TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.10.2019.

Kako biste vaš entuzijazam, ali i želju za ostvarenjem baš svih ciljeva koje ste zapisali u vaš planer, zadržali kroz cijelu godinu, važno je već danas učiniti prvi korak. U tome će vam pomoći navike uz koje ćete marljivo raditi na razvijanju vještina, ali i uspješno balansirati između svih obveza te organizirati vrijeme na najbolji mogući način.


U nastavku smo zbog toga pobrojali 5 stvari, koje će vam pripomoći da vaše vrijeme i ciljeve posložite na najbolji mogući način te već u ranim dvadesetima napravite par pametnih odluka vezanih za vašu karijeru. 

RAZVIJAJTE SVOJU MREŽU POZNANIKA
Jer nikada ne znate kako će se razvijati vaša karijera te koji će vas sve poslovni zadaci čekati u budućnosti. Zbog toga, konferencije i predavanja koristite za upoznavanje što većeg broja ljudi i umrežavanje. 

NAUČITE UPRAVLJATI FINANCIJAMA
Pravilno upravljanje financijama jedna je od ključnih vještina bez obzira na vašu dob. Zato što ranije krenite s razvijanjem zdravih financijskih navika. Čitajte knjige posvećene upravljanju financijama, poslužite se s aplikacijama u upravljanju tjednim budžetima ili potražite savjete članova obitelji. 

INVESTIRAJTE U POSLOVNE KNJIGE ILI PRONAĐITE MENTORA
Knjige su vjerojatno jedan od pristupačnijih i dostupnijih alata za učenje. Kroz savjete, iskustva i preporuke stručnjaka iz cijelog svijeta možete naučiti puno toga o poslu koji vas zanima, kako započeti vlastiti brend, napredovati ili tražiti povišicu. A ako vam to okolnosti dopuštaju, organizirajte praksu ili pripravništvo u kompanijama u kojima biste voljeli kasnije i raditi. 

NAUČITE NE BOJATI SE NEUSPJEHA
Iako nam se ponekad čini da je neuspjeh loš, on je zapravo sjajan način kako da se naučimo snalažljivosti, ali i da izvučemo neprocjenjive lekcije za naredne (poslovne) korake. Zato na sve male i velike neuspjele projekte gledajte kao osobnu lekciju koja vam daje smjernicu za budućnost. 

PRONAĐITE POSAO KOJI ĆE VAM MAMITI OSMIJEH NA LICE IZ DANA U DAN
Sada je pravo vrijeme za istraživanje i pronalazak posla koji će vas iznova motivirati da dajete svoj maksimum i učinite nešto na što ćete biti ponosni. Stvarajte si nove poslovne prilike uz koje ćete iskusiti sve čari pojedinih zanimanja i držite se onoga koji u vama budi osjećaj zaljubljenosti.


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!