TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.3.2018.
Nakon opuštenog vikenda, dosta je teško ponovno se vratiti u zaposlenu i ubrzanu svakodnevnicu. Zbog toga je ključno da uz pozitivan set misli, poduzmete akcije koje će vam pomoći da tjedan započnete na što laganiji način. Motiviranost na radnom mjestu problem je s kojim se susreće velik broj ljudi, a uz rokove, timske projekte, prezentacije i izvještaje dosta je teško ostati motiviran.
Zbog toga smo izdvojili par savjeta koji dokazano djeluju za buđenje produktivnosti i kreiranje sretno i uspješno provedenog radnog dana. Bez obzira gdje radite.
#IDITE RANIJE NA SPAVANJE, RANIJE SE USTANITE I SLOŽITE SVOJ KREVET
Iako se ova navika čini gotovo logična, mnogi od nas u želji da što više vremena provedu s najbližima, zaborave na važnost kvalitetnog sna i ne spavaju dovoljno. Znanstveno je dokazano da nam je potrebno najmanje sedam sati sna kako bismo bili uspješniji i produktivniji u obavljanju naših zadataka. Buđenje rano ujutro dozvoljava nam da prije posla obavimo dosta zadataka, a uz slaganje kreveta naš mozak brzo shvati da je vrijeme za razbuđivanje i obavljanje prvih obveza.
#PRIRODNA SVJETLOST I ZELENE BILJKE UVELIKE POTIČU PRODUKTIVNOST
Znanstvene studije su pronašle veliku povezanost između prirodnog osvjetljenja i naše motiviranosti za rad. Ukoliko radite u tamnom prostoru, naš unutarnji sat (cirkadijani ritmovi) postaju usporeniji i samim time smanjuje se i naša produktivnost. Biljke su s druge strane odlične za buđenje motivacije, što dokazuje i studija Cardiff sveučilišta.
#NAPRAVITE TO DO LISTU S PRIPADAJUĆIM CRTEŽIMA
Ukoliko uz vašu obvezu nacrtate i fotografiju koja slikovito dočarava istu, više ćete uživati u obavljanju vaše to do liste, no i bolje zapamtiti vaše zadatke.
#UVIJEK NAPRAVITE KRATKE PAUZE TIJEKOM DANA
Pauze su ključne za zadržavanje koncentracije, zbog čega je važno da u planiranju radnog dana uvrstite i vrijeme za mali odmor.
#ZABORAVITE NA MULTITASKING
Završite jedan posao, a tek onda se bacite na naredni. Uz multitasking, u potpunosti ćete zaboraviti na detalje, što može dovesti do toga da vam se potkradaju greške koje vjerojatno ne biste napravili da ste bili u potpunosti fokusirani samo na jednu aktivnost.
Foto: blogspot.com, Pinterest
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!