TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.1.2020.
Ako vas sama pomisao na razgovore za posao užasava i instant kreira osjećaj nelagode u vama, ovi savjeti će vam pomoći da se s tim događajem nosite puno smirenije i sa više samopouzdanja.
Prvenstveno sebe trebate pitati zašto se prijavljujete na neki posao i što vi možete novo i drugačije kroz svoje znanje i iskustva donijeti na tom radnom mjestu. Ako imate odgovore na ta pitanja, priprema za intervju ići će puno bolje i biti ćete sigurniji u sebe kada znate svoje ciljeve i sposobnosti.
Također, biti apsolutno motiviran i pun entuzijazma za svaki razgovor, pa čak i ako ih imate samo nekoliko, može biti iscrpljujuće.
Kako ponovo u sebi pobijediti strah, zauzeti se za sebe i promovirati svoje vještine, okrenuti leđa stresu i ići za onim što zaista želimo otkrijte kroz nekoliko savjeta za intervju koje donosimo u nastavku.
VJEŽBAJTE SVAKI SEGMENT RAZGOVARA I PRIPREMITE SE
Prilagodite svoj životopis tako da navedete prvo one vještine koje su bitne poslodavcu kod kojeg imate razgovor, vježbajte kako sjesti, kako se rukovati, pripremite nekoliko kopija vašeg životopisa i posebno pripremite svoj look za taj razgovor večer prije. Također, koliko god da je bitno da budete spremni odgovoriti na razna pitanja koja ćete dobiti na intervjuu, bitno je i da imate spremno par pitanja koje ćete postaviti poslodavcu vezano za uvjete rada. Na taj način ćete ostaviti dobar dojam i pokazati interes za tvrtku u kojoj se želite zaposliti.

POKUŠAJTE ZAPOČETI PRIJATELJSKI ODNOS SA OSOBOM KOJA VAS INTERVJUIRA
Dokazano je da je vjerojatnije da će poslodavac zaposliti onu osobu koja mu se dopala način na koji razgovara, postavlja pitanja... i upravo to želite postići na svom razgovoru za posao. Možete započeti jednostavno sa poznavanjem njegovog ili njenog imena koje ćete često spominjati u razgovoru. Jedan od dobrih trikova je i pozorno slušanje, osmijeh, poznavanje glavnih ciljeva kompanije i dobre gestikulacije koje uključuju pravilno sjedenje, ne previše kontakta očima i odlučno rukovanje pri ulasku i odlasku.
ISTRAŽITE KOMPANIJU U KOJU DOLAZITE NA RAZGOVOR
Odličan izvor ovakvih informacija možete pronaći na stranici tvrtke ili na njenim društvenim mrežama. Na taj način ćete se moći na odličan način pripremiti za svoj intervju i provući te informacije ležerno u razgovor te pokazati koliko se zanimate za poziciju na koju se prijavljujete istovremeno ističući zašto su vaše sposobnosti dobre za njihovo poslovanje.

DOĐITE NA VRIJEME (RANIJE)
Ako želite ostaviti dobar dojam i biti u potpunosti spremni na sve što vas čeka za vrijeme jednog intervjua, pojavite se na mjestu sastanka ranije. To može biti dobro za vas u nekoliko scenarija: ukoliko se slučajno vrijeme intervjua pomjeri ili ako je najednom ogromna gužva u gradu ili vaš auto baš danas ne želi upaliti.
POKUŠAJTE OSTATI SMIRENI
Nekad je prepreka u uspješnom intervjuu upravo vaše razmišljanje. Na svoj razgovor idite samouvjereno, pripremljeno i s ogromnom vjerom u sebe. Znate zašto ste se prijavili, znate i da zaslužujete taj posao i sve što trebate je svog budućeg poslodavca uvjeriti u to da ste itekako sposobni. Zato, ne bojte se iskazati, slušajte pozorno i do kraja svako pitanje, napravite kratku pauzu prije no što odgovorite na pitanje ukoliko vam je to potrebno i slušajte svoje instinkte.

JAVITE IM SE NAKON INTERVJUA PUTEM E-MAILA
Lijepo je poslati mail zahvale unutar 24h po završetku intervjua u kojem ćete se poslodavcu zahvaliti na ukazanom vremenu za razgovor i na taj način dodatno ostaviti dobar dojam. Osim toga, u mailu možete spomenuti neke dodatne stvari koje ste zaboravili spomenuti u intervjuu, a koje će osoba koja vas je intervjuirala htjeti uzeti u obzir.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!