TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.7.2016.
Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije - to je tek mali dio intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival. U prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. rujna dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketi
„Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi htjeti doći na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje“, obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi, te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z. Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudit će recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja. Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta. „One on one talk“ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.
„Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na panel raspravama također ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s cijelim svijetom, ali uspijevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svjetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.
„Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz cijelog svijeta. Upravo su to vrijednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promicati, između ostaloga i potporom ovakvim okupljanjima“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodijelit nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekt BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 1. rujna. Digitalna nagrada SoMo Borac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namijenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je pridonijela nekoj višoj svrsi. Prijave na SoMo Borac su besplatne, a više možete doznati na Somoborac.com.
Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. rujna.
Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen. Više na 2016.weekendmediafestival.com.
Foto: advertiser-serbia.com
TEKST: Ada Ćeremida
Oktobar završava u punom ritmu, Sarajevo je spremno za vikend u kojem se teatar, muzika i maskenbali stapaju u jedan zajednički puls.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje — one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Ovaj vikend grad diše između umjetnosti i zabave: od izložbi koje slave generacije stvaralaca do plesnih podija koji čekaju prve maske i prve ritmove.
8 događaja posljednjeg oktobarskog vikenda:
Na mapi su i oni prostori koje volimo upravo zbog toga što iznenade od Jazzbine do Historijskog muzeja. Ako tražite razlog da ostanete u gradu, ne brinite, ovog puta Sarajevo je samo jedan veliki kostimirani performans.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Historijski muzej BiH: „Naša žena“ – priče o snazi i naslijeđu
U petak, 31. oktobra u 19 sati, Historijski muzej BiH otvara izložbu „Naša žena“, posvećenu ženskom naslijeđu, sjećanju i ulozi u očuvanju mira.
Izložba, realizovana u saradnji s UN Women BiH, kroz fotografije i svjedočanstva povezuje prošlost i sadašnjost, stvarajući prostor za dijalog o identitetu, dostojanstvu i istoriji koja se prepisuje glasom žena.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvorili su vrata samostalnoj izložbi Mirze Čizmića i Adnana Šopovića do 31. oktobra, pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti: „Ples noći“
U istom terminu, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti otvara izložbu studenata Akademije likovnih umjetnosti pod nazivom „Ples noći“.
Kroz slikarstvo, grafiku i kiparstvo, mladi autori oživljavaju motive tame, plesa i maski, stvarajući atmosferu koja spaja klasični izraz s duhom Noći vještica. Ulaz je slobodan, a izložba traje do 7. novembra.
The Haunted Warehouse 2: Matinée u hangaru Automehanike
Za one koji žele nešto drugačije, Matinée ekipa vraća se s drugim izdanjem „The Haunted Warehouse“, smještenim u hangaru Automehanike.
Uz setove Alaina, Coema, Eele, Not Yet i 2odd-a, noć traje do ranih sati, a dekori brišu granicu između performansa i elektronskog spektakla.
Najbolji kostim osvaja 1.000 KM i mnogo više od toga: status legende večeri.
Jazzbina Halloween Tribute: Chainsaw Eaters sviraju Ramones
Za ljubitelje živog zvuka, Jazzbina (Maršala Tita 38) u petak, 31. oktobra, donosi Ramones tribute bend „Chainsaw Eaters“ iz Banjaluke.
Ulaz je besplatan, atmosfera garantovana, a punk duh vraća Sarajevo u energiju sedamdesetih – tamo gdje je sve počelo.
Noć vještica u Meeting Pointu
Meeting Point i Akademija scenskih umjetnosti organizuju Halloween party s početkom u 18:00, uz projekciju filma „Sinners“ u 20:00.
Očekuje vas spoj filma, muzike i performansa u prepoznatljivoj atmosferi kina koje svaka generacija Sarajlija zove svojim.
Ako tražite nešto između alternativnog i filmskog, ovo je pravi izbor.
Kino Bosna: Kappadolle Halloween Party
Kino Bosna 31. oktobra ponovo postaje epicentar maskirane energije. Kappadolle ekipa, uz DJ-eve Mr. Rager, NjobeX i Mr. Rejdžer, vodi najživlju Halloween zabavu u gradu.
Nagrade za najbolje kostime i posebno uređen prostor čine ovaj party nezaobilaznim mjestom za ljubitelje ritma RnB-a, trapa i urbane scene.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!