TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.1.2020.

Ako vas sama pomisao na razgovore za posao užasava i instant kreira osjećaj nelagode u vama, ovi savjeti će vam pomoći da se s tim događajem nosite puno smirenije i sa više samopouzdanja.

Prvenstveno sebe trebate pitati zašto se prijavljujete na neki posao i što vi možete novo i drugačije kroz svoje znanje i iskustva donijeti na tom radnom mjestu. Ako imate odgovore na ta pitanja, priprema za intervju ići će puno bolje i biti ćete sigurniji u sebe kada znate svoje ciljeve i sposobnosti.

Također, biti apsolutno motiviran i pun entuzijazma za svaki razgovor, pa čak i ako ih imate samo nekoliko, može biti iscrpljujuće.
Kako ponovo u sebi pobijediti strah, zauzeti se za sebe i promovirati svoje vještine, okrenuti leđa stresu i ići za onim što zaista želimo otkrijte kroz nekoliko savjeta za intervju koje donosimo u nastavku.

VJEŽBAJTE SVAKI SEGMENT RAZGOVARA I PRIPREMITE SE

Prilagodite svoj životopis tako da navedete prvo one vještine koje su bitne poslodavcu kod kojeg imate razgovor, vježbajte kako sjesti, kako se rukovati, pripremite nekoliko kopija vašeg životopisa i posebno pripremite svoj look za taj razgovor večer prije. Također, koliko god da je bitno da budete spremni odgovoriti na razna pitanja koja ćete dobiti na intervjuu, bitno je i da imate spremno par pitanja koje ćete postaviti poslodavcu vezano za uvjete rada. Na taj način ćete ostaviti dobar dojam i pokazati interes za tvrtku u kojoj se želite zaposliti.

POKUŠAJTE ZAPOČETI PRIJATELJSKI ODNOS SA OSOBOM KOJA VAS INTERVJUIRA

Dokazano je da je vjerojatnije da će poslodavac zaposliti onu osobu koja mu se dopala način na koji razgovara, postavlja pitanja... i upravo to želite postići na svom razgovoru za posao. Možete započeti jednostavno sa poznavanjem njegovog ili njenog imena koje ćete često spominjati u razgovoru. Jedan od dobrih trikova je i pozorno slušanje, osmijeh, poznavanje glavnih ciljeva kompanije i dobre gestikulacije koje uključuju pravilno sjedenje, ne previše kontakta očima i odlučno rukovanje pri ulasku i odlasku.

ISTRAŽITE KOMPANIJU U KOJU DOLAZITE NA RAZGOVOR

Odličan izvor ovakvih informacija možete pronaći na stranici tvrtke ili na njenim društvenim mrežama. Na taj način ćete se moći na odličan način pripremiti za svoj intervju i provući te informacije ležerno u razgovor te pokazati koliko se zanimate za poziciju na koju se prijavljujete istovremeno ističući zašto su vaše sposobnosti dobre za njihovo poslovanje.

DOĐITE NA VRIJEME (RANIJE)

Ako želite ostaviti dobar dojam i biti u potpunosti spremni na sve što vas čeka za vrijeme jednog intervjua, pojavite se na mjestu sastanka ranije. To može biti dobro za vas u nekoliko scenarija: ukoliko se slučajno vrijeme intervjua pomjeri ili ako je najednom ogromna gužva u gradu ili vaš auto baš danas ne želi upaliti.

POKUŠAJTE OSTATI SMIRENI

Nekad je prepreka u uspješnom intervjuu upravo vaše razmišljanje. Na svoj razgovor idite samouvjereno, pripremljeno i s ogromnom vjerom u sebe. Znate zašto ste se prijavili, znate i da zaslužujete taj posao i sve što trebate je svog budućeg poslodavca uvjeriti u to da ste itekako sposobni. Zato, ne bojte se iskazati, slušajte pozorno i do kraja svako pitanje, napravite kratku pauzu prije no što odgovorite na pitanje ukoliko vam je to potrebno i slušajte svoje instinkte.

JAVITE IM SE NAKON INTERVJUA PUTEM E-MAILA

Lijepo je poslati mail zahvale unutar 24h po završetku intervjua u kojem ćete se poslodavcu zahvaliti na ukazanom vremenu za razgovor i na taj način dodatno ostaviti dobar dojam. Osim toga, u mailu možete spomenuti neke dodatne stvari koje ste zaboravili spomenuti u intervjuu, a koje će osoba koja vas je intervjuirala htjeti uzeti u obzir.


Bonjour

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

TEKST: Bonjour.ba

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika. Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?

Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.

O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.
 

asa-banka-arnela-alagic-3-bonjour-ba

 Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci  


Vidjeti ono što drugi ne vide


Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?


“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-5-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-9-bonjour-ba


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.


Moć odluke koja nije popularna


Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?

Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

 

asa-banka-arnela-alagic-100-bonjour-ba


Sigurna opcija… postoji li uopće?


Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?

Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.

“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-1-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-2-bonjour-ba


Povjerenje i nepovjerenje u bankarstvu


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje. 

Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?

Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“
 

asa-banka-arnela-alagic-10-bonjour-ba


Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.
 

asa-banka-arnela-alagic-12-bonjour-ba
 

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive. 
 

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!