TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.7.2016.
Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije - to je tek mali dio intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival. U prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. rujna dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketi
„Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi htjeti doći na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje“, obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi, te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z. Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudit će recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja. Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta. „One on one talk“ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.
„Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na panel raspravama također ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s cijelim svijetom, ali uspijevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svjetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.
„Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz cijelog svijeta. Upravo su to vrijednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promicati, između ostaloga i potporom ovakvim okupljanjima“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodijelit nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekt BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 1. rujna. Digitalna nagrada SoMo Borac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namijenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je pridonijela nekoj višoj svrsi. Prijave na SoMo Borac su besplatne, a više možete doznati na Somoborac.com.
Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. rujna.
Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen. Više na 2016.weekendmediafestival.com.
Foto: advertiser-serbia.com
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!