TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 22.6.2020.

Život se sastoji od svakodnevnih lekcija. Neke se nauče u trenu, dok za druge je potrebno vrijeme da u potpunosti razumijete smisao.

Bez obzira na njenu težinu i veličinu, postoji devet važnih životnih lekcija koje bi svi trebali znati prije nego što zatvorite jedno desetljeće života i puni entuzijazma uđete u novo.

Foto: hauteofftherack.com

VAŠE NAVIKE VAM MOGU OLAKŠATI ILI OTEŽATI OSTVARENJE CILJEVA

Svaka radnja, događaj, emocija, aktivnost je cigla, što znači da ono što radite svakodnevno gradi kuću u kojoj danas živite.

VI STE ONO ŠTO ČITATE

Ako je vaše tijelo odraz onoga što jedete, onda je vaš um odraz onoga što čitate i proučavate. Napunite ga dobrim stvarima - ne slatkišima, već kvalitetnim sadržajem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Viktoria Dahlberg (@viktoria.dahlberg) on

NE MOŽETE USPOREDITI SVOJ PUT S BILO KOJIM DRUGIM

Svi imamo svoje male i velike životne borbe i svi imamo svoje trijumfe. Vaš je put sa razlogom vaš. Obratite pažnju na životne lekcije koje su namijenjene samo vama i iz njih naučite nešto novo.

VAŠ BLISKI KRUG DRAGIH OSOBA JE VAŠ "TIM IZ SNOVA"

Ako se okružite negativnim ljudima, vrlo vjerojatno će se mijenjati i vaš pogled na svakodnevne događaje, a ako se okružite dobrim ljudima koji izazivaju u vama pozitivne emocije, puno brže ćete ostvariti vaše ciljeve, želje, snove. U skladu s tim na vama je da izgradite svoj "tim iz snova".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Olivia Rink (@oliviarink) on

DA BISTE BILI PRODUKTIVNI MORATE ODBACITI PREPREKE

Produktivnost se ne odnosi na višestruke zadatke, zapravo je upravo suprotno. Radi se o pokušaju kreiranja manjih kvalitetnijih zadataka, tako da u konačnici možete učiniti više.

NEDOSTATAK PRIPREMA ZNAČI PRIPREMA ZA NEUSPJEH

Ne možete očekivati ​​da ćete brzo i učinkovito preći kroz stvari i zadatke, ako niste isplanirali korake do uspjeha jer ono što danas radite utječe na to gdje počinjete sutra.

Foto: unsplash.com

SAMOSVJESNOST

Najvažniji odnos u vašem životu je onaj koji imate sa sobom. Bez pozitivnog odnosa prema sebi, svaki drugi odnos u vašem životu će patiti. Uvijek počnite sa vama.

PRIJATELJSTVA I VEZE SU SURADNJA

Dakle, u odnosima nema jednosmjerne ulice jer zdravi odnosi čine obje strane boljima i sretnijim.

FIZIČKA AKTIVNOST KLJUČNA JE ZA OSOBNI ZEN

Bez obzira koliko ste zauzeti ili koliko je život postao užurban, uvijek uložiti vrijeme za brigu o svom fizičkom zdravlju.

Foto: freepik.com

 ***
Naslovna fotografija: rawpixel.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović

 


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!