TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.7.2019.


Tek jedan pogled na kalendar potvrđuje onu da vrijeme uistinu brzo leti, jer još uvijek imamo dojam kao da smo jučer uživali u blagdanskim slavljima, ukusnim keksima i koktelima sa šampanjcem. Početak drugog djela godine ujedno je i sjajan podsjetnik da je sada pravo vrijeme da preostale mjesece iskoristimo za ozbiljan pogled na naše ciljeve i postavljanje rezolucija koje ćemo kroz pomno isplanirane korake uskoro i ostvariti. Kako bi ovu godinu prepunu prekrasnih uspomena i novih poznanstava završili u odličnom tonu, izdvojili smo šest poslovnih ciljeva koji će 2019. godinu učiniti još uspješnijom i posebnijom. 

IZAĆI IZ KOMFOR ZONE I NAUČITI NOVU VJEŠTINU 
Često, upravo zbog pozitivnih rezultata koje postižemo na radnom mjestu, kreiramo provjereni raspored koji ne dozvoljava izlazak iz komfor zone. Vrijeme je da to i promijenimo. Razmislite koje bi vam dodatne vještine itekako pomogle na radnom  mjestu – poput programiranja, grafičkog dizajna ili marketinga na društvenim mrežama i narednih šest mjeseci uložite u pristupačne ili besplatne tečajeve koji će vam pomoći da nastavite svoj progres i napravite korak naprijed u razvoju karijere.

PROŠIRITI NETWORKING MREŽU
Konferencije, after work druženja, radionice, seminari…sve su to poslovna događanja koja uz val kreativnosti i inspiracije donose i nova poznanstva koja će vam donijeti nove suradnje. Pokušajte svakako poslovno druženje iskoristiti za upoznavanje novih ljudi, a ako istih nema u vašoj blizini, vi organizirajte jedno. 

ZAPOČETI PRVO POGLAVLJE UNAPRJEĐENJA NA AKTUALNOM RADNOM MJESTU 
Priključite se novom projektu unutar kompanije u kojoj radite, dogovorite sastanak s nadređenima kako biste im rekli vaš cilj ili se prijavite za mentoring. Sve su to mali koraci koji će vam pomoći da budete korak bliže poziciji o kojoj sanjate.

NAUČITI NOSITI SE S TOKSIČNIM SURADNICIMA 
Vjerojatno i vi u uredu imate jednu osobu s kojom se teško sporazumijevate ili imate poteškoće kada je u pitanju vaš timski rad. Kroz narednih šest mjeseci pokušajte s njima započeti dijalog koji će naredne eventualne suradnje znatno okakšati.

DODATNO UNAPRJEĐENJE PREZENTACIJSKIH VJEŠTINA
Bez obzira na kojem mjestu radite, strukturirano govorništvo i jasna prezentacija su vještine koje će vam trebati – kada predstavljate novi projekt, tražite povišicu, želite prodati određenu uslugu ili jednostavno, istaknuti se u timu. Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspješnih menadžera koji su usavršili ovu vještinu, a koje možete pronaći online.

SVAKI MJESEC PROČITATI (ILI POSLUŠATI) JEDNU POSLOVNU KNJIGU
Audio knjiga, knjiga s police drage kolegice ili novi naslov iz knjižare – svaki mjesec pokušajte naučiti nešto novo o poslu kojim se bavite i dodatno se motivirajte za sve #girlboss avanture koje vas čekaju.


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!