TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.6.2020.

Određena radna rutina pomaže nam da unatoč vremenu, rokovima, projektima, prezentacijama i brojnim drugim avanturama koje nas prate kroz radni dan, ostanemo motivirani i fokusirani na naše obveze.

Dio našeg dana upravo je email kao jedan od dostupnih, pristupačnih i brzih načina komunikacije.

Zbog toga je iznimno važan način na koji kreiramo sadržaj unutar njega. Preglednost teksta, direktnost, jasne smjernice i krajni rokovi su osnova gotovo svakog dobro osmišljenog emaila.
No, uz kreiranje emaila koji će potaknuti akciju, itekako je važno uspješno organizirati vrijeme posvećeno kreiranju i odgovaranju na email.
Ovo su savjeti kojima se koriste i uspješne dame kako bi ostale organizirane, a uz koje i vi nećete otvarati aplikaciju nakon svake pristigle poruke i tako gubiti fokus s preostalih obveza.

EMAIL NIJE VAŠ OSNOVNI ZADATAK

Email je samo jedan od mnogih segmenata vašeg rada i alat za komunikaciju, networking i organizaciju. Samim time, ako ćete brže odgovor dobiti kroz telefonski poziv, nemojte se ustručavati koristiti ga. Također, ne morate ni vi biti stalno dostupni na emailu. Odredite dio dana kada ćete se posvetiti odgovaranju na vaš e-poštu. Time ćete prekinuti stalno otvaranje ikone za pristup elektronskoj pošti i iskoristiti vrijeme na najbolji mogući način.

NEMOJTE ČITATI EMAILOVE TIJEKOM DRUGIH RADNIH OBVEZA

To umanjuje vašu fokusiranost i produktivnost. Jednostavno, na email stavite automatski odgovor u kojem ćete navesti da trenutno radite na važnom projektu te da vas za sve hitne informacije kolege pozovu na mobitel. Tako ćete puno smireniji posvetiti se osnovnim obvezama.

PRITISNITE UNSUBSCRIBE

Ako ste samo jednom pročitali newsletter magazina na koji ste se preplatili, vrijeme je da uz minimalan trud pročistite vaš email inbox od novih poruka.

KORISTITE SVE DOSTUPNE 'FEATURES' NA EMAILU

Kako biste odredili koji su emailovi prioritet, za koje poruke trebate poslati podsjetnik na odgovor i sl.

BUDITE JASNI, KONKRETNI I PAZITE NA GRAMATIKU

Uvijek pazite da vaš email ima mini uvod, početak radnje i zaplet te zaključak. Svaka od ovih točki treba biti odvojena s barem jednim praznim redom kako bi bila preglednija, a unutar svake točke trebate biti konkretni i jasni.
Koristite se alatima za uređenje emaila – numeriranje uz pomoć sitnih točkica je odlično ako imate pobrojati više obveza, prijedloga ili uvjeta. I uvijek dva puta pregledajte gramatiku.
Ne želite da ona bude razlog zašto vas netko smatra neprofesionalnim.

IZBJEGAVAJTE RIJEČI U NASLOVU EMAILA KOJE ČINE DA VAŠA PORUKA IZGLEDA POPUT SPAMA

Bez senzacionalnih naslova i pazite da vaš email ne sadrži riječ FW.
To stvara dojam da ste važan email novom klijentu proslijedili bez imalo truda da vašu poruku personalizirate samo za njega. Budite što koncizniji i precizniji u kreiranju naslova emaila.

 ***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: BONJOUR.ba


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!