TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.9.2017.
Kada je u pitanju ljepota vaše kože, točna je ona da ona dolazi iznutra, točnije iz kvalitete namirnica koje konzumirate. Za potpunu hidrataciju kože i njen blistav izgled potrebne su namirnice koje su bogate antioksidantima, vitaminom C, kolagenom i amino kiselinama uz koje vaše lice nikada neće izgledati umorno.
A i zdrava prehrana je super korak k što zdravijoj i čišćoj koži lica. Kako biste uistinu kroz svoj jelovnik uživali u prednostima koje će dobiti i vaša koža, pokušajte ove namirnice konzumirati što češće.
#Avokado
Razlog zašto na gotovo svim lifestyle portalima pronalazite upravo recepte s avokadom krije se u činjenici da avokado sadrži brojne masti i vitamine koji su korisni za cijeli organizam. Uz omega kiseline i antikoksidanse on će vam pomoći u borbi protiv slobodnih radikala, ali i nahraniti vašu kožu i hidratizirati ju, što će joj pomoći u zadržavanju elastičnosti.
#Losos
Ovaj sjajan izvor omega 3 kiselina odličan je za vašu kožu posebice nakon ljetnih mjeseci jer će pomoći obnoviti kožu koja je bila izložena sunčevim zrakama, a pomoći će vam i u izbacivanju toksina iz organizma.
#Borovnice
Najlakši način kako doći do antioksidanta? Jedite borovnice. One su i bogate vitaminom A, koji pomaže neutralizirati razinu ulja u vašoj koži.
#Limun
Ne samo da je super bogat vitaminom C, nego i pomaže u neutraliziranju slobodnih radikala, kao i stvaranju kolagena. Namirnica je to koja je lako dostupna, a pomoći će vam i u neutraliziranju pH vrijednosti u organizmu.
#Đumbir
Namirnica koja provjereno pomaže u zadržavanju mladolikog izgleda kože.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!