TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 22.6.2020.
Život se sastoji od svakodnevnih lekcija. Neke se nauče u trenu, dok za druge je potrebno vrijeme da u potpunosti razumijete smisao.
Bez obzira na njenu težinu i veličinu, postoji devet važnih životnih lekcija koje bi svi trebali znati prije nego što zatvorite jedno desetljeće života i puni entuzijazma uđete u novo.
Foto: hauteofftherack.com
VAŠE NAVIKE VAM MOGU OLAKŠATI ILI OTEŽATI OSTVARENJE CILJEVA
Svaka radnja, događaj, emocija, aktivnost je cigla, što znači da ono što radite svakodnevno gradi kuću u kojoj danas živite.
VI STE ONO ŠTO ČITATE
Ako je vaše tijelo odraz onoga što jedete, onda je vaš um odraz onoga što čitate i proučavate. Napunite ga dobrim stvarima - ne slatkišima, već kvalitetnim sadržajem.
NE MOŽETE USPOREDITI SVOJ PUT S BILO KOJIM DRUGIM
Svi imamo svoje male i velike životne borbe i svi imamo svoje trijumfe. Vaš je put sa razlogom vaš. Obratite pažnju na životne lekcije koje su namijenjene samo vama i iz njih naučite nešto novo.
VAŠ BLISKI KRUG DRAGIH OSOBA JE VAŠ "TIM IZ SNOVA"
Ako se okružite negativnim ljudima, vrlo vjerojatno će se mijenjati i vaš pogled na svakodnevne događaje, a ako se okružite dobrim ljudima koji izazivaju u vama pozitivne emocije, puno brže ćete ostvariti vaše ciljeve, želje, snove. U skladu s tim na vama je da izgradite svoj "tim iz snova".
DA BISTE BILI PRODUKTIVNI MORATE ODBACITI PREPREKE
Produktivnost se ne odnosi na višestruke zadatke, zapravo je upravo suprotno. Radi se o pokušaju kreiranja manjih kvalitetnijih zadataka, tako da u konačnici možete učiniti više.
NEDOSTATAK PRIPREMA ZNAČI PRIPREMA ZA NEUSPJEH
Ne možete očekivati da ćete brzo i učinkovito preći kroz stvari i zadatke, ako niste isplanirali korake do uspjeha jer ono što danas radite utječe na to gdje počinjete sutra.
Foto: unsplash.com
SAMOSVJESNOST
Najvažniji odnos u vašem životu je onaj koji imate sa sobom. Bez pozitivnog odnosa prema sebi, svaki drugi odnos u vašem životu će patiti. Uvijek počnite sa vama.
PRIJATELJSTVA I VEZE SU SURADNJA
Dakle, u odnosima nema jednosmjerne ulice jer zdravi odnosi čine obje strane boljima i sretnijim.
FIZIČKA AKTIVNOST KLJUČNA JE ZA OSOBNI ZEN
Bez obzira koliko ste zauzeti ili koliko je život postao užurban, uvijek uložiti vrijeme za brigu o svom fizičkom zdravlju.
Foto: freepik.com
***
Naslovna fotografija: rawpixel.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!