedan film mi neće značiti više od ovog. Htjeli smo napraviti dobar film i likove s kojima se ljudi mogu poistovjetiti. Nadam se da će film nagnati ljude da posjete Sarajevo i da upoznaju njegovu divnu umjetnost, glazbu i glumu, izjavila je Angelina.
Brad Pitt je novinarima također kratko prokomentirao Angelinin rad i rekao kako je ona sama svoj šef, te da nije htjela imati klasični casting za glumce na koje će pozvati poznata imena. Htjela je nekoga iz regije, nekoga tko je proživio rat i ratna događanja.


Angelina Jolie i Brad Pitt
Muški dio glumačke ekipe također nije razočarao, čak su bili u modnom odabiru i nešto odvažniji od dama, pa se tako Goran Kostić pojavio s zanimljivom frizurom, dok je Rade Šerbedžija dosljedno svom stylingu birao odijelo, šešir i kožnu jaknu. Izrazito elegantan je bio Boris Ler.
Nakon ceremonije crvenog tepiha, počela je premijera filma, a sve prisutne Angelina je na domaćem jeziku pozdravila riječima - Dobra večer. Hvala vam što ste večeras ovdje.
A.P.
Foto: Getty Images, celebrity-gossip.net
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!