TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.6.2020.
Određena radna rutina pomaže nam da unatoč vremenu, rokovima, projektima, prezentacijama i brojnim drugim avanturama koje nas prate kroz radni dan, ostanemo motivirani i fokusirani na naše obveze.
Dio našeg dana upravo je email kao jedan od dostupnih, pristupačnih i brzih načina komunikacije.
Zbog toga je iznimno važan način na koji kreiramo sadržaj unutar njega. Preglednost teksta, direktnost, jasne smjernice i krajni rokovi su osnova gotovo svakog dobro osmišljenog emaila.
No, uz kreiranje emaila koji će potaknuti akciju, itekako je važno uspješno organizirati vrijeme posvećeno kreiranju i odgovaranju na email.
Ovo su savjeti kojima se koriste i uspješne dame kako bi ostale organizirane, a uz koje i vi nećete otvarati aplikaciju nakon svake pristigle poruke i tako gubiti fokus s preostalih obveza.
EMAIL NIJE VAŠ OSNOVNI ZADATAK
Email je samo jedan od mnogih segmenata vašeg rada i alat za komunikaciju, networking i organizaciju. Samim time, ako ćete brže odgovor dobiti kroz telefonski poziv, nemojte se ustručavati koristiti ga. Također, ne morate ni vi biti stalno dostupni na emailu. Odredite dio dana kada ćete se posvetiti odgovaranju na vaš e-poštu. Time ćete prekinuti stalno otvaranje ikone za pristup elektronskoj pošti i iskoristiti vrijeme na najbolji mogući način.

NEMOJTE ČITATI EMAILOVE TIJEKOM DRUGIH RADNIH OBVEZA
To umanjuje vašu fokusiranost i produktivnost. Jednostavno, na email stavite automatski odgovor u kojem ćete navesti da trenutno radite na važnom projektu te da vas za sve hitne informacije kolege pozovu na mobitel. Tako ćete puno smireniji posvetiti se osnovnim obvezama.
PRITISNITE UNSUBSCRIBE
Ako ste samo jednom pročitali newsletter magazina na koji ste se preplatili, vrijeme je da uz minimalan trud pročistite vaš email inbox od novih poruka.
KORISTITE SVE DOSTUPNE 'FEATURES' NA EMAILU
Kako biste odredili koji su emailovi prioritet, za koje poruke trebate poslati podsjetnik na odgovor i sl.

BUDITE JASNI, KONKRETNI I PAZITE NA GRAMATIKU
Uvijek pazite da vaš email ima mini uvod, početak radnje i zaplet te zaključak. Svaka od ovih točki treba biti odvojena s barem jednim praznim redom kako bi bila preglednija, a unutar svake točke trebate biti konkretni i jasni.
Koristite se alatima za uređenje emaila – numeriranje uz pomoć sitnih točkica je odlično ako imate pobrojati više obveza, prijedloga ili uvjeta. I uvijek dva puta pregledajte gramatiku.
Ne želite da ona bude razlog zašto vas netko smatra neprofesionalnim.
IZBJEGAVAJTE RIJEČI U NASLOVU EMAILA KOJE ČINE DA VAŠA PORUKA IZGLEDA POPUT SPAMA
Bez senzacionalnih naslova i pazite da vaš email ne sadrži riječ FW.
To stvara dojam da ste važan email novom klijentu proslijedili bez imalo truda da vašu poruku personalizirate samo za njega. Budite što koncizniji i precizniji u kreiranju naslova emaila.
***
Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!