TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.1.2020.

Ako vas sama pomisao na razgovore za posao užasava i instant kreira osjećaj nelagode u vama, ovi savjeti će vam pomoći da se s tim događajem nosite puno smirenije i sa više samopouzdanja.

Prvenstveno sebe trebate pitati zašto se prijavljujete na neki posao i što vi možete novo i drugačije kroz svoje znanje i iskustva donijeti na tom radnom mjestu. Ako imate odgovore na ta pitanja, priprema za intervju ići će puno bolje i biti ćete sigurniji u sebe kada znate svoje ciljeve i sposobnosti.

Također, biti apsolutno motiviran i pun entuzijazma za svaki razgovor, pa čak i ako ih imate samo nekoliko, može biti iscrpljujuće.
Kako ponovo u sebi pobijediti strah, zauzeti se za sebe i promovirati svoje vještine, okrenuti leđa stresu i ići za onim što zaista želimo otkrijte kroz nekoliko savjeta za intervju koje donosimo u nastavku.

VJEŽBAJTE SVAKI SEGMENT RAZGOVARA I PRIPREMITE SE

Prilagodite svoj životopis tako da navedete prvo one vještine koje su bitne poslodavcu kod kojeg imate razgovor, vježbajte kako sjesti, kako se rukovati, pripremite nekoliko kopija vašeg životopisa i posebno pripremite svoj look za taj razgovor večer prije. Također, koliko god da je bitno da budete spremni odgovoriti na razna pitanja koja ćete dobiti na intervjuu, bitno je i da imate spremno par pitanja koje ćete postaviti poslodavcu vezano za uvjete rada. Na taj način ćete ostaviti dobar dojam i pokazati interes za tvrtku u kojoj se želite zaposliti.

POKUŠAJTE ZAPOČETI PRIJATELJSKI ODNOS SA OSOBOM KOJA VAS INTERVJUIRA

Dokazano je da je vjerojatnije da će poslodavac zaposliti onu osobu koja mu se dopala način na koji razgovara, postavlja pitanja... i upravo to želite postići na svom razgovoru za posao. Možete započeti jednostavno sa poznavanjem njegovog ili njenog imena koje ćete često spominjati u razgovoru. Jedan od dobrih trikova je i pozorno slušanje, osmijeh, poznavanje glavnih ciljeva kompanije i dobre gestikulacije koje uključuju pravilno sjedenje, ne previše kontakta očima i odlučno rukovanje pri ulasku i odlasku.

ISTRAŽITE KOMPANIJU U KOJU DOLAZITE NA RAZGOVOR

Odličan izvor ovakvih informacija možete pronaći na stranici tvrtke ili na njenim društvenim mrežama. Na taj način ćete se moći na odličan način pripremiti za svoj intervju i provući te informacije ležerno u razgovor te pokazati koliko se zanimate za poziciju na koju se prijavljujete istovremeno ističući zašto su vaše sposobnosti dobre za njihovo poslovanje.

DOĐITE NA VRIJEME (RANIJE)

Ako želite ostaviti dobar dojam i biti u potpunosti spremni na sve što vas čeka za vrijeme jednog intervjua, pojavite se na mjestu sastanka ranije. To može biti dobro za vas u nekoliko scenarija: ukoliko se slučajno vrijeme intervjua pomjeri ili ako je najednom ogromna gužva u gradu ili vaš auto baš danas ne želi upaliti.

POKUŠAJTE OSTATI SMIRENI

Nekad je prepreka u uspješnom intervjuu upravo vaše razmišljanje. Na svoj razgovor idite samouvjereno, pripremljeno i s ogromnom vjerom u sebe. Znate zašto ste se prijavili, znate i da zaslužujete taj posao i sve što trebate je svog budućeg poslodavca uvjeriti u to da ste itekako sposobni. Zato, ne bojte se iskazati, slušajte pozorno i do kraja svako pitanje, napravite kratku pauzu prije no što odgovorite na pitanje ukoliko vam je to potrebno i slušajte svoje instinkte.

JAVITE IM SE NAKON INTERVJUA PUTEM E-MAILA

Lijepo je poslati mail zahvale unutar 24h po završetku intervjua u kojem ćete se poslodavcu zahvaliti na ukazanom vremenu za razgovor i na taj način dodatno ostaviti dobar dojam. Osim toga, u mailu možete spomenuti neke dodatne stvari koje ste zaboravili spomenuti u intervjuu, a koje će osoba koja vas je intervjuirala htjeti uzeti u obzir.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!