TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.7.2019.
Tek jedan pogled na kalendar potvrđuje onu da vrijeme uistinu brzo leti, jer još uvijek imamo dojam kao da smo jučer uživali u blagdanskim slavljima, ukusnim keksima i koktelima sa šampanjcem. Početak drugog djela godine ujedno je i sjajan podsjetnik da je sada pravo vrijeme da preostale mjesece iskoristimo za ozbiljan pogled na naše ciljeve i postavljanje rezolucija koje ćemo kroz pomno isplanirane korake uskoro i ostvariti. Kako bi ovu godinu prepunu prekrasnih uspomena i novih poznanstava završili u odličnom tonu, izdvojili smo šest poslovnih ciljeva koji će 2019. godinu učiniti još uspješnijom i posebnijom.
IZAĆI IZ KOMFOR ZONE I NAUČITI NOVU VJEŠTINU
Često, upravo zbog pozitivnih rezultata koje postižemo na radnom mjestu, kreiramo provjereni raspored koji ne dozvoljava izlazak iz komfor zone. Vrijeme je da to i promijenimo. Razmislite koje bi vam dodatne vještine itekako pomogle na radnom mjestu – poput programiranja, grafičkog dizajna ili marketinga na društvenim mrežama i narednih šest mjeseci uložite u pristupačne ili besplatne tečajeve koji će vam pomoći da nastavite svoj progres i napravite korak naprijed u razvoju karijere.
PROŠIRITI NETWORKING MREŽU
Konferencije, after work druženja, radionice, seminari…sve su to poslovna događanja koja uz val kreativnosti i inspiracije donose i nova poznanstva koja će vam donijeti nove suradnje. Pokušajte svakako poslovno druženje iskoristiti za upoznavanje novih ljudi, a ako istih nema u vašoj blizini, vi organizirajte jedno.

ZAPOČETI PRVO POGLAVLJE UNAPRJEĐENJA NA AKTUALNOM RADNOM MJESTU
Priključite se novom projektu unutar kompanije u kojoj radite, dogovorite sastanak s nadređenima kako biste im rekli vaš cilj ili se prijavite za mentoring. Sve su to mali koraci koji će vam pomoći da budete korak bliže poziciji o kojoj sanjate.
NAUČITI NOSITI SE S TOKSIČNIM SURADNICIMA
Vjerojatno i vi u uredu imate jednu osobu s kojom se teško sporazumijevate ili imate poteškoće kada je u pitanju vaš timski rad. Kroz narednih šest mjeseci pokušajte s njima započeti dijalog koji će naredne eventualne suradnje znatno okakšati.
DODATNO UNAPRJEĐENJE PREZENTACIJSKIH VJEŠTINA
Bez obzira na kojem mjestu radite, strukturirano govorništvo i jasna prezentacija su vještine koje će vam trebati – kada predstavljate novi projekt, tražite povišicu, želite prodati određenu uslugu ili jednostavno, istaknuti se u timu. Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspješnih menadžera koji su usavršili ovu vještinu, a koje možete pronaći online.

SVAKI MJESEC PROČITATI (ILI POSLUŠATI) JEDNU POSLOVNU KNJIGU
Audio knjiga, knjiga s police drage kolegice ili novi naslov iz knjižare – svaki mjesec pokušajte naučiti nešto novo o poslu kojim se bavite i dodatno se motivirajte za sve #girlboss avanture koje vas čekaju.
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!