TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.7.2019.
Tek jedan pogled na kalendar potvrđuje onu da vrijeme uistinu brzo leti, jer još uvijek imamo dojam kao da smo jučer uživali u blagdanskim slavljima, ukusnim keksima i koktelima sa šampanjcem. Početak drugog djela godine ujedno je i sjajan podsjetnik da je sada pravo vrijeme da preostale mjesece iskoristimo za ozbiljan pogled na naše ciljeve i postavljanje rezolucija koje ćemo kroz pomno isplanirane korake uskoro i ostvariti. Kako bi ovu godinu prepunu prekrasnih uspomena i novih poznanstava završili u odličnom tonu, izdvojili smo šest poslovnih ciljeva koji će 2019. godinu učiniti još uspješnijom i posebnijom.
IZAĆI IZ KOMFOR ZONE I NAUČITI NOVU VJEŠTINU
Često, upravo zbog pozitivnih rezultata koje postižemo na radnom mjestu, kreiramo provjereni raspored koji ne dozvoljava izlazak iz komfor zone. Vrijeme je da to i promijenimo. Razmislite koje bi vam dodatne vještine itekako pomogle na radnom mjestu – poput programiranja, grafičkog dizajna ili marketinga na društvenim mrežama i narednih šest mjeseci uložite u pristupačne ili besplatne tečajeve koji će vam pomoći da nastavite svoj progres i napravite korak naprijed u razvoju karijere.
PROŠIRITI NETWORKING MREŽU
Konferencije, after work druženja, radionice, seminari…sve su to poslovna događanja koja uz val kreativnosti i inspiracije donose i nova poznanstva koja će vam donijeti nove suradnje. Pokušajte svakako poslovno druženje iskoristiti za upoznavanje novih ljudi, a ako istih nema u vašoj blizini, vi organizirajte jedno.

ZAPOČETI PRVO POGLAVLJE UNAPRJEĐENJA NA AKTUALNOM RADNOM MJESTU
Priključite se novom projektu unutar kompanije u kojoj radite, dogovorite sastanak s nadređenima kako biste im rekli vaš cilj ili se prijavite za mentoring. Sve su to mali koraci koji će vam pomoći da budete korak bliže poziciji o kojoj sanjate.
NAUČITI NOSITI SE S TOKSIČNIM SURADNICIMA
Vjerojatno i vi u uredu imate jednu osobu s kojom se teško sporazumijevate ili imate poteškoće kada je u pitanju vaš timski rad. Kroz narednih šest mjeseci pokušajte s njima započeti dijalog koji će naredne eventualne suradnje znatno okakšati.
DODATNO UNAPRJEĐENJE PREZENTACIJSKIH VJEŠTINA
Bez obzira na kojem mjestu radite, strukturirano govorništvo i jasna prezentacija su vještine koje će vam trebati – kada predstavljate novi projekt, tražite povišicu, želite prodati određenu uslugu ili jednostavno, istaknuti se u timu. Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspješnih menadžera koji su usavršili ovu vještinu, a koje možete pronaći online.

SVAKI MJESEC PROČITATI (ILI POSLUŠATI) JEDNU POSLOVNU KNJIGU
Audio knjiga, knjiga s police drage kolegice ili novi naslov iz knjižare – svaki mjesec pokušajte naučiti nešto novo o poslu kojim se bavite i dodatno se motivirajte za sve #girlboss avanture koje vas čekaju.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!