TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.5.2022.
Mnogo je razloga zašto trebate doći na Play Media Day 07 - Regionalni komunikacijski događaj, koji se 03. juna održava u Banjaluci - Cinestar Cinemas, Delta planet Banjaluka, ali direktorica programa Play Media Day Dijana Tepšić izdvojila je 7 ključnih razloga zašto trebate biti dio ovogodišnjeg Play Media Day 07.
Kvalitetna edukacija
„Play Media Day je fantastična prilika za usvajanje novih znanja, savjeta, trendova i najboljih praksi iz oblasti odnosa s javnošću, marketinga, medija, komunikacije, dizajna, poslovnih trendova, influence marketinga, digitalne transformacije, digitalne promocije, i drugih srodnih tema. Na jednom mjestu imate priliku da dobijete vrhunsku edukaciju od strane gotovo 30 vrhunskih stranih, regionalnih i domaćih predavača, stručnjaka i panelista, koji će podijeliti svoja bogata znanja i iskustva. Odlična predavanja i zanimljivi paneli su prilika za usvajanje novih znanja, trendova i vještina iz raznih oblasti kreativne industrije, medija i komunikacija. Garantujemo najbolji program do sada, koji će vas oduševiti“ poručuje Dijana Tepšić, kreativna direktorica programa Play Media Day.
Nova poznanstva
„Play Media Day svake godine okuplja više stotina posjetilaca iz BiH i regiona - kompanije, brendove, kreativce, medije, influensere, institucije, studente, kreativne agencije. Zato je ovaj događaj izuzetna prilika za upoznavanje, povezivanje, saradnju, dogovaranje poslovnih aktivnosti i projekata, razmjenu znanja, ideja i kontakata. Pripremite svoje vizitke i dobru priču, jer ćete možda dogovoriti saradnju na zanimljivim projektima, a ukoliko ste student, ovo je super prilika za učenje i razvoj, kao i predstavljanje potencijalnom poslodavcu. Velika je vjerovatnoća da ćete sresti i prijatelje za cijeli život. Ovo je vaših 5 minuta da se dobro predstavite, povežete i sarađujete“, ističe Dijana Tepšić.
Zabava
„Neizostavni dio događaja je zabava. Kada se završe predavanja i paneli, predavači i posjetioci se opuštaju uz dobru atmosferu, muziku i druženje. Tokom konferencije na pauzama između predavanja, posjetioci uživaju u interaktivnim sadržajima. Tu su i DJ-evi da tokom dana razbude i opuste posjetioce i podignu atmosferu. Večernji program - party je dobra prilika da se još malo bolje upoznate i opustite nakon radnog dana konferencije. Tu se nova poznanstva još više jačaju, srećemo i neke drage ljude, prijatelje i kolege, te u rasplesanoj atmosferi, stvaramo uspomene za pamćenje. Ove godine svi učesnici, koji obezbijede kotizaciju za sedmi Play Media Day, imaju priliku da uživaju u sjajnoj zabavi, uz regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo, koja će rasplesati prisutne! Play Media Day Party počinje od 21 sat u SKY BAR-u hotela Courtyard by Marriott u Banjaluci. Dobro poznati hitovi velike muzičke zvijezde Sare Jo će upotpuniti sjajno veče i zabaviti sve prisutne učesnike regionalnog komunikacijskog događaja! Sara Jo, zajedno sa svojim timom i plesačima obećava nezaboravno veče“, kaže Dijana Tepšić.
Prijateljstvo i uspomene
“Play Media Day je posebno “mjesto” koje okuplja oko sebe kreativne i entuzijastične ljude, koji su uvijek u potrazi sa novim znanjima, idejama, novim trendovima, iskustvima. To je događaj kojem se ljudi raduju, mjesto gdje sreću stare prijatelje i sklapaju nova prijateljstva. Play Media Day uvijek pamtimo po susretima sa dragim ljudima koje nismo dugo vidjeli, po prilici da upoznamo neke nove saradnike, po inspiraciji i motivaciji, da sami pokrenemo neke nove ideje, projekte i aktivnosti, da se udružujemo, da zajedno sarađujemo. Play Media Day uvijek donosi dinamičnu i euforičnu atmosferu, prepunu pozitivne energije“, poručuje Dijana Tepšić.
Poslovna saradnja
„Dođite po novu dozu znanja i trendova i postanite konkurentniji na tržištu. Play Media Day spaja ljude i stvara nove poslovne prilike. Iskoristite mogućnost povezivanja sa drugim ljudima iz biznis svijeta iz raznih branši šarolike kreativne industrije, medija i komunikacija. Možda baš tokom regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day upoznaš nove saradnike i partnere za realizaciju svojih ideja, projekata i aktivnosti ili pronađeš novi posao. Uz toliko uspješnih kreativaca, preduzetnika, kompanija i institucija na jednom mjestu, uspjeh dogovora za poslovne saradnje je zagarantovan!“, naglašava direktorica programa Play Media Day.
