TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.9.2019.
Godišnji odmor – period u kojem punimo baterije, istražujemo nove lokacije, zaboravljamo na poslovne obveze, mobitel, emailove, alarme.
Uistinu, malena pauza od užurbanog tempa svima dobro dođe kako bismo ponovno probudili kreativnost, inspirirali se za nove avanture i kreirali nezaboravne uspomene s obitelji i prijateljima.
Osjećaj sreće nakon putovanja važno je zadržati u svakodnevici, kako bi nam samo jedna pomisao na odmor izmamila osmijeh na lice i tjednima, mjesecima nakon njegovog završetka.
S obzirom na to da smo već pomalo izašli iz rutine, povratak svakodnevnim dužnostima nosi brojne izazove.
Kako bi cijeli postupak prošao što bezbolnije, pokušajte primijeniti neki od ovih savjeta:
ZDRAV DORUČAK
Iako se ovaj savjet čini jednostavnim i logičnim, hrana koja od jutra budi osjećaj energičnost i poletnosti itekako je važna za produktivnost i motiviranost, posebice nakon povratka s odmora kada nas čeka dosta neodgovorenih emailova i nove obveze. Uz ukusno i zdravo jelo ne trebate se brinuti o neobjašnjivoj želji za šećerom, umoru ili malaksalosti. Također, u ured možete ponijeti i svježe voće te cijeđeni sok kako biste energetski boost držali kroz dan i tijelu dali potrebne vitamine i minerale.
ISPLANIRAJTE DAN I POSLOŽITE PRIORITETE
S obzirom na to da vas čeka uistinu izazovan radni dan, sve obveze popišite na papir, organizirajte ih po hitnosti i odredite kada rješavate koju od obveza i koliko ćete vremenski raditi jedan posao. Ovako ćete imati sve pod kontrolom, osjećati se dobro kada riješite jednu od obveza te znati koliko vam je točno još posla ostalo.
PAUZU ISKORISTITE ZA RAZGOVOR O PUTOVANJIMA I NOVOSTIMA KOJE BUDE UGODNE EMOCIJE
Bez obzira na to što imate puno posla, pokušajte praviti male pauze i stanku za ručak. Pauzu za ručak iskoristite za razgovor s kolegama – o putovanjima, novostima, novim iskustvima, avanturama s kojima ste se susreli. Neka vam taj val pozitivnih emocija bude inspiracija za preostale obveze.
SLUŠAJTE GLAZBU
Playlista po mjeri uvelike može pomoći u buđenju dodatne motivacije.
ISPLANIRAJTE ZABAVNE AKTIVNOSTI ZA JESENSKI PERIOD U VAŠEM GRADU
U svoj planer, kao obvezu na kraju dana zapišite i popis zanimljivih događaja koji se ove jeseni održavaju u gradu. Planiranje će vas razveseliti i dodati na tjedni raspored još par evenata koje ćete željno iščekivati.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!