TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.4.2016.
Kažu da ženu možete okarakterizirati prema parfemu koji ona nosi. Mirisna nota koju dama bira govori o njenoj ženstvenosti, senzualnosti i egzotici. Znanstveno je dokazano da čak postoji par mirisnih nota koje su ženama uvijek privlačne, bez obzira tko one bile i iz kojeg dijela svijeta dolazile.
Iako su parfemi bili poznati i u drevna vremena Rima i Egipta, oni suvremeni, kakvi danas poznajemo, proizvod su s kraja 19.stoljeća. Dobivani su kombinacijom različitih mirisa dobivenih iz prirode – cvijeća, šuma i voća. Namjera je bila stvoriti industriju „tešku“ desetke milijardi dolara.
Svatko tko je netko u svijetu poznatih pokušao je ili pokušava lansirati vlastiti parfem. No, unatoč njihovoj popularnosti u poslu kojim se bave, na tržištu parfema se nisu baš uspjeli probiti. Izgleda da kupci ipak radije svoje povjerenje poklanjaju etabliranim modnim i kozmetičkim kućama i parfemima koje iste lansiraju.
Iako se na policama kozmetičkih kuća gotovo konstantno pojavljuju nova imena, neka od njih su uspjela izdržati test vremena i opstati na tržištu bez obzira na nove trendove, modu i cjenovna kretanja. Jedinstvenost pri lansiranju na tržište, dobro razrađene marketinške kampanje uz pokoju pravovremenu kontroverzu ono su što ovih 5 parfema već godinama drži na tronu parfemske industrije, kao najpopularnije i najprodavanije.
5. L’AIR DU TEMPS, NINA RICCI
Robert Ricci, sin Nine Ricci, htio je proširiti majčinu modnu kuću na parfemsku industriju i jedinstveni L'Air Du Temps bio je rezultat tog napora.
4. OPIUM, YVES SAINT LAURENT
Parfem Opium je dokaz da prethodno spomenute povremene kontroverze mogu jako dobro utjecati na prodaju. Posljednja u aferi „Opium“ bila je njihova seksualno sugestivna televizijska reklama u kojoj se model Sophie Dahl pojavljuje razodjevena, noseći samo štikle i držeći jednu ruku preko grudi. Prašina koju su istom podigli održala je njihov status kao jednog od najprodavanijih parfema posljednjih 40 godina.
3. SHALIMAR, GUERLAIN
Shalimar je prvi parfem u povijesti s orijentalnom notom. Guerlain je jednom rekao da žena, noseći isti, dopušta svojim osjetilima da preuzmu glavnu ulogu. Kažu da je Guerlaina inspirirala romantična priča između princeze Mumtaz Mahal i njenog supruga, indijskog vladara Shah Jahana, koji je princezi, svojoj ženi, sagradio poznatu utvrdu Taj Mahal.
2. JOY, JEAN PATOU
Joy, ujedno opisan kao i najskuplji parfem na svijetu, lansiran je za vrijeme velike financijske krize u SAD-u 1930-ih godina. Poznato je da je Jean Patou podijelio 250 bočica parfema Joy svojim najvjernijim klijentima i time pokrenuo financijski tsunami za cjelokupnu modnu industriju. Joy je ujedno postao i snažan rival najprodavanijem parfemu svih vremena.
1. CHANEL NO. 5, CHANEL
Nijedan parfem nije stekao status ikone kao što je to postigao Chanel No 5. Coco Chanel ga je lansirala 1921.godine jer je željela „parfem za ženu koji će mirisati na ženu“. Dotada su parfemi imali mirisnu notu samo jednog cvijeta, dok je Coco odlučila za Chanel napraviti preokret i pomiješati arome njih nekoliko. Prvi je parfem koji je dobio svoju reklamu za vrijeme poznatog Super Bowla i imao zvijezde poput Candice Bergen, Nicole Kidman i Brad Pitta da ga promoviraju.
Foto: therichestimages, pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba
Jedan od brendova čije lansiranje pratimo s jednakom dozom nestrpljenja kao i modne revije je CHANEL.
Danas, 2. septembra, donosi dva nova beauty izdanja koja bi mogla obilježiti jesen 2025. godine. Limitirana paleta LES 4 OMBRES BOUTONS i prošireni ULTRA LE TEINT ritual (concealer i puder u praktičnom pakovanju) od danas su dostupni i donose savršeni balans estetike i funkcionalnosti.
LES 4 OMBRES BOUTONS: dugmići na očima
Danas predstavljena limitirana kolekcija sjenila LES 4 OMBRES BOUTONS izgleda kao da je stigla ravno iz Mademoiselle ormara. Svaka nijansa utisnuta je u obliku motiva koji su obilježili kuću CHANEL, bočica N°5, kamelija, zviježđe Mliječnog puta… Pigmenti su intenzivni, teksture satenske ili svjetlucave, a svaka paleta dolazi kao mala kolekcija raspoloženja.
Je li ovo paleta ili komad nakita? Odgovor je oboje. Jedino je sigurno: nestat će brzo jer osim što se nanose, ove nijanse se i skupljaju, čuvaju i obožavaju.
Boutons Mademoiselle: nježna kombinacija roze, breskvaste, taupe i bež nijanse: priča o mladosti, nježnosti i šarmu koji uvijek krije trunku nestašluka.
Boutons Stellar: pepeljasto bež, zlatni highlighter, bakreno-smeđa i srebrno plava: pogled koji blista poput komete i zavodi svojom svježinom.
Boutons Couture: tamno ljubičasto-smeđa, bež s pink, tamno smeđa i taupe sa sivkastim podtonom: nijanse koje prizivaju eleganciju CHANEL tvida, quiltinga i lanaca.
Boutons Baroque: magenta ljubičasta, zlatno narandžasta, roza i bakreno crvena: odvažne boje za trenutke kada želite pritisnuti sva dugmiće odjednom.
ULTRA LE TEINT LE CORRECTEUR: korektor za 12 sati
CHANEL danas širi svoju ULTRA LE TEINT porodicu proizvodom koji briše umor i nepravilnosti. Novi korektor donosi 12 sati postojanosti i hidratacije, ujednačava ten i ostavlja fini meki mat trag koji izgleda prirodno. Aplikator je oblikovan tako da precizno obgrli konture lica, dok formula s tri kompleksa (za blistavost, postojanost i hidrataciju) osigurava osjećaj udobnosti cijeli dan.
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE: sada i u on-the-go verziji
Ikonični puder, koji koži daruje mekoću i zaglađenost, od danas stiže i u refillable on-the-go pakovanju. Kompaktan, sa ogledalom i puff aplikatorom, spreman je za svaki touch-up tokom dana. Na koži ostavlja onaj prozračni, blago matirani finiš koji ne prekriva, nego suptilno uljepšava.
Danas, 2. septembra, CHANEL je odlučio za nas definisati početak jeseni i da, priznajemo, sviđa nam se.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @mervesadol
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!