TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.10.2019.
Iz sezone u sezonu, omiljeni drogerijski brendovi, ali i beauty kuće predstavljaju brojne novitete.
U moru novih proizvoda, uistinu je teško pronaći favorite i izabrati onaj koji najbolje odgovara vašem stilu i tipu kože.
Pojedini artikli, unatoč trendovima, drže status klasika u našoj kozmetičkoj torbici upravo zahvaljujući formulacijama koje uspješno zadovoljavaju sve naše kriterije.
Zbog toga ne iznenađuje što online možemo pronaći razna istraživanja koja pokazuju koji su to makeup favoriti korisnica diljem svijeta koje možemo pronaći u beauty trgovinama i za koje smatraju da su vrijedni investicije. Reddit je također kreirao takvu listu kako bi vam olakšao potragu za maskarom, korektorom ili puderom koji će vam pomoći u kreiranju svakodnevnih makeup lookova. Dio artikala s popisa pobrojali smo u nastavku. Kriju li se neki od njih već u vašoj kozmetičkoj torbici?
YSL Beauty Touche Éclat All-Over Brightening Pen Read korektor
Nazivaju ga i čarobnim kistom koji vješto skriva sve nepravilnosti na licu koji je postojan kroz dan.
Clinique Almost Lipstick in Black Honey ruž za usne
Predstavljen je 1989., ima njegujuća svojstva, a ova nijansa lijepo naglašava prirodnu boju usana te je nosiva u svakoj prilici.
Fenty Beauty Killawatt Freestyle Highlighter in Trophy Wifeh highlighter
Formulacija koja ne stvara dojam težine na koži te ima kremastu, glatku teksturu. Možete ga nositi i kao sjenilo.
Glossier Boy Brow maskara za obrve
Kremasta formula koja dolazi u 4 nijanse te savršeno popunjava obrve u samo jednom potezu.
NARS Blush in Orgasm rumenilo
Formula koja je već osvojila simpatije brojnih poznatih dama svojom postojanošću, ali i nijansom koja kreira svjež izgled.
Urban Decay All Nighter Long-Lasting Makeup Setting Spray
Proizvod koji će se pobrinuti da vaš makeup look ostane postojan bez obzira na vanjske uvjete i temperature.
Anastasia Beverly Hills DIPBROW Pomade sjena za obrve
Simpatije je ukrala zahvaljujući činjenici da je jako jednostavana za korištenje, pigmentirana i uz to se može nositi i kao eyeliner. Vodootporana je i kreira prirodan izgled obrva.
NYX Professional Makeup Soft Matte Lip Cream
Tekući ruž za usne koji ima mat efekt, a opet ne stvara dojam suhoće ili ljepljivosti na usnama. Dolazi u bezbroj različitih nijansi i idealan je za svaki dan.
Kat Von D Tattoo Liner in Trooper tuš za oči
Omiljeni tekući tuš za oči koji daje precizan cat eye look i ostaje postojan kroz cijeli dan.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!