TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.4.2016.
Tridesete su doba kada je već krajnje vrijeme da naučimo sve o našim financijama i krenemo se brinuti o njima – rješavanju dugova, štednji i pametnom planiranju budžeta kako bismo bili bliže našim osobnim i profesionalnim ciljevima. Kako biste napravili balans i na ovom polju, važno je da razvijete par navika koje će rezultirati zdravim i uravnoteženim financijskim rezultatima.
#Budite svjesni svojih primanja
Ukoliko iz mjeseca u mjesec trošite više nego što zarađujete, onda je krajnje vrijeme za velike promjene u vašim navikama. Možda je pravo vrijeme da pređete u nešto manji apartman, pronađete cimericu ili više ne plaćate velike troškove popravka za auto koje vas i ne služi toliko. Pozajmice bi vam trebale biti na umu jedino u izvanrednim situacijama.
#Planirajte svoj budžet
Nemojte kupovati nagonski ili zato što su ovaj mjesec sniženja u vašem omiljenom dućanu. Napravite listu stvari koje su vam potrebne i koliko novaca možete izdvojiti za njih. Ne možete s budžetom za vino piti skupocjeni šampanjac. Pratite svoja plaćanja.
#Riješite se dugova
Bez obzira da li je riječ o studentskom kreditu ili dugovima na kreditnim karticama, neka vam njihovo plaćanje bude prioritet kako biste kasnije mogli štedjeti za uzbudljive stvari.
#Investirajte
Ne znate kako ili gdje? Pitajte financijske savjetnike i učite. Sad je pravo vrijeme da pravilno ulažete u svoju budućnost.
#Mudro odaberite kreditnu karticu
Iako većina odabere onu kreditnu karticu koja se prva nudi, radije istražite sve prednosti i mane kartica na tržištu, fee za njih, koliko takav tip odgovara vašem budžetu i načinu poslovanja i odaberite najbolju za sebe.
#Zaštitite svoju imovinu ( i sebe)
Iako vam se sad dodatno ulaganje u zdravstveno osiguranje ili mirovinsko osiguranje čini kao investicija o kojoj ćete trebati misliti tek kroz neko vrijeme ili zaštita vaša imovine, samo se sjetite koliko bi vas koštalo ukoliko biste se teže razboljeli ili ukoliko bi vaša nekretnina bila objekt izvanrednog slučaja?
Foto:vogue.com, Loveisblind.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
Ove nagrade nastale su s misijom da promovišu profesionalne uzore, odaju priznanje strateškom radu u marketingu, PR-u, medijima i kreativnim industrijama te da aktivno podrže žene u komunikacijama kroz vidljivost, umrežavanje i inspiraciju.
Na ceremoniji su se okupili komunikatori iz cijele regije, partneri, članice Woman.comm kluba, ali i javnost, kako bi zajedno proslavili postignuća istaknutih dama iz struke.
U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri WOMAN.COMM OF THE YEAR – SPECIAL STAR dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke.
Dobitnica ove nagrade dobit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.
Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025.
Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix.
„Nagrada Woman.Comm Of The Year Specioal Star mi je posebno značajna jer dolazi od žene ženi, ta solidarnost nam često nedostaje ne zbog toga što mislim da muške kolege nemaju značajnu ulogu, nego zato što žene nose jednu drugu dimenziju dobra za društvo.
Ženama nije dovoljno da je nama dobro, žene se uvijek trude da je dobro svima oko nas, i to se vidjelo večeras, to je najveći značaj ove nagrade“, poručila je Nataša i dodala:
„Čitav moj radni vijek je izazovan, karijeru sam počela još u vijeme prije interneta, tako da je bio izazov i sam internet, pa mobilni telefoni, pa društvene mreže. Izazovi i jesu ono sa čime mi trebamo da se nosimo, učeći, napredujući i prihvatajući to kao dio života, sadašnjice.
No, mi danas u svijetu imamo druge izazove, to je najmanje umjetna inteligencija; mi imamo izazove na humanom i ljudskom nivou, mi imamo brojne sukobe, brojna stradanja, imamo rastuće nepovjerenje i tu naša uloga komunikacijskih profesionalaca postaje sve značajnija ako smo spremni da preuzmemo odgovornost.
A AI ćemo, kao i mobilne telefone, mailove i sve ostalo što se pojavljivalo kao dio tehnološkog napretka, savladati i iskoristiti na najbolji mogući način.“
Dobitnice u kategorijama
Ukupno je dodijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su:
Mirsada Kadribašić, Marketing Star nagrada
Maja Miralem, Media Star nagrada
Manuela Šola, Agency Star nagrada
Una Karabeg, Rising Star nagrada
Milena Radenović, Employer Branding Star nagrada
Aida Šunje Hadžović, Digital Marketing Star nagrada
Jovana Tufegdžić, CSR Star nagrada
Elma Pašić, Regional Ambassador Star nagrada
Hana Hadžiavdagić, Positive Influence Star nagrada
Drugi dan konferencije
Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu. Pred nama su zanimljiva predavanja, diskusije i paneli.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!