Činjenice i brojke
„Play Media Day je posebno značajan što Banjaluku i Bosnu i Hercegovinu, pozicionira na mapu kreativne industrije regiona i svijeta. Ovaj regionalni komunikacijski događaj je postao prepoznatljiv brend i tradicionalan događaj u BiH. U proteklih 6 godina kontinuiranog održavanja događaja, Banjaluku je posjetilo više od 300 renomiranih predavača i panelista, kao i više od 5 000 učesnika konferencije. Ovogodišnji Play Media Day ima 2 konferencijske sale, kao i networking i lounge zonu uz DJ-a, te mnoštvo interaktivnih promo zona partnera, kao i 2 podcast zone u kojima regionalni i domaći autori i autorke podcasta stvaraju svoje nove medijske sadržaje. Play Media Day 07 ove godine okuplja gotovo 30 predavača i panelista iz svijeta i regiona i više stotina posjetilaca u Cinestar Cinemas – Delta planet Banjaluka. Play Media Day 07 ponovo pomjera granice u samom brendingu prostora, audio vizuelnom iskustvu, kao i u produkcijskim inovacijama“, ističe Dijana Tepšić.
Program
„Veoma kvalitetan program sa popularnim, atraktivnim, korisnim, zanimljivim i trendy temama, koje su veoma važne šta god da radite i čime god da se bavite. Na ovogodišnjem Play Media Day 07 predstavljamo različite teme od kreiranja uspješnih i nagrađivanih kampanja, društvene odgovornosti u poslovanju i promociji, uspješnih edukativnih online platformi, brendiranja, uspješnih podcast priča od trnja do zvijezda, najboljih Tik Tok, YouTube i Facebook kampanja, savjeta i trikova, grafičkog dizajna i vizuelne komunikacije u komercijalne svrhe, marketing i biznis strategija, digitalne transformacije, employer branding strategije, stvaranja kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama, kao i lične priče uspješnih preuzetnika i kreatora zanimljivog sadržaja. Više o programu i predavačima, kao i detaljnu agendu, pogledajte na www.playmediaday.com“ poručuje direktorica programa Play Media Day.
Kotizacije za sedmi po redu Play Media Day će zbog velikog interesovanja još malo biti rasprodate. Svim zainteresovanim učesnicima preporuka da svoje mjesto što prije obezbijede na vrijeme putem web stranice događaja www.playmediaday.com.
Play Media Day 07 se realizuje zahvaljujući podršci Bosnia and Herzegovina Resilience Initative (BHRI), projekta koji implementira Međunarodna organizacija za migracije (IOM), a koji finansira Austrijska razvojna saradnja. Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, OSCE, Grad Banja Luka, Mastercard, WAI Moment, Staropramen, kao i Sara voda, Teleklik, Trion Tel i AVON, Pošte Srpske.
Vidimo se na Play Media Day 07, komunikacija je beskonačna!
* * *
Naslovna fotografija: @playmediaday
TEKST: Nevena Divčić
Vrijeme za raščišćavanje!
Koliko puta ste otvorili svoju beauty policu i shvatili da se u njoj nalaze proizvodi koje niste koristili mjesecima, možda čak i godinama? Vrijeme je za detoksikaciju kozmetike! Pripremili smo listu proizvoda koje trebate baciti bez grižnje savjesti.
Prazne ambalaže koje čuvate jer su lijepe
Da, divne su, ali služe li vam zaista? Osim ako ih niste pretvorili u praktične kutijice za organizaciju, vrijeme je da ih se riješite. Prazne bočice i kutijice samo skupljaju prašinu i zauzimaju dragocjeni prostor.
Proizvodi koje niste koristili mjesecima
Ako mjesecima niste posegnuli za nekom kremom, sjenilom ili ružem, velika je šansa da ih više nikada nećete koristiti. Osim što vam nepotrebno zauzimaju prostor, većina proizvoda ima rok trajanja, a korištenje starih formula može izazvati iritacije.
Stari lakovi za nokte
Ako se vaš omiljeni lak zgrudvao, promijenio boju ili postao ljepljiv, vrijeme je da se pozdravite s njim. Lakovi za nokte obično traju oko dvije godine, nakon čega gube kvalitetu i postaju teški za nanošenje.
Testeri koje nikada niste isprobali
Skupljanje testera može biti zabavno, ali budimo realni, ako ih niste otvorili mjesecima, vjerojatno nećete nikad. Mnogi od njih imaju kratak rok trajanja, a nepotrebno natrpana kozmetička torbica samo stvara nered.
Kreme i serumi s promijenjenim mirisom ili teksturom
Ako je vaša omiljena krema promijenila boju, teksturu ili miris, to je jasan znak da se pokvarila. Korištenje takvih proizvoda može iritirati kožu i izazvati alergijske reakcije.
Parfemi koji su izgubili svoj miris
Parfemi s vremenom oksidiraju i mijenjaju notu, posebno ako su izloženi svjetlosti i toplini. Ako vaš parfem više ne miriše kao nekad ili ima čudan, kiselkast miris, vrijeme je za novi.
Četkice i spužvice koje niste koristili mjesecima
Prljavi beauty alati mogu biti veći problem od samih proizvoda. Ako imate spužvicu ili četkicu s nakupinama proizvoda, bolje ih je zamijeniti nego rizikovati pojavljivanje prištića i infekcije.
Proizvodi s isteklim rokom trajanja
Svaka krema, puder ili ruž imaju određen rok trajanja nakon otvaranja (pogledajte mali simbol tegle na pakovanju). Koristeći isteklu kozmetiku, rizikujete iritacije i upale na koži.
* * *
Naslovna fotografija: @thepouf
Foto: Pexels.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